laupäev, 2. jaanuar 2010

25 november 2009.

25 november 2009.


Lugu.
Tagumised latrid seisid pooltühjana. Erinevalt üldisest mahandusest polnud hobuste müük siiski päris kokku kuivanud.
Sisse osteti vaid parimast tõust ja terveid loomi. Muudel aegadel ka segaverelisi.
Piibu-Joe tankis ja liigutas hobuseid. Mõned loiumad loomad said seetõttu väljaspool latrit ringi liikuda ja pesulasse suunduda. Pesulas pesti shampooni ja survepesuriga. Vana tammepuust shampoonitünn oli näinud kiiremaid aegu kui hobuseid tuli määrdunuid- täispessu koos kabjavahede ja kõrvapesuga.
Kuid nüüd teenis tünn aega vaid lihtsamate pealtpesudega.
Vihmastel ilmadel ei olnud kuivatada tarvis. Vaid rastaga üle ja tagurpidi välja. Täna siiski vihma polnud ja kõik hobused said trofeerätikutega kuivaks.
Lumistel ilmadel nagu möödunud talvel sai tunde veedetud hobustelt lume maha pühkimisega. Lihtsam oli seda teha jällegi survepesuriga- hobune pesuhalli tuues.
Aga ega Piibu-Joe tööd kartnud, ei kartnud ka hobused Piibu-Joe´d.
Suveperioodil tuli pesta eriti hoolikalt äsja sissetuilnud loomi- Hobu naeratus oli täis mädanevaid putukaid ja katki kuivanud liblikaid.



Kalkuleering. Auto soetamine.
Soov välja osta võid vaadata minimaalse hinnaga, kuid heas korras autosid.
Kuluosade vahetus on loomulik. Näiteks autod piirmääraga kuni -50 000.
Siis jääb auto omahinnalangus minimaalseks ja annab võimaluse leida veel päris heas korras sõiduk.
Auto on isiklik ja arvel sinu nimel- ei vaja lisakaskot.
Hinnast kuni 100 000- ja ülespoole ostes pead paratamatult vaatama ka reaalset läbisõitu.
Auto omahinnal on kukkumist rohkem ja reegel ütleb, et olenemata hinnast kukub suure osa autode hind kahe aastaga poole võrra.

Sakslased ja rootslased pakuvad veidi vanemat valikut ja suuremaid läbisõite.
Samas jaapanlased ja prantslased lubavad uuemat valikut ja suuremat valikut minimaalsele läbisõidule.

Kui liisid kasutatud auto- vaata võimalikult heas korras, et hoolduskulud ja remont jääks piiridesse kus liisingumakse, ning kasko ei hakkaks auto ülalpidamist segama.
Variant väiksema läbisõiduga ja hinnaklass 100000- 150000. (Kuumakse jääb lihtsamale tasemele, kui tegu alla 100000- autoga millele pole vaja kallist kaskokindlustust.)

(BMW. MB, Volvo, Audi, Saab- eeldatavasti suured läbisõidud ja/või liig kallis hind. Võimalikud kehvad Avariijärgsed remondid)
Prantsuse ja jaapani autodel madal kaskokindlustus. (Erandina Subaru)
Suurem valik väikse läbisõidu ja hooldusajalooga autosid.
Kehvas konditsioonis autot pole mõtet liisida. Tegemata viimane hooldus või üksikjuhtumid remondi näol pole takistuseks. Siinkohal pean silmas järjepidevalt käest ära lastud autot, mida on enne müüki veidi värskendatud.
Vanema liisinguautoga toidad panka, kuna intress on kordades suurem võrreldes uue või uuema auto liisinguga.

Variant ca 200 000- Kuni kolmeaastane või uus väikeauto.
Variant 250000- 3000000- uus auto.
(Corolla, golf jne.) olematu läbisõit, garantii, head tingimused. vajadus palju sõita.
Omahinnas kaotad maksimaalselt.
Rahaliselt on kasulikum- kui vähegi aega- müüa ise oma autot. Autokeskused võtavad auto minimaalse hinnaga sisse.
Kui müügiga kiire on liisinguauto tagastus/vahetus piisavalt argumenteeritud. (Tagastatud panga vara näol on lepingu järgi tegu makstud varaga ja lõpphind millega tagastada või müüa ei mängi peamist rolli)


Mõtteid Jõulu- ja vanaaasta käikudest.

Veendunud graafik näitab, et kolmapäev 23 dets. kestab tööpäev kaheni ja päev Lohja Toyotal. Neljapäev 31 Dets on täispikk päev ja jälle Lohja Toyotal. (Parandus 31 dets. oli tööpäev kella kaheni)
Jõulud Eestis. (kolmapäeva õhtust pühapäevani) (Nii ka läks- vahepeal oli broneering neljapäeva hommikus)
Vana-aasta peaks olema ette planeeritud, et eestisse, sest laev millega jõuaksin jõuab 22:00 Tallinna sadamasse.
(Ei läinud Tallinnasse- pileteid oli veel nii autole, kui jalale)
Ja Tallinnast edasi poleks siis mõtet..
Ehk vaid Esimest Jaanuarit ja lihtsalt kena kolmepäevast nädalavahetust tähistama.

Uus aasta tuli seegi kord soomes.
2006 eestis.
2007 eestis. 1. jaan soome.
2008 soomes
2009 soomes
2010 soomes

reede, 1. jaanuar 2010

24. Marraskuu

24. Marraskuu
Peatükk 1.
Kirjanikud
Väljendusvorm mis lubab kirjutada nt. mõnusas alkoholijoobes. Artsit võib sama laval teha, kuid kirjaniku ei kahtlustaks keegi..
Oled tundnud kuidas kerge vint lubab mõtted vabaks?

Peatükk 2.
Masu
Erinevused paremate aegadega.
Raamatuid ei osta, laenutad. Kehvemal juhul ei loe üldse.
Vaikselt olen jälle laenama ja lugema hakanud.
Autot ei remondi vaid hädapärane hooldus- nüüd olen hakanud raha sisse panema. Lõppu ei näe tulevat, endiselt mootoriall väike leke diislit. (Tänase seisuga korrastatud) Amordid ootavad vahetust, pidurid uuendamist, käsipidur ei võta pisavalt, airbagi tuli ootab kustutamist. Rooliots. Kevadel ülevaatus. Tehtud on uus generaator, mootoriõli vahetus+ filter. Salongifilter, õhufilter, UUS kapotiavamistross- Salongipoolne jätk. Uus kapoti avamis link salongipoolne. Talvekummid. Uus esiklaas, regulaarne pesu ja salongipuhastus.

Peatükk 3.
Toyota Corolla
Üks tüüpiline tumesinine Toyota Corolla. Seekord aastast 2004
Sama kerega tehti neid 2002- 2006. 2005 kerge iluravi.
Auto millest pole üle ega ümber saanud. Nii nagu nõukogute ajal oli põhiliseks lada siis minu elu viimased kolm aastat on Corollad mingit sarnast rolli mänginud. Tänane tüüpiline auto siis.
Eile pingit pestud, täna puskurid maalatud, poleeritud, sisepuhastus ja ülejäänud tööd. Läbisõit üle 180 000- Esiklaas katki, salongipõrandad ja istmed tugevalt määrdunud, Värvipind tugevalt kriimuline. Tundub, et 200000- km. on piir. meenub üks 2004 a. avensis näiduga 300000 ja millel juhi must ukseraam läbivas roostes.
Tehnikast käis sujuvalt pealtpesus ja sisepuhastuses+ aknad Massey Ferguson Q45 põka :) Toni pesi. Mina sain sisepuhastust teha ja turnida niisamuti. Suur ja kõrge traktor.
Kõrval on maatarvete pood kus muuhulgas müüakse uusi järelkärusid, traktoreid, kombaine.
Muidu ikka rendiautode pealtpesud (Corolla diisel, Hiace) Uued autod (Verso, Corolla, Opel Corsa x2)
Meigid, Mõned avensised, Corolla. Fiesta (punane koeraauto van. kaubaruumi ja külgakendega)
Publish Post
http://www.cabmotors.com/images/FiestaVanRetouch_LR.jpg
siksaksiksaksiksaksikaksiksaksiksaksiksaksiksaksiksaksiksaksiksaksiksaksiksaiskisaksiksak

Pöide vallavolinik nimetab uut autot uhkuseasjaks

www.DELFI.ee
31. detsember 2009 11:09


Pöide vallavolikogu otsustas omavalitsuse töö korraldamiseks soetada üheksakohalise sõiduauto. Tingimuseks seati, et masina ülalpidamise kulud ei tohi olla suuremad, kui need on seni valla eelarves kajastunud.

Põhjenduseks toodi vana auto kallis remont ning see, et suurema autoga on võimalik sõidutada koolilapsi võistlustele ja taidlejaid esinemistele. Volikogu liige Andres Hanso, kes oli auto ostmise vastu, peab uut masinat aga rohkem uhkuse- kui tarbeasjaks, kirjutab Oma Saar.

“Sinna ei mahu mingil juhul rahvatantsijate rõivad koos riidepuudega ja laste trennipambud,” märkis Hanso, kes tõi oma vastuseisu põhjenduseks ka valla õhukese rahakoti.



jüri, 31.12.2009 15:42
9 kohaline ja sõiduauto. loen sellisest imeelukast küll esimest korda. mis mark või mudel see selline küll on?


vallavaenlane, 31.12.2009 17:51
Tuleb osta üks pisike vähekasutatud auto asjameestele, üks pisike 5000 kroonine pann hädajuhtudeks ja taidlejate veoks vana 20-aastane mikrobuss. See sõidab kokku võibolla 1000 km astas, ei need taidlejad taha masu ajal hulkuda. Mida sa üldse taidled siisn Eesti riigis?


to Jüri, 01.01.2010 04:50
See nimelt 24 meetrine pikendatud kerega Hummer. "Taidlejatele" seal ka pesemisvõimalus mullivanni kujul.


Poe ees räägiti, 01.01.2010 15:24
Kui ma öieti mäletan, vahetati üks vana risu natuke uuema vastu. Ei ostetud uut autot.

neljapäev, 31. detsember 2009

23 nov.

Sofi Oksanen style.

Võtmed olid metallsesse rõngasse lükitud, nagu varateismelise kahepalgeline unenägu.
Tagaplatsilt leidsin kolm Corollat.
Suunatuledega ükski märku ei andnud, et vaigistada neist ühe samastuvat külmunud kalki andumist kümnetetesse teistesse platsiservas ootel olevaisse süütute silmadega autoolevustesse.
Ükshaaval võtit lukuauku surudes ei andnud valikut. Ka võti ei murdunud tihedalt vastu lukuastmeid vääneldes.
Tuleb otsinguid jätkata majaesiselt platsilt, seal hooldus- kliendi- esitlus- uued- suvalised- enda jms. autod- kolmes reas.
Platsil polnud uusi tulijaid.
Ka vihmast tekkinud lombid olid jõudnud kuivada.
Maja fassaadist paremal- sõidutee ja sellega külgneval jalutustee ja maja vahel on roheline mururiba. Sügis pole halastust tundnud.
Kole sopp nagu pealinna tulnud vaese tüdruku südametunnistus peale kuuma suve.
Parkis seal neli uut Corollat. Järjest võttes ning lukuauku võtit lükates polnud kolmest esimesest loota enamat. Viimane tumesinine andis alla ja avas ukse. Treilerilt tulnud autod mis tulevad reservi. Nö. Ootele pole veel programeeritud uksi võtmepuldist avama ning suunatulesid vilgutama.
Autosse istudes ning porisele murukamarale musta jutti jättes pöörasin autonina teega külgnevale kõnniteele ja sealt majasuunas. Sinna kuhu oli vaja jõuda.
Sõita oli vaevalt 20 meetrit.
Kevadeni pool aastat.

(Tumesinine South Africa päritolu Corolla)
--------------------------------------------------------------------

Etterutatult- Kaunist aastavahetust teile kallid kaasmaalased ja külalised kosmosest!

kolmapäev, 30. detsember 2009

20 november 2009




Küsimus:
mida ootad aastast 2010?

Vastus
Ma ootan jõudsat arusaamist iseendast ja hoogsat edasiminekut ja seda ka edspidiseks. Sulle soovin sama!

20 nov
Mis nägu oleks a rühm, kui kolistaks kohale valge diisel transitiga?
Mida ma tahan?
Et minu auto pagasiruum oleks tühi ja puhas.

Osata kirjutada head muusikat

Inimesed jooks vähem.
Selleasemel tegeleks kõige uue ja huvitavaga mis paeluks. Aeg kaob meie koos temaga. Kas joomisel ja kadumise vahel eksisteerib võrdusmärk või saaks endaga midagi paremat teha?
Toimekate privileeg on tõsta kannu.

Õhtustada heas restoranis.

Võtta aega ja teha endale üks meeldiv nädalavahetus, mitte võtta seda kui vaid vabasid päevi.

Käia enamatel üritustel. Mitte konserv siis.

Hingata värskemaid tuuli.

Vahetada stiili. Ja kõik korraga.




---------------------------------------------------------------------
19 November sissejuhatus.


Isikliku või pangalt liisitud auto juures jälgid mida oled raha eest saanud.
Suvalise sõidetava auto juures pole see nii oluline.
BMW on oma standardid kõrgele üles töötanud, et endale järgmist isiklikku autot valides näib paljugi mis..
Ka Saab pole enam see.
Ootamatut arhailisust liigselt palju selle raha eest.
Ei mõtle seda taotluslikku mis võib olla päris veenev..

Rubriik Kasutatud auto:
Saab- Samas laguneb seegi ja suured läbisõidud.
Hoolega otsides leiab hetkeemotsioonis peaaegu uueväärse kasutatu.
Mitte nagu BMW..
Jääb kerglane mulje, et hinnaklassis 80 000- 120 000- ja allapoole leiab paremas korras (uuema) Saabi, kui bmw.
Aga oleneb kui hästi otsida. Turg on täis paljusõitnud autosid mis vajavad teistsugust tähelepanu ja lubavad maksta endast odavamat hinda.

Hilisem mõte viis Saabile tagasi- 9-5 al 2004-

Saabis on Opelit ja pisut muret on selles, et Opelis pole Saabi.
Nähtavalt mitte, tehnikas ja sõlmedes on mõlemad GM lapsed.




Pildil 2010 aasta Saab 9-5.

30.12.2009
Täna ei tea keegi mis Saabist saab. Uus mudel 9-5 on igaljuhul valmis ja vaikselt läheb jaanuarist liinile. Tulevikus ehk siis Opel või Pontiac nimeall veidi muudetud kujul.

teisipäev, 29. detsember 2009

19 nov. 2009


Pildil Toyota Auris

19 nov.
Hommiku esmaseks tööks sai kohvipaus mille jooksul helistasin C-le. C nagu ikka oli rõõmus ja õnnelik hommikusest äratusest.
Peale kõnet võtsin esmase töö ette.
Volkswagen Crafter.
Eilsest oli komponentvaha peale pandud.
Siis tegu uue, kuni 15 kohalise valget värvi bussiga.
Pesin aknad, võtsin vaha mis oli kõva.. Töö jooksul sain mõned sõnumid ja saatsin ühe.
Esimene meik siis punane esmase malli ja luukpärakerega.
Toyota Avensis.
Selle järele sain universaalkerega, tumepunase
Toyota Carina E
Mis oli mõned ajad juba poleerituna ja vahatatuna ja silikoonituna ja pingidpestunakuivanud. Lõpetasin Carina E mis on muide lõpetuseks Carinate triloogiale, kuid millele järgnev esmane mudel Avensis võtab paljuski Carina E likku omaks.

Vahepõikena- tänaseks oleme kes rohkem kes vähem juba harjunud uue 2009 a. Avensise disainiga. Siiski täna leidsin parima hetke mis toob disaini veidi nooruslikku sportlikust ja voolavust. Üht Avensis sedani veeti treileril. Tagantvaade altsuunalt.. Otsige ja vb leiate mõne sarnase pildi. (29.12.09)
Hea mõte jääks veidi enam tagantvaatesse.

http://www.newcarsreview.org/wordpress/wp-content/uploads/2008/10/new-toyota-avensis-cars-arrives-1.jpg
2009 Avensis sedaan.
Lõunapausist helistasin pangemulleukselemunimi liinile. Preili/proua sai mitmeid kordi sõnada, et hyvaa juttu ja naerda toruotsas.
Asja tuumaks siis vahetada praegune "Hirvonen" mu perek. nime vastu
Sain tähthaavalt dikteerida ja lisaks veel eesnimi, sünniaeg ja kaua olen Korteris elanud.

Pestud ka pingid sain järgmise töö.
Mazda 6
Hõbedane, universaalkere.
Sellele järgnes Helebeesh
Toyota Auris
Sel autol samuti pingid Marki poolt pestud. Eelnev omanik oli olnud keegi pikkade küüntega naisterahvas (vaevalt mees). Uksepaneel sisemine, kui välimised lingiümbrused olid peenukesi küünejälgi tihedalt täis krõõbistatud.
Ülalt panipaigast sain KarlFazeri 44gr. sinise batooni. Istme taskus leidus veel valge vihmavari ja kerge talvemüts.
See valmis, kuivatasin ühe punase
Ford Transiti
Ja peale selle juba pikemat aega ootel
Nissan Vanette Cargo
Markipoolt pestud, kuivatasin ja mootorile mootoriaine.

Õhtul tulime tulema. Parkisin majaette- eile hommikul anti sõbralikult teada, et ma enam ei pargiks paika kuhu olen siiani parkinud- sellekohane viide ripub koridoris, et kui vaba võib parkida- see majaees ja kümme kohta.
Sinna tuleb uus Pizzapaik.
Panin majaette suunaga veel säilinud väiksele lumekuhilale.
Tol hetkel tuli majahoidja suure kühvli ja luuaga. Kõndisin tuppa ja aknast näen, et pühib- sellesama lumehunnikupealt tolmu maha milleotsas mu autonina end suhteliselt kindlana tundis. Kindlasti oli ta seda plaaninud mõned tunnid ja rikkusin ettevõtmise sootuks ära.. No pole häid päevi vahel teistel.. :(

esmaspäev, 28. detsember 2009

17 november 2009

Veidi masendusnoote poolteistkuudtagasi ajast ;)
17 nov.
Artikkel
Delfi.

Päästeamet on nõus tulema vastu päästjate soovile endise töökorralduse ehk 24tunniste vahetuste taastamiseks, kuid igast tööpäevast kahe tunni eest ei soovi riik maksta.

“Meie poolest võiks kõikides komandodes olla vahetused selliselt, et päästjad käiksid ühe päeva tööl ning kolm päeva oleks vaba. Pakkusime välja, et sellest 24 tunnist võimaldame töötajatel kasutada kuus tundi vaheaega einestamiseks ja puhkamiseks ning neist tundidest kuuluks 100protsendilisele tasustamisele neli,” rääkis päästeameti peadirektor Alo Tammsalu ERR Uudiste vahendusel.

Reklaam

Naasmine endise töögraafiku juurde hakkaks ettepaneku järgi kehtima alates 2010. aastast ja jääks esialgu kehtima üheks aastaks.

Muudatuse peamine eesmärk olevat ületundide tekkimise vältimine, sest nende eest päästeametil vahendeid maksta pole.

Päästjad ise peamiselt pooldavad 24tunniseid vahetusi, sest see vähendab tööl käimise kulusid hinnanguliselt poole võrra ning segab pereelu vähem, kinnitas Tapa päästekomando usaldusisik Rainer Asuküla.



Soomes tööl käivatel meikaritel jäävad töölkäimiskulud ca 3000- krooni kanti kuus. (+ elupind) Pereelu ei sega, kuna seda lihtsalt pole.
Töönädal viis päeva. 8h päev millest pool tundi lõunapaus.


J p. olen kohutav. istun toas, ei tegele kultuuriga, ei käi väljas. töötan nagu tõbras. Otseselt. Hommikuti ootan kõnet, et millisele objektile siis täna.. Kuulan käsku ja saan raha, et arved maksta.
Eestisse vaid pimedas nagu uss mullaall. vabadusest pole tõelist tunnetki. Osad ekstuttavad elutsevas hispaanias.. tõeline vabadus on see kui saad võtta oma asjad ja süstematiseeritult minna päikselisse linna. Mitte kui hulgus vaid eurooplane. Fotosid näen. Nädalavahetusest. Hispaaniast ja kergetest suveriietest.
Valikud on ahtakseks jäänud. See valmistab muret. Ausalt. Kuhu nii edasi?
Sinna meeleollu on raske või pikk tee minna. Polegi sul vaja. Olin kah tund tagasi veidi paremas vormis. Asjad muutuvad. Võrk on ümber. Piiratud vaated on need kõige hullemad..
Piiratud maailm.
Mis tähtsust on siis 235000- maksval kasutatud autol, (millest järgneva kahe aastaga kukub hinnast pool) kui pole kordki saanud hispaaniasse või tundnud tõelist troopikat vabal ja rikkumatul kombel?
Auto jääks sulle suures osas töövahendiks ja kulud katad vaid ise.. Mis rõõmu sest ja kauaks? Alternatiiv on võtta korter. Aga ma pole veel paikne eestis.

Auto kevadel vahetusse siis al 2004 ja ca 50000 läbisõiduga. Hinnaklass oleneb.
Võibolla siis tõesti midagi äärmiselt tagasihoidlikku ja suurem kurss vabale ajale, hobidele ja reisimisele? Pole uusi riideidki ostnud mitu kuud.

Need asjad pole mingist hetkest enam olulised. Orkut, Rate, msn jne.


Mul oli terve päev pükstetaskus snickers. Vormist väljas nüüd.
Ilmad on soojemad. Vihma sajab.
Vahest jällegi ei saja.
Täna läksin kohe peale tööd magama, et mõtted eemale ja saaks puhanuna alustada- oma õhtut.
Tunnike puhkust ja mõte teine.
Sel nädalavahetusel Eestisse. Järgmine nädalavahetus Eestisse
Siis veel enne jõule Dets. algul üks retk
ja aastavahetus ja jõulud lähen ka. (Sõidaks parem hispaaniasse?)
Sel aastal veel kokku neli korda ja tänane kuupäev on 17 november!
Sündmustik areneb seoses järgmise nädala nädalavahetusega esialgu teadmata teed :P Tartus hotell, laud, joogid, seltskond. jõulupidu siis.
Hilja Novembris.
(parandus- hotell jah, Tartu ei. Tallinn)

Homme jälle teised meeleolud. Ma vihkan seda,
Sunnitult hea feeling ja lõpuks usud isegi. Inimene ei tohi kunagi päris rahul olla. Kui pole selleks põhjustki ju.
Töö on, korter on, aga isiklik elu ja hobid ja asjad.
Tõelise vabaduse tunne on puudu. Suveriided ja päike ja see..
Tööteemad on liigselt põhilised. Kõik keerleb ümber selle.
Magama. Homme uus vaatus ja 180 kraadi ringipööratud päev.
Jäk.
----------------------------------------------------------------

pühapäev, 27. detsember 2009

14 November 2009

14.
Ja millega käisin?
Esialgne mõte oli muidugi Opelil.. aga Mazda oli ees- ei saanud lihtsalt Opelisse istuda ja minna.
Midagi eest liigutades autot vahetada polnud mõtet.
Kiire ja nobe, heas mõttes vanaaegne auto nende universaalkerede ja peresedaanide vahel.... muidugi Polo.



Tere, mul on kolm ruutu üle- ei kasuta seda, et kas saaksin sellevõrra vähjem üüri maksta? :D

Kuisa just parasjagu burgerit ei söö, telefoniga ei lobise või kedagi ei sõima on su suu kasutamisex vaba??

Päeval käisin Prisma parklas. Sain lõpuks esiklaasil olnud jääollusest lahti.
Tõin Pesupulbrit ja kaks patja. 15- euri kompo.
Hellusin C-le. Rääkisime veits juttu ja niisama.. Palju sa siin ikka eesti keeles ja eestiomadega räägid.
Toas sain mingilmääral valgustuse paika, et oleks nagu see..
Seinalamp peakõrgusel, seljataga suunaga üles.
Leviosuti on hea saade (y) Täna siis eesti lood mille on kirjutanud trummarid ja bassimehed.

Ärge kunagi lõpetage ... avastamist.

Aatelisus eeldab,,

13 ja reede.

13 reede

Reedesel tööjärgsel koristusel hõikas Chris, et äkki aitan Marki tagasi Volvolt.
Et võtku ma majaeest mingi auto ja käigu ära..
Valida on ca 10ne auto hulgast, võtmed ees..

Uuem trääns:
Toyota Corolla 06 malli univ, hall
Mazda 6 Punane sed.
Opel Corsa Punane viimane mall
Honda CR-V Hall.

Vanem kraam:
Nissan Vanette Cargo Tumesinine, Roostetav, räpane, halvasti käiv. Raskelt minev..
Toyota Carina E Univ. Tume. 95´ malli
Toyota Avensis Algupärane univ. esmasp. meikki
Toyota Avensis Algupärane sed.
Volkswagen Polo Roheline 99 malli 3 ust
Fiat Punto Algupärane 5 ust 95´ malli



Ja millega käisin?


Tänased meigid. Essa.
Punane Suzuki Vitara viimane mall
Focus. Viimane mall. tumehall
Mazda 626 hb viimane mall. sellega tegeles Mark. kuldne
Volkswagen Golf IV kuldne

Lõppu paar uut: Yaris, Auris, Passat, Transporter, Focus

Vahepeal viisin Volvole Suvepapudega 666 Clio.
Kohapeal selgus, et rohekat tooni istmed polnud piisavalt pesuõnnestunud ja sõitsin tagasi, Hõõrusin istmed üle.
Hiljem viis Mark ära.
Siis käisin järgi talle.



Puhkeruum, kohviruum on laiast uksest vasakule jääv tuba kus on alati soe.
Köögimööbel, kohvimasin, laud, toolid, külmkapp, uks wcsse ja nahkdiivan mille kohal kell näiduga viisteist enne nelja.
Paradiis on selle diivani nimi- kellaaeg näitab aega mil tööpäev hakkab lõppema.
Diivani kõrval vedelevad neli talvituvat kardimootorit.
Sisse ja väljalase paberinutsaka või üheljuhul korgipuust veinipudelikorgiga kinni topitud.
Wc sse mürtsub ülemisel, halli avatud korrusel asetsev raadio, tekitades efektse klubikemmergu meeleolu mis pole sugugi halb, keset kiiret tööaega omi mõtteid heastada ja filtreerida.

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...