laupäev, 20. november 2010

Alfa Omega

Ajaloo esimene, Eesti suurima saare ja tolle kivimüüri katsumus vanema Renault 5 mudeliga lõppes viimasele tagumise kaitseraua ja tagatule purunemisega.
Auto oli sinakashall, juhiks kohalik ja silmale uskumatu tagurdusmanööver toimus üsna silmaall, üle tee vaid.
Renault 5 sai hilisematel aegadel talle järgneva mudelinäol tugeva mantlipärija. (Clio, 1991)
Saaremaa kiviaiad on endistviisi kõvad. Eelmainitud "5" on ilmselt tänaseks oma teekonnad lõpetanud.
Kes soovib võib tõestada vastupidist.


Tuki oli kunagine naabri koera nimi, valge väike ja kogu eluaeg oli teada koer.
Eelkäija kandis Tuksi nime.
Opel oma esimese Omegaga on jätkanud Rekordi soliidset rada.
Ameerika päritolu GM on teinud euroopas head tööd.
Täna vaimustun ikka ja jälle kunagistest hittidest nagu seda oli ka 20 aasta tagune Omega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...