reede, 17. detsember 2010

plekktoos

Selleks, et end mõnes prantsusmaa autos õigluspäraselt tunda peab mõtted viima heale veinile.
Hetkest on küll ja nii harjub jalg pedaalide, istmik (nimele viidades) istme ja silmad armatuuri ebaülevaatlikkusega.

Selleks on tehtud väiksemad autod, et eurooplane end ohustatuna ei tunneks prantsuse kahtlematult šedöövrites. Sisedisain on eesmärgiga mängida , nagu väline. Millepeale praktiline sakslane ühtelugu kulmu kortsutab.
Esinduslikumad mudelid on igati mõistusevastased, kuid kindlasti huvitavad.
Selleks on vaja veidi prantsusmaa õhku nuusutada, mõista nende inseneride kodust õhkkonda, tajuda kultuuri millesse üks plekist/plastist auto on kord sunnitud astuma. Prantuses auto suuresosas ka koduturule.
Prantsuse, saksa või ameerika (itaalia, jaapani, korea jne.) auto jääb selgelt eristuvaks paljuski oma emamaast sõltuvalt.
Erandid on aga sellel me ei peatu.

Igipõline Citroen, Peugeot(PSA), Renault on ikkagi Prantsuse etalontootjad läbi aja!

http://www.autoplusiblogi.blogspot.com/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...