esmaspäev, 3. jaanuar 2011

Kojokojatigutigu

Kastiautodega sõitjad- üksikud inimesed & soodsam maksupoliitika.
J.C.
Sama hästi võiks maksudelt võitmiseks kolida Andorrasse või Belgiasse. Miks? Mõelge ise: kas te rööviksite panka, teades, et peate küll pikalt pogris istuma, aga sealt välja pääsedes on teil terve ports raha. Ei? Aga täpselt seda te teete, kui kolite nii troostitusse ja sõpradeta kohta kui Andorra. Ja täpselt sedasama teete ka kastikaga sõites.


Lõunapausist ja veidi enne seda harutasin kojamehi.
Järjestuses, nagu eelnevalt netist leitud õpetus juhendas.
Väljas sadas lund samal ajal.
Ja mootorialune ja lammutatav ettevõtmine sai üsna lumiseks.
Viimase asjana jäi maha võtta tuletõkke taga olev plastik.
Nägin ära kojameeste süsteemi peapoldi- mis hoiab kogu süsteemi auto kere küljes kinni. See siis 10 mm. Polt ja üsna kättesaamatus kohas. Selleks oligi vaja eemaldada tuletõkke all olev plastik, kahjuks selle eemaldujse käigus oli paremas servas veel omakorda plastik ja tihendid mille eemaldamine oli külmast ilmast ja lumest veidi ülepakutud lahendus.
Siiski peaks fotodepõhjal sellest mööda saama ilma eemaldamata..
Ladusin kompoti kokku tagasi. Lõuna sai nimelt läbi ja ei soovinud laialilammutatut lumesisse ja poolikuks jätta.
Nüüdseks selge mis mõõtu mutrivõtmeid vaja.
Hilisem kojameeste asetus sai mõned korrad ringi keeratud. Hari kippus liiga alla käima ja juhipoolne ei kippunud A- piilarini välja liikuma. See sai paika. Küll jäävad harjad endiselt keset klaasi. Alustades ja lõpetades oma ringkäiku just sealt.
Tigu on väsinud vms. Süsteemi käivitades ilma kojameesteta oli näha, et esimene liikumine oli alla ja sealt üles. Ükski klaasialuse asetusega kojamees ei alusta oma teekonda esmalt alla ja siis üles.
Nõuab veidi aega see asi ja kunagi ei tea- on hommik sajune või mitte, täna õhtul sain ilma kojameeste sisselülitamiseta korterisse sõita.
(Lasin alla liikuda ja samas keerasin voolu välja - nii sain võimaluse segamatu vaateväljaga korterisse sõita.)

Kõige sitem ongi, et lõunapausist saan vajaliku detaili kätte aga ülejäänuks ei ole päeval aega. Saan ilma kojameesteta korterisse sõita ja lootma jääda, et hommikul ei saja.
Või, ja, ehk.
Siis korteris harutaks ja järgmisel lõunal asetaks tagasi.
Või/Ja sõidaks järgmise hoolduseni vigase süsteemiga.

Korterisse jõudes tuli meelde, et pole terve päev midagi söönud.
Jätan siinkohal jutu katki, et jätkata olukorra selgudes.

See punane vihmamärg sapakas tekitab nostalgiat.
Pilt varjupaik.jjts.ee kodulehelt

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...