kolmapäev, 12. jaanuar 2011

wolf

Sajab teralist lund, mis ei kata oluliselt, kuid siiski.
Vihma pole miinuskraadidega oodata.
Samas meteroloogid ennustavad uut sula.
Mingi idee võiks tulla- kuidas sest teemast üle olla.
Nimelt tulles töölt , ca 15 min. ennem kaevad autot. Lükkad klaasid puhtaks, nipetnäpet.
Siis teeb vahepeal muid asju (nt, tõin tagant mingi suvalise auto veel lisaks pesuhalli.
traktor lükkab lume tagaplatsilt ja selleks on hea, kui on võimalikult palju autosid jalust seal.
Valida oli esmase hoomamise järi Aygo, Yaris ja Avensis. (Need mis käisid) Võtsin selle viimase, et suurem ja ära ta meile mahub.
Sõidab korterisse, kuulab mingit muusikat, laseb mõtetel minna omateed..
Toas riietud kodusesse.. vaatan aknast sedasama autot ja mõtlen, et enne hommikut ei ole jälle tarvis.
Kõik see lumetrall ja sõiduteema oli nagu kellegi teise teema. Mitte minu tegemised. Auto lumevaba (veel) ja seisab nagu poleks vahepeal mingit asja olnud sellega.
Mõtteline teekond ja ometi füüsiliselt teostatud.
Märkamatult.
Tööhoone ees veel muidugi oled kinni selles asukohas seal ja teadvustad enesele, et see ja too ja kolmas asi ongi nii,, Seal on sada autot ja kaks parklakohta ja on aega märgata. Ja istud autosse. Sealt edasi on kõik unenägu.

Täna näiteks tõusime peale kella ühte katusele.
Eelnevalt hommikus teinud kaks uut autot . Corolla ja veel midagi. Auris võis olla.
Siis veel mõned rendi ja esitlusauto. Ja Hooldusest pealtpesu Aygo.
Hommikul lõpetasime eilse Mondeo.
Ka tumesinine Avensis. See oli meikki. Siis nagu katusele. Muud tegemist ei olnud.
Homseks on Hiace meikki. (mida kolmekesi üle tunni ei tee)
Reedel läheb Hilux uus.

Golfijuttu.

Isiklik Golfiteema on alanud neljanda põlvkonnaga (1998a.)
Põhineb avastusel, et Golfi saab ka uuena osta.

I, II, III, IV,

Seda ajast, kui tehasest veeresid esimesed, et autopoodidesse ja sealt klientideni jõuda.
Kuues põlkond on tänasel päeval samas seisus nagu Golf IV kümme aastat tagasi.
Vahepealne viies on taoline, mille ilmselt oleksin sunnitud ostma, kui tahan kasutatud ja hinnasõbralikku varianti.
Kõik eelnevad on minevikku jäänud..
Pildil Golf III erimudel (Eestlastele tavapärane viis on tuua esile golfi erinevad põlvkonnad rooma numbrites)

Muidugi mäletan nii esimest, teist, kui kolmandat ja nendega kokkupuuteid., Lapsepõlve aegne liikluspilt koosnes paljuski Volkswageni panustest.
Esimest generatsiooni liikus päris mitu, (kollane mis lammutati tükkideks, kere mäda. roheline mis taastati üht punase katuseluugiga kere aluseks võttes.. Hall millega tehti avarii ja milles mängisime, poriste saabastega istmeil ronides..Populaarne aeg igasuguseid avariisid ja kerevahetusi teha.
Tolleaegsed Golfid olid enamasti kolmeukselised. Ässamatel asetses ees neli ümmargust tuld. (Golf I,II)
Golf II rahvusauto Esimese Golfi ajastul minujaoks (90ndate keskpaik) oli tegu veel üsna kõva ja kena autoga. Vanuselt ca. Kümneaastane auto, või vähem! Eriti hinnatud oli 88 a. ja ülespoole mudelid, millel puudus esimene kolmnurkaken.
Autokoolis oli tolleaegses 30000- eesti krooni hinnatasemega Golf 88 aastast. Tumesinakas asfaldivärvi, ANS oli tähekombinatsioon.
Sel ajal sõitsid meist edukamad tumedat värvi kolmanda generatsiooniga., Hinnaskaala alla saja tuhande..eesti krooni. See oli Golf mida sai ka poest uuena, minu teadvuses sellist asja veel polnud. Iga märg auto tundus justnagu uus!
98a. a. jaan. mäletan kuidas naabritele ilmus külaline- punane Golf IV.
Täna on see minu mälestuste ajast samastuv Golf II põlvkonnaga. Meeldiv, aga uue autoga pole sel enam mingit seost..
Golf III Omakorda kukkunud I aegadesse.
Ja korraliku Golf II-ga sõidavad noored poisid vastu seinu, et kasvav põlvkond saaks istmetel ronida, neid on palju omalajal riiki toodud ja ka liikumas.
Esimest enam lihtsalt ei ole.

Golf IV pakub tänases madalaid hindu ja üsna laia valikut suuremal või enamal viisil läbiaetumaid läbisõite.
Vähesel määral on saadaval ka nelivedu ja sportlikemaid mudeleid.

Kolmteist aastat ja sellest vanemad mudelid.
Golf III (1991-1997
Golf II (1983-1991
Golf I 1974-1983)

Tänase päeva suunitlusega millal ja miks- viimased golfikatsumused.
Golf I - pole mitte kunagi sellisega sõitnud, küll aga vana põrnika kaassõitja olnud.
Golf II - ei tule ette.. Ehk 5 a tagusest ajast mõni kerge manööver.
Golf III -viimati Kuu tagasi, Variant. Siis kolm kuud tagasi, Vahele mingi roheline korralikult hooldatud ja vähese läbisõiduga.. mõne aasta tagune. meenub üks mäda ja halvas seisukorras keevituspunane. U. kaks aastat tagasi. Tööpaigal.
Golf IV -viimati hõbedane enne jõule. Variant. Neid liigub ja u. korra kuus ikka saab.
Golf V- viimati eile. ja veel aastalõpus mõned.
Golf VI - viimati suvel. uus auto ja mõned lisaks.

Pildi comment: 1996 Volkswagen Golf VR6 Harlekin Style. VW Vortex has an article about a customised 1996 VW Golf, which now appears in Harlekin color style. Maybe you remember this from back in the 90's when it was popular to drive a VW Polo Harlekin, at least in Europe. Let's see if this feature car can give you some decision help if you can't decide for a color for your new VW Golf.Harlekin Polo.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...