kolmapäev, 9. veebruar 2011

mussmussmussmuss

Kalla ja Talla!?
http://www.soov.ee/vi/1156333.htm
(Jätan igasugused aastaarvu, mootori ja korrasoleku küsimused ja kerkinud vastused eneseteada. Nii nagu uus ostja võib leida sest enesele midagi superkuuma ja odavalt!)


Muusimuusimuusi!!
Kuhu me teel oleme? Kumbki oma teel ja temal on see värvikam kui kunagi eales varem. Ta ei räägi neist asjust. Minujaoks on eemalviibimine vaikiv kokkulepe, et võin alati tagasi minna. Eestisse. (Oluline on tegevusse sukelduda)
Kuid misjaoks, kui musil on täiesti oma isiklik privaatelu millest tüki hammustamine nõuaks keevitusaparaati.
Võibolla tuleks rohkem leppida..
Lasta inimesel olla ;)

Täna hommik tõi huvitava seiga, jõudsin just Töökohale, veidi autokohta otsides helistas C- küsimusega nagu mida meil tööd on?
Muidugi sain vastata vaid seda mis eilsest oli jäänud. Seis muutub päevajooksul üsna palju aga hommik on teise näoga..
Leidis, et vähe ja peaksin Tammisaarde tulema. (Selge vihje, et kolme töötegijat ei vajata- eile oli meil 5 täimeiki ja kaks uut! mis on suurepärane tulemus. Ja täna saadetakse lihtsalt minema)
Auto ringipööramiseks on tööpaigast edasi minnes tupiktee mille lõpus muud ettevõtted, veidi varem siis kasulik ringi pöörata, libedamal ajal olen kohapeal täisringi teinud. Täna siis polnud SEE päev ja keerasin ninaga lumehange. Peale Chrisi kõnet.
Üllatuslikult jäin kinni- libe vedavatele ratastele.
M ja T aitasid teele.
Nüüd käsi katki, kaks lumeharja leidsid õnneliku lõpu.
Käelaba on kreemine (taastav) ja libe s:s:s!!
Ärritun taolistele asjadele.. Ja varjamatult, mis ei mõju kuigi sõbralikult.
Selline ma olen-.-

Tammisaarde saabusin kell 9!
Haarasin tegevusse vana (aeg lendab- 2002 universaalkerega mazda 626) mazda ja sealt edasi..
Meigid. Volvo v70., (kulunud hele sitane nahksisu võib isegi meeldima hakata ükspäev- peale nahahooldust) Volkswagen Caddy, (vanaaegse helesinaka tooniga) Toyota Yaris. (igas päevas üks kollane yaris) Skoda Fabia (miks meil pole selliseid mendiautosid)

Ma olen nagu vaim kes on ära unustanud, et peaks surnud olema- Lohja Toyotale tööle minnes ja mina olen see viimane kes sellest aru saab lõpuks.. Pamm, olen surnud!
Kas suhetega on sama?:o
Viimene arusaaja, et tüdrukul on keegi teine, samas nii avalik ja nähtav..
Olen olnud vaim, hall ja läbinähtav.


Millal siis jälle suvepuhkusele?'
Millal siis .
Tallink on piletihindu tõstnud :s
Pühapäevane tallinnast helsinki jalakäija piletihind 823 krooni ja see kõige odavam!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...