kolmapäev, 2. veebruar 2011


Tänases oli siis üks Yaris.
Hooldusesse tulnud Diisel. Pealtpesu. Tumehall, hetkepõlvkonna algupärane mudel.


Kutsuti Tammisaarde. Et chris haige jne.
Chris veel helistas üle, et kas ma tean ja pakkus kütteraha. et homme annab.
Haigena peaks rohkem tervenemisele mõtlema.
Aasta möödub avariist Tammisaare teel.
600 eurot puhtalt avariikuludesse
(Omavastutus, vraki hoiustamine+ vedu avariipaigast, Trahv, Täispaak kütust mis jäi autosse.)
+ 1400 eurot asendusauto soetamiskulud.
Raha tuli muidugi laenata. Maksin järgnevad 6 kuud iga kuu 300+ eurot ja teenistus ots- otsaga kokkutulev.

Õnneks on see töö piisavalt ajutine, (?!) et ehk loobun selgitamast.
?!

Igal inimesel on õigus teha mida soovib ja võimaldab enesele.
Ma ei võta kütteraha. See on väike kulu.
Ma ei käiks seal. See pole minu asi.
Ja isiklikult ei võta, kuniks ei tulda mõttele, et peaksin Tammisaarde minema.
Jätaksite mind mängust välja?

Sinna veel lisaks, et tookord oli mõte, et ei võta uut autot. Nädal hiljem peale õnnetust sooviti jälle, et tammisaarde ehk?! (muidugi oma asenduseks leitud autoga)
See oli minu otsus- auto, enesemugavus. Saab kiiremini eestisse., Seda aega pole kunagi ülemääraselt käes.

Ma kaotan kontrolli iga uue hetkega kus kellegil on tuju mind Tammisaarde saata.

Proovin unustada ja kedagi ei huvita.

Ma ei kontrolli end.
Ma olen rahulik.
Ma ei kontrolli end hetketi.,Ssellest mõeldes.
Nad ei mõista mis see pool aastat minujaoks tähendas.
See oli see ilus 2010 a. suvi.
Aeg mis õpetas raha tähtsusetumat poolt.

Kui enesekontroll taluks seda mõtet ja vajadust mind saata sinna oleks kõik ju korras. Pean end üsna sundima rahiulikuks.
Nad ei mõista- saates taas. Soovin vaid, et mõistaksid.
Kulud on makstud ja tervisest ei hooli niigi, et sellega on korras.

(Kirjutaja ei pea end õnnetuses süüdlaseks. Ametlik protokoll kinnitab süüd hooletusest lähtuvalt)
Praktikas see nii oligi. Õnnetus toimus juhi tegevusest sõltumatult sirgel, jäitelisel teel lumesajus kus teguriks ehk külgtuul ja auto all kehvad naelrehvid. Oletused. Pidurdusi, kiirendusi, teadlikke suunamuutusi ei toimunud.
Täpset põhjust ei tea keegi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...