teisipäev, 22. märts 2011

Hilux (esit)
Aurised. (rent, esit)
Corollad (rent, esit)
Toyota Avensis ( 06 malli, platsilt pessu)
Toyota Avensis 04 malli (platsilt pessu)
Toyota Corolla 05 malli (platsilt pessu)
Toota Corolla 05 malli (platsilt pessu)
Toyota Corolla 07 malli (platsilt pessu)
Hiace (bus) pp. aj. 15000km.
Hiace uusi.
Mini Cooper
Corolla 02 malli (asiakas)
Toyota Yaris 2008 malli (meikki)
Toyota Yaris 02 malli (meikki)
Toyota Yaris uusi
Fiat Ducato maxi (pp)
Peugeot 206 meikki
Pesusid tuli 25 +-


Nissan Primera (2002-2007) Algusaastatel standardvarustuses pakutav tagurduskaamera pilt oli mustvalge.
Hilisem standardvarustuses pakutav (2005-) näitas juba värvilist pilti.
Primera oli üks esimesi euroopas pakutavaid tagurduskaameraga lahendusi pakkuv automudel. Seda standardseades.

Sealt tekkis idee..Tihti on autodel või tehnilistel vidinatel valmisolek mõnd teistlaadi süsteemi või lahendust kanda, juhtmed veetud, pistikud ootevalmis, asupaika poldiaugud puuritud jne. Tihti asendab kallimat võimalust odav lahendus. (lihtne stereosüsteem, tavalised laternad, ebamugavad istmed jne.)
Ometi on juurdelisatav lahendus olemata kuna tootja või ostja pole soostunud selle eest pappi välja käima. Liiga ebaoluline või kallis lahendus.
Lõpetamata tehnilised vidinad mida saab osta alavarustatuna. (nt Verso S ilma tagurduskaamerata. Aiai, sellist võimalust polegi- sel on alati kaamera ja värviline pilt. Nüüd siis odavamas hinnaklassis.)
Võimalusega, et inimestel on samalaadne võimalus mitte midagi teha, olla lihtsalt. Alavarustatuna. Lihtne elu..Vähem asju mis saaks perse minna, kui algulahendus pole geniaalselt välja töötatud.


Classic.
Classic on liignimi mitmele Opeli või Fordi mudelile. (aga miks mitte ka Volvo või Skodagi millel küll liignimeks Tour)
Classic mudelid on värskelt ilmavalgust näinud uuele mudelile eelnenud põlvkonna standardlahendus, mille ostjaid peaks võluma soodsam hind ja läbiproovitud disain ja tehnilised lahendused. Tihti tootmises kusagil Euroopa äärealal, käibel koos hetkel Uue mudeliga. Tihti saab seda osta vaid sealsamas või kitsama haardega, kui seda on uudismudel.
Kunagine Jalgratas Classic (ja teisendid) näitas samalaadset visiooni. Läbiproovitud lihtsad lahendused uues tootes. (mis tegelt vana.)

Classic liignimena on sobilik ka tänapäevasel autol. ("Tänapäevane" kehtib julgelt eelnenud viie aasta tootmistsüklis koostatud mudeleile.)
Classic ehk "retro" ehk uunikum algab autol või selle mudeli lõputootmisaastast vanusest 25+ aastat. (1985 ja vanemad.)
1985 aastast algasid sellised automudelid.
Ford Scorpio- lõppes Granada<- classic
Mercedes - Benz W124 - Lõppes W123z- classic
Hoo sai sisse Opel Kadett-i uus mudel. (Kandilisest sai classic)

Et mingil suvalisel Passatil aastast (1988-1993) on veel pikk tee minna., Koguge neid kokku, hirmsalt odavalt ja palju!!!!
Pääste see ihaldusväärne haruldlus. Eriti diiselmootoriga mudel.
Sellele eelnenud passat on lihtsalt kadunud ;(888899900om


Retrojuttu
1veebruar. 2010
http://www.aixam.com/voiture-sans-permis-city.php

Muude markide hulgas mida kaudselt müüme on ka Prantsuse ettevõtte Aixam miniautod.
Täna siis läks jälle üks selline.
Sõiduproovi sain teha minagi.
Esiteks. tootja on pika ajalooga miniautode alal. Ja seda peab arvestama.
Autoke ise nagu ikka. rollerit võrdluseks võttes on enamat ja rohkem veel. Autoga võrrelda annab ka visuaalselt pildi välja.. minimalistlikum. Kaks kohta, plastikkere, kitsad kummid, automaat (edasi, neutral, tagasi) Max kiirus 50 km/h. juhilube ei pea olema. elektriaknad.
Toni viis ära ja sel seisus kõik kes vähegi nägid naersid. Kaameeleonoranzi värvi plärisev ja vibreeriv liigselt läikiv autoke suvekummidel meie talves. Hooldusmees andi teed ja vakatas. see näoilme.. ja see ooo üllatus ja meeleolu mis tekkis.. :D

Prooviks seda sõitu kirjeldada..
Mini käitub nagu kart, kõk toimingud ja auto tegevus on kindel. Päris auto.
Smart lubab juhile veidi uudsemat rolli.. nõksutades ja lastes näida, et auto on suurem ja sootuks juhitamatum kui ta tegelikult on.
Aixam Citys vajutad käigu, auto mõtleb ja hüppab peale gaasi lisamist paigalt. Gaasi pead peal hoidma, et liikumine oleks sujuvam. Vajutad taguridi käigu-. sama kogemus. Auto hüppab mõiratuse saatel. Vilunumad kasutajad on teadlikud, et showd on rohkem kui auto suuteline. Mikromootor ei võimalda hoogsaid lendstarte ja kiirendusi. Esialgne liikumasaamine ehmatab, aga ei mõjuta järgnevat vaikset liikumist. Parima auto kasutusvõrdluse saad luues pildi rooli ja neljarattaga motorollerist.
Kõik minimalistlikumad ja lihtsamate lisadega väikeautod nagu Aygo, Ford Ka jne. on Pärisautod pika Ajalooga Aixami kõrval. Kelle roll ongi jääda rollerist arendatud autoks, Oma koht ja roll on sel igatahes olemas.
--------------------------------------------------

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...