teisipäev, 14. juuni 2011

Valida võimalus, et aju vajaks kärpeid?


Mida teeksin kiire internetiühenduseta või sülearvutita, milleta ei pääseks suvalises kohas suvalist teksti üles laadima.
Miks nimetatakse sülearvuteid sülearvutiteks, kui mugavusastmelt on lamades mugavam?
Pealegi- need lähevad süles nii kuumaks, et mees võib oma munad ära kõrvetada.


***

Peale mitmenädalast eemalolekut (siiski kolm päeva) sain tööalase info, et suurepärane, kui viis autot puhtaks pesen, sest need viis lähevad müügihalli.

See tähendab võimalust need viis üles otsida umbes saja seast ja võimalusega, et umbes pooled neist käivituvad ja on hetkest kättesaadavad.

5 autot müügihalli.
1. Mazda 323 punane. Esimeses vahes. Käivitus. Sain kätte. Supertulemus!
2. Yaris. Esimese vahe lõpus. Aiaääres. Sain kätte ja käivitus. (Eelnevalt proovinud nr 3. ja 4-ja. Mis jäid teele.)
Supertulemus!


Vaatame edasi..

3. Mazda 6 Esimeses vahes, hõbedane. Ei käivitunud. Koos neljandaga panin võtmed süütelukkdesse ja avasin kapotid. (viiene võtmekimp on üsna suur kaasasvedamiseks.) Mazda suri teekonnal pesuhalli ja tagasi kahel korral välja, energiat polnud raasugi.
Kõige tegevusrohkem auto, kuigi kättesaadavus kohene - polnud ettepargitud autosid või katusealuse tugiposti!
4. Corolla. Selleksajaks, kui käisin viiendat käivitamas ja ehk teist pessu viimas, asetasin boosteri corolla kapotialla.
Corolla kõrval oli vasakul corolla ja paremal corolla verso. Esimese võtsin eest, et päästa corolla postitagant. (Olin selel käivitusvõimesuhtes vähemskeptiline- pääsen vaid ühtede võtmete toomisega) Asetasin samasse paika tagasi, postitagune jäi tühjaks. Eelistatum variant oleks olnud, et ajan eestvõetud auto postitaha.
Nüüd tuleb kellegil taas postitaguse ruumi kasutamiseks corolla või corolla verso eest võtta.
Sel korral oli kiire. Sorry :)
5. Avensis. Käivitus. Auto kolmandas rivis. Vahekäigus ja risti ees teine Avensis. Küljelt võtsin eest Volvo, sest auto oli postitaga.. Eesoleva avensise võtmed sain hooldusest ja sinna need tagasi ka läksid. AutomaatkastigaVolvo v40-ne ajasin samasse paika postitaha.

Hilisem (eile) tagasijõudmine korterisse päädis eelneva võimalusega näha kuidas kaht suurt tünni transporditi. Tegu siis mingitsorti mahutite või tehniliste detailidega mille transpordiks oli vajalik ees ja tagasõitev laia veose turvaauto.
Vedu nägi ise välja umbes nii.
Kitsamal teel sõideti jalakäijate foorivahedest läbi vastassuunas. Veidi rohkem ruumi. Ringteel veerandring vastassuunas, eelnevalt eemaldatud ringtee sõidusuunale viitav liiklusmärk. kuna see oleks tünnidele jalgu jäänud.
Sealt edasi veidi maad, et liikuda läbi avatud tõkkepuu ja varupääsu, sealt vastassuunaliselt üle neljarealise vastusuunavööndi ja hellalt kaht vööndit ealdavast kiviservast üle. See üleminek oli nagu beebit kätel hoidva ema kindel riskivabadus,. Ja teekond jätkus.

Kas ma ootasin bussi eestis veedetud nädalavahetusel?
Ei.,.


Päevadesse mahtus enamat.
Öödest pole midagi kirjutada :(
Peale kahtteist-öösel-aega.
Endiselt valged ööd kasutult.

Mahtus hansapäev kesk-eestis + veidi tsirkusemüra ja merelaineid+ mõmmijärv saarel.
Hilisem kiirustamine pealinnas, et leida see õige siider vaigistas võimalused endale midagi kaasa osta .d
Õige sain merel. Viimaste sentide eest.
Täna selgus, et firma oli õige. värv vale. See polnud see..


On inimesi kes vihastavad ja saavad haiget jne.
On inimesed kes ei lase endasse viha või tunnet haigetsaamisest.
Teades, et see on. Arvestades sellega. Näidates tugevamat joont ja nt. lastega või kaaslastega suheldes on sest abi.. Järeldus, et kõik vahel eksivad annab võimaluse jääda rahulikuks.
Võimalus on aina sama, elus karastunumad kasutavad teist teed.
Simple life. On esimene?

Minu esimese auto salong nägi välja umbes selline.


Pildid suvalised, folderist. Juhuslik valik, ei vaadanud mis tuleb.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...