esmaspäev, 11. juuli 2011

Õpetaja andis lastele ülesande kirjutada jutuke, mis lõppeks
sõnadega: «Mul on ainult üks ema.» Esimesena, nagu alati, luges oma
jutu Malle:
«Suvel olime emaga Hispaanias. Võtsime päikest ja käisime ujumas.
Aitäh sulle selle eest, ema! Mul on ainult üks ema!»
Järgmisena luges Kalle:
«Suvel olime emaga suvilas. Käisime emaga seenel ja marjul. Aitäh
sulle selle eest, ema! Mul on ainult üks ema!»
Lõpuks anti sõna ka Jukule:
«Eile tulin koju ja tegin külmkapi lahti, et midagi süüa. Külmkapp
oli tühi. Ainult kaks õlut oligi sees. Võtsin siis ühe ja lasin
näljaga ära... Samal ajal ärkas tagatoas ema, kel oli pohmakas ja kes
hõikas: "Juhannes, kuuled vä? Too mu kaks õlut siia!»
Ja mina vastasin: «Mul on ainult üks, ema!»»

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...