pühapäev, 18. detsember 2011

2011/12 Kui suveautod saavad talvepapud.

Armastan lamelli.
Armastan naela.
Nael aitab ootamatutes oludes pidurdamisel ohutut pikivahet hoida.
Lamell ei keera autot ka kõige võimatumal maanteesõidul libisemisse.
Naela haakumises on robustsus. Lamelli missiooniks pehmus.
Iseloomude erinevused, ühine eesmärk.
Kõva, naeltega talverehv vs. aastaringne pehme, naakuvate soontega lamell.
Tagavedu, tüüpiline auto on esiveoga. Nelivedu ja/või kõrget autot pole veel vajaduseks saanud.
BMW vs. Saab.



Kallis Tulli, juhtun vahel autoga piire ületama. See tuleneb juhusest, sõidan Eesti ja ka Soome registreeritud autoga. Ei piira end vaid soome auto esiveo ja naelaga seetõttu, et piir on justnagu vahel.

Vanused ja vahed.
Kui vahetaks LamellBMW ja NaelSaabi vanused, näiks pilt u. selline.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kokkuvõttena muudest loomadest ja liikuritest millega on tulnud rohkem või vähem kokku puutuda, ei saa unustada Inglismaa tehastes koostatud, kuid päritolumaalt Jaapani keskautot Toyota valikutest.
Keskteeks aina sobilik- uute ja vanade rääbiste vahele.
Toyota Avensise kasutatud auto kokkuvõte 2003- 2008. See eelmine. TM




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...