kolmapäev, 30. märts 2011

Täna oli see hommik kus autot kattis osaliselt märg ja kinnihaakunud lumi. Selle kättesaamiseks tuli kraabitsat kasutada akendel. Muist pudenes sõiduga. Päevane päike ja mõnekraadine soojus sulatas viimase.
Homme hommikul saab lumevaba autoga alata. Asi seegi. Sitta kanti lund esimesel aprillil. Kiiged ei ole veel lumest välja saanudki.
Ja nood on maast pea meetri kõrgusel!

esmaspäev, 28. märts 2011


Eilne põgus Peugeot- i kirjeldus maksis kätte.
Tänases järjepanu tervel 3! Peugeot 206-te.
kerevariantidest siis viieukseline SW mille nägin ära pühapäevasel poeskäigul üle aia piiludes. Millegipärast oli meeles, et punane.
SW 206 assotseerub mujaoks alati punasena.
Elektrisinine ja vahetusauto.
Teine oli erakliendi pesu ja vaha. Viieukseline lühike kere. Tumeroheline.
Kolmandaks kolmeukseline ja Tumesinine. Pestud valmis homseks. Vahetusauto.
Mäletan oma "esimese ausa töö" aegadest, et me VäikeLinnas olid kõik need värvid 206-e näol esindatud. Aasta võis olla 2003-2004.
Tumeroheline, heleroheline, Punane SW .
Tumesinist sai näha pea iga päev.

Tänane eriline auto oli vaieldamatult Starlet. Kloorivärvi ja tõsiselt parem, kui enamus esimese otsa Yariseid praeguseks. Mis oli loodud just Starletit asendama.
Kahjuks Starletit ei müüdud kuigi palju ja need mis käigus satuvad ka müüki harva. Esinduses pole minu aastate jooksul ühtegi kasutatud Starletit tagasi tulnud. Ka hoolduses harv külaline. Kas Starleteid üldse ongi siinkandis üle mõne??

Päikseline päev lisatunniga. -1; -0.5; 0.0; -0.5 olid termomeetrinäidud kortermaja esisele sõidul.

Vanemlehekandja TARTU LINNA



220.00-0.00
EUR kuus


Peugeoti juurde tagasi tulles..Pariisis mõnd lihtsat tööd tehes sõidaksin ilmselt Renault´ga.
Hispaanias sõidaks tõenäoliselt Seati väiksema otsa mudeliga.
Itaalias Fiat täiesti piisav liikumisvahend.
Eestis Peugeot.. Ei pea tõenäoliseks. Ise ostma ei kiirustaks sellist. Võimalik siis, et mõni CC ja aegadel kus sõitmist vähe. Aga never say never..

Suveaeg ja puhkuseplaanid?

Vanasti kui ei saanud aru mis auto see või too on oli tegu ilmselt Kiaga. (chevrolet, daewoo)
Täna küsid Sakslaste toodangut nähes sama.
Muidugi Volkswagen on sest süüst puhas. Jäägitult.

Mõtlesin välja miks paljudel 90´ndate lõpu Skodadel on numbrimärgil täheühend EHA ja muudel markidel mitte. Eesti Helkama Auto. Liiga lihtne!

Ahjaa, täna oli see hommik kus autolt sai 5 cm-se LUME maha lükata ja natukeseks tööpaiga parkkipaikka kinni jääda-.-
Olin unustanud, praeguseks sulanud.

Pildil Peugeot´i kirjeldus kätte maksmas.

pühapäev, 27. märts 2011

Lihtsad videod, veidi paremad laulud ja suurepärane taustmuusika. http://www.youtube.com/watch?v=cNQC2HblPxI Laika Virgin - Tantsid Koit Toomega http://www.youtube.com/watch?v=4MJ3id-lf28&NR=1 Janne Saar Feat. Laika Virgin - Me näeme veel Teadmata on kuidas nii head ajad sain. Ärkasin vana kella järgi 8 (uus kellaaeg 9) Magama läksin vana kellajärgi 2 öösel (uus kellaaeg 3) Nädalavahetusel paistis päike, sadu ei tulnud. Küll külmetas öödel ja päevad möödusid kerges miinuskraadis, mis küll lumesulamist ei takistanud. Seda tumedatel pindadel nagu katused ja must asfalt. Korteriaknasse paistab päike segavalt. Pole siiamaani aru saanud mis täpsemalt häirib, soojaks teeb kõik mis jääb päiksesse. Väljavaadet ohustab ehk? Siiras päiksekiir otse silma. Ja väljavaade ja suured avatud pinnad on alati olulised olnud. Kuigi klaaskatused autol jätavad mind siiamaani külmaks. (Alustas peugeot 308, sealt riburada teised tootjad järele. Täna on Toyotal nt Versol ja Priusel taoline saadaval. Viimasel päiksepaneelidega mis laeb kliimaseadet.) Tõsiasi, et klaaskatus lisab ülearust kaalu on tehniliselt võttes miinus. Peugeotil´l on kenad Cabrioversioonid ka kasutatuna täiesti olemas (206CC, 307CC) Avatav katusekonstruktsioon lisab samuti kaalu, kuid avaauto võimalused on selgelt huvipakkuvamad, kui seda kinnine klaaskatus aimata võiks. Lihtsa plekkkatusega teisendeid liigub omajagu ja silma ei köida.. Sooja 0.5 kuni 1.0 + c´
(Hilisem möötmine lubas -0.5 ja 0.0
Pilvisus, sajuta.)


Väiksena nägin unes mööda jõge ujuvat valget autot.
Püsis pinnal, ULPIS ja ujus vooluga kaasa.
Kuidas võisin sellist asja näha?
Polnud telekast ega päriselt taolist asja näinud, mu suurimates fantaasiates polnud ujuvat autot.
Lapse mõistuses ei eksisteerinud võimalust, et nii raske asi võib pinnal püsida.

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...