pühapäev, 13. november 2011

Soomepoolt näen asju nii.

Eesti autoturg- Labiilne, kapriisne.
Mõte- internetis kuulutamine võiks olla tasuta.
Eraisikule-  ehk aktiivselt võimaldaks hoida kuni kaht autokuulutust.
Nii pääseks ligi suuremale valikule ja müügiportaal koguks populaarsust, et müüa reklaami.
Autoturust on praegusel kujul keeruline aru saada, palju autosid lihtsalt ei jõua müüki läbi suuremate müügiportaalide.
Väiksemad portaalid teevad ka tasuta võimalusi, kuid pole piisavalt populaarsed, et müüa reklaami.
Miks see mind antud hetkel häirib?
Müük võtab aega-  neli nädalat ei ole tihti keskmise hinnaga autole omasuguste seas kohane aeg müügiks.
Üsna tihti saab pikendada müügikuulutuse aktiivsust, kellegi kontole raha lisades. Ja probleem pole halvad pildid või auto ise - inimesed vaatavad mööda, sest turul on mitmeid odavamaid samalaadseid. Lõpuks valitakse hind. Ehk kolme odavama seast see meeldivam.
 Sealjuures asukoht või korralikud talverehvid on teisejärgulisem autovärvist või lisadest mis masinal peal. Sõidetakse Tallinnast Võrru, et osta telekaga Golf. Auto tehnilisest poolest teadmata.

Praeguses situatsioonis tekib olukord, et müügikuulutuse panen juhul, kui auto on oma hinnalt soodsaim omasuguste valikus.
Et müüa autot, mitte näidata iganädalase näitamishinnaga.

Asjade ja varusade kuulutamise hinnad on sümboolsed.
Autokuulutused maksavad, toimekas haldaja on märganud võimalust ettevõttesse teenida.
Ei pea seda õigeks lähenemiseks, kuid kes soovib oma autot eesti internetis nähtavalt müüdavaks teha, peab kasutama ikkagi neid populaarseimaid müügisaite. Kuigi ostjate tegelik huvi on lausmadal. Vaadatakse vaid miinimumhinnaga samalaadse kättesaadavust.




 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...