laupäev, 21. detsember 2013

u have toys?

 
Mis mõtlen.
 

"Klassikaline" E46  (1998-2001) on tänapäevalgi päris ilus, kui kaasajastada ja veidi tuunida. :)
Välisturg pakub vähesõitnud, tehasekorras -  kui ka odava hinnaga, keskmises konditsioonis autosid. Kõik mida kasutada eelseisvaks tööks.
Eelnev keremudel E36 on paraku rariteet selles vallas. (1991-1998)
Sellele eelnenud E30 on klassika.  (1982-1990)
Samm sammult võtab aeg, kasutus, rooste oma.
Tulevik kuulub lõpuks minevikule.
 
Algupärased.
E46 1998 JA E90 2006

Üleminekud, faceliftid.
E46 2002 JA E90 2009

Üleminekud, faceliftid, keremudeli lõputootmised.
E90 2009-2012 ( Järgnes uus mudel F30)
E46 2002-2005 (Järgnes algupärane E90)
 
 
 
Tänane nn "igav kolmene" on E90 algusaastad. (2006-2009 ) Disainilt tänase mudeli algvisand.
Selle mudeli edasiarendus (2009-2012) on kompromiss uue ja eelneva vahel. Seetõttu soovituslik neile, kes soovivad hea hinnaga, suhteliselt uueväärset autot. (Mudeli E90 sõidutunnetus on võrreldes E46- ga tublisti paranenud. Mitte, et see kehv oleks olnud, lihtsalt aeg läheb edasi.)

(Tootmisaastad on tinglikuna sedaankered, mõneljuhul on universaale, cabriosid toodetud pikemalt.)

Tänane ja kümne aasta tagune, suvaline auto on nagu öö ja päev, kasutaja seisukohast. IDEAALID MUUTUVAD.



Add caption
Nii nagu seitsmekümnendail toodetu võib täna olla uus avastus.
Alternatiiv.
Pildil Matra Bagheera 1973-1980

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...