laupäev, 4. jaanuar 2014

XXX

Väitis, et Soome mehed hindavad Tai naisi nende suurepärase oskuse eest süüa valmistada.

neljapäev, 2. jaanuar 2014

pizza...pizza...pizza, or kurat al milh



senseless
..Sõnas, et rohkem ei juhtuks- pane see tool väljudes uksette, siis ei saa seniilne vana_ema enam tuppa minna. Vastasin, et olgu, kui mul meeles, panen tooli ukseette.

toystory
..Küsis kiirustades, et kuidas see HübriidPeugeot liikuma saab. Polnud endalgi elu_  ootasin just kettaga käiguvahetusega citroenis sissesõiduluba.

Sissekäidud rada möööda asusin üht C klassi tooma. Konsoolilt tabasin hajameelselt "4 motion" Seega nelivedu, okei, lähme mööda seda porist ringrada- nagunii pean lähenema pikema sirgepealt, mille otsale saan siit otsem. Tunnetamise küsimus on hetkest teada miks, milleks, kuhu. Siis teadlikum mida üleüldse tunnetada. Tundsin kuidas auto lausa vajutab end mõnuga porri, üsna raskepäraselt liikuvana, samas jõuliselt end läbi maastiku sõtkudes. Tundsin mõneti maastikuautolikku survet. Selline jõuline ja kõikelubav  tunne. Teipides uus auto.
Hiljem avastasin, et olin käsipiduri sahtli unustanud välja tõmmata (Neil millel automaatvalits istmete vahel, on seisupidurduseks käsipiduripedaal+ tõmbevalits armatuuris.)

korrata
Vahepeal oli tasku täis uute mersude võtmeid. Mida hiljem-  st kohe, mis kohe ei toiminud. Mida siis kohe peale kohet ette tuua, ette valmistama. (Sp on tasku midagi sellist, kuhu võtmeid panna ei ole ilus. Vaid hetkedeks ja väga hea mäluga, kogu võtmetemängu juures, võib seda lubada enesele.)

Nimetan kolm esimest juhuslikku automarki, mille uute mudelitega pole viimaselajal mingit kokkupuudet.
Renault (erinevalt ülejäänud kahe prantsuse margi peugeot, citroeni käekäigust)
Alfa Romeo (itaallased on kadunud, täna tõesti ei ole kursis nende kätetööga.)
LADA On neil midagi?


kontsert
Eile õhtul kuulasin vaatemängulist kontserdi. Patricia Kaasi "Kabaret" Casino de Paris´s ETV.



Eesti Filmid, vaatamised viimane kuu.
Mandariinid
Seenelkäik
Eestlanna Pariisis.

kolmapäev, 1. jaanuar 2014

uj

 Pizzapaiga eesõuele tekkinud jahukuhilast (umbes 3-5 kilo kanti)  võiks rääkida eelmisel õhtul toimunud sündmus. Kuidas täpselt, mis asjaolud, kelle aps? Küsima ei hakanud, tellisin toote nr. 15 - mõõdult tavalise pizza. Värsketest asjadest need seal on,  nagu tavaks.
Värsketest ajalehtedest esimesel oli esilehtede järel järgmised neli lehekülge täidetud Schumacheriga.
Liftiga alakorrusele liikudes julhges selle tähik liikuda 0.5 korruseni. Sellist pole veel ehitatud. Arvestades maja struktuuri ja laiemat ehitustava, ilmselt ei tule ka.
Maja ees on väike prükkar. Sellest oli praht välja voolanud, nagu aimata oli sarnaseid veelgi. Lihtne huumor mõjub.. lihtsalt.
 Maja3sis3l siis läga k3sk3l tiinakommipab3r, m33nus, 3t olin jaa po3tanud sinnasamus3ss3 taolis3. Võtsin siis täna- 3sim3s3 jaanuari hommikul s3ll3 pab3ri, viisin suurd3, ontlikumass3 kont3in3riss3.

Eile sõitsin Brabuse tehasetuuningut saanud autoga. Mitte, et selles oleks midagi erakorralist. Seda juhtub varasemalt ja tuleb ette tulevikus. Eriliseks teeb asjaolu, et esmane kogemus niivõrd kaua aega tagasi välja antud mudeliga. Võiks lisada kirjelduse mille poolest oli antud katsetus erinev, kuid las jääda kõigile võrdne võimalus ise kogeda.


Kindlustuspettused ja muud võimalikud "seaduslikku" kasu saada võimalused on siinpool tuntud.
http://www.tarbija24.ee/2643160/kindlustuspetturid-esitavad-jaburaid-vaiteid


Kiire edasiliikumisega ideed püüdes on häiriv leida autopõrandast kolm pedaali. (vaja mõlemat jalga, kahte kätt, sulgeda uks, eirata "taksojuhistiili"
Lisaks on neetud see päev, kui PSA kontsern avastas elektroonilise seisupiduri joonised, seal pidi midagi tõesti valesti minema. Saksa analoogid vabastavad hetkega veermiku. Peugeot/Citroen viivitavad, mõtlevad, ei vabasta alati liikumahakkamisel automaatselt. Positiivset vastust saades rõhutatud ohkega. Harjumuspärasusest kaugemal võimalikud lahendused, mis ei soosi sugugi kiiret autopaigutust. Ma vaikin nende sireenidest, mis hoiatavad ukse avades (auto käib)  seisupiduri mitttekasutamisest. Muidu on uus 308 tore auto, pidi Golfile konkurentsi pakkuma. Kõik need Citroenid ja peugeotid on ka toredad uute autodena. Eriti heaks hindan võimalikest uuslisadest vabana hoitud Citroen C3-e. Millest ühe tumesinise poleerimisega vaigistasin möödunud nädalavahetust.
Peugeoti edasimüügipoolepealt tõi mees meile paki valgeid tsakse, peugeoti logoga. Võtsin pakkumise vastu. Keskpäeval küsis keegi poees tuld, polnud pakkuda. Ka Jenna töötab nüüd meie lähedal asuvas kaupluses.

Suu kollane part plahvatas veidi enne aastavahetust.
http://www.postimees.ee/2646958/suur-kollane-part-plahvatas

Pildil abipakk, millest lõviosa (põhi) moodustas märjuke.

qwert- ehk arvutikeeli - plõksi esimest rida. Viimases reas istub odav meelelahutus.











 
 
 








 




 
 


pühapäev, 29. detsember 2013

29 dec 2013


 

Hommikust teekonda saatis vihma lakkamatu vool. Ärganud, riietunud, teinud korda voodi, olin asunud teele. Magama heitnud kusagil kahe paiku öösel, äratusega veidi peale kolme.(02.55 toim.) Pealinna, sealt Helsinki ja lõpuks kivenlahti.
Lõppematu vihmavalang oli siinpool leidnud ebasoosingut, seepärast sellist asja ei olnud. Laevast sai väljas toimuvat näha alles enne maabumist, üheksa läbi. Nii pimedad on meie sügishommikud. Laheääres käisin teekonna, mida olen suviti teinud. Kaljud, hall merelaht, tervisejooksjad ja linnapoole minnes koerajalutajad. Suvine päevituspaik. Sealt pole palju maad, et sõita hotelli. Väsimust ei ole, olin otsustanud voodit liigutada. Kes teab kuhu ja milleks. Lihtsalt asukohta on vaja muuta. Rohkem aknapoole. Õhk.
Õhtune väikelinn pakkus klubi, mille esimene tund oli tasuta. Esimese tunni esimene veerand ei kogunenud mitte kedagi. Sealt edasi tulid mõned. Hilisem show jätkus sealmaal, mil pidin puhkama minema. Tunniga või m*nniga ei tee palju, kui pole soovi või tahet või verevandeid.
Vägisi magama ja hommik saabus. Mõlemad telefonid äratasid erinevatel aegadel. End korrates.
Õnneliku juhuse läbi ärkan, teen seda valutult, teadlikuna eelseisvast. Veel vihma ei saja. Palju on pimedust, mis luusib. Ei viitsi tühja tähja peale aega kulutada, liigutan end linnast välja.
Logiraamatusse lisades, et hommikust teekonda saatis vihma lakkamatu vool. Kogu tee.


Väga palju on veel peresid, kus vaadatakse televiisorit ning kasutatakse meelelahutuspõhist internetti..
Kohtan tsivilisatsioone, kuid ei viibi nende keskel just aegu.
Ots kaob teadmatusse pikemas suhtes. (Et nagu kontrolli pole, seda pole vaja)
Tänapäeva laevahukk - üks meeskond jääb alati ellu. (vahetusmeeskond)

Pikk magamatus, sitt jutt.

Muusikavalik Kurikarjas 21 ja  28 dec.

Valged jõulud.

 Hiljem hakkasid Omegad jalgu jääma, ilmselt mitte ajale, aeg nõudis vaid uusi autosid. Tuli kasutusse Vectra uus põlvkond. Sellega paralleelselt hakkas valgete autode taksofirma marke vahetama. Prooviks võeti partii Toyota Avensiseid. 2007 aasta hilissügisest, või nii.
2003 aastal esitletud mudeli mudeliuuenduse järgne mudel. Enne uue mudeli turustamisele eelnev "ülemineku"mudel. (Kuigi siin polnud silduvat lahendust, mis võiks eelnevat ja järgnevat k.a. disainis, kuidagi ühendada)
Selle huvitava tõiga tõttu on tänane taksopilt V-linnas rikastunud nende samade vanade Valge Pealinna Taksofirma endiste autodega.

Ajalooline uudis:

Tulika takso võtab kasutusele Toyota Avensised

Tulika Takso teatas täna, et firma võtab Opelite kõrval kasutusele Toyota Avensised.
Tulika Takso on kasutanud firma loomisest alates Opel Omega autosid ning viimase kahe aasta jooksul lisaks ka Vectrat. Uue automargi kasutuselevõttu põhjendas firma sellega, et Omegate tootmine lõpetati kolm aastat tagasi ja Vectrat ootab ees mudelivahetus.
Toyota Avensised soetatakse samuti Amserv Gruppi kuuluva Amserv Auto vahendusel.
Kaks esimest taksot on asunud kliente teenindama, veel 25 autot võetakse kasutusele uue aasta veebruaris.
Kokku soetab Tulika Takso järgmisel aastal 50-60 uut autot, millega valdavalt uuendatakse autoparki. Hetkel sõidab Tulika Taksos 180 taksot, millest 55 on Vectrad ja 125 Omegad.
2008 aastal soovib firma tõsta oma taksode arvu kahesajani.

püha