laupäev, 15. märts 2014

Konks.





The Seventy Great Journeys in History (2006) Robin Hanbury-Tenison.
Great book.
Esimene kirjeldus ühest erakordsest loomast.
 "..kes on umbes hurda suurune, sihvakas, hirekarva, vilgas, pika sabaga ja hüppab nagu jänes"
Samal reisil märkis Kapten Cook oma reisikirjades kohalike aborigeenidega tutvumisel kuuldud kummalise hüpleva looma nime, keda nad olid nii sageli näinud - känguru.

Citroen DS3 varustuspaketid on vastavalt järgmised:
Lisan, et korralik nahksisu tuleb juurde osta kõigil võimalustel, kui tegu pole just eriväljaandega. (Paraka mu silmad ei näegi seda autot ilma meeldiva nahksisuta, muusosas i, ilma täpita)
Chic (veereb plekkvelgedel, kõige lihtsam varustusaste.)
So Chic (Lisandub kena välimus erinevate vidinate näol, lisaks tarbimist soovivad lisad)
Sport Chic (Lisaks eelnevale varustusele Led tuled ees ja taga, automaatne kliima, pidulikum salong jm)

Kohvik mis on kolinud nüüd sinna, Solarisse annab võimaluse koguda nn kiipkaardile kõik ostud, mille (kaardi) siis hilisemalt tagastad teenindajale. Väga meeldiv teeninus. Teenimatult ei nimeta koha nime.

Jääb ise teha või oodata kuni teeb kärulaenutuse koos konksulaenutusega.

reede, 14. märts 2014

Online, et mitte kunagi üle lugeda, et mitte ka varjatud posti jääda.

  1. Proovin kahe sõnaga kujundada tänase päeva paberformaati.
  2. K-lt sain kahel korral valed võtmed. Minule see lisatööd ei tee, talle kerge ehmatus, et kuidas tal niimoodi sassi see sai.  Meil on selline tegude ja plaanipärane päev tihtilugu, sp on kellaajaliselt teada erinevate autode loovutused, valmimisajad. Kõik mis igal tunnil lisandub saab järjekorranumbri. Päev täiendab end reaalajas. Sain võtmed hilisemale citroenile ja samaseisusele Mercedesele. Lihtsalt need võtmed mida ma ei saanud oleks olnud meelsamini varajasemad, kui need võtmed mida sain. Mercedese võtmed sain varem, et pista taskusse. Et kui saad aega siis too järgmiseks. Oligi siis uus c-mudel. Meie maja esimene. Esimesi kogu soomes.
  3. Taskus, muude isiklike asjade sees istus ca 30 minutit soome esimese uue generatsiooni c- klassi võtmed, mille maailmaesitlused toimuvad hetkel siin ja seal.
  4. Neid autosid alles ettevalmistatakse müügivõrku paiskamiseks. Esimesed on näidisautod. Päeva kujunedes sain kõik 4! uut c-d kohale tuua. Teadsin, et kaks-kolm neid on meil mööda platse laiali. Oli neli. Kaks esimest läksid esitlushalli inimestele vaatamiseks. Kaks teist võtsin ööseks sisse. Esimene hõbedane, viimane valge. Sisseläinud autod olid hele ja tume, päris esimene oli helehall ja teine midagi tumedamat.. Täna valmis vaadatud teised 2 tulevad HOMSEST proovisõitudeks. Mõlemast siis ilmselt bensiini ja diiselmudel. Mõlemast on nüüd esindatud erineva iluvõrega variandid, nagu on saadaval ka E-klassil.
  5. C klass asetseb A ja E vahele. Sealt leiab uue C lihtsalt. Mulle isiklikult meeldib C-uus kontseptsioon. Täiesti uudne lahendus- A- klassi edasiarendus, kuigi teoorias on selline asi võimatu. Lihtsakesena mõjub, kohati lihtne koostekvaliteet, mis aga on liinilt tulnud esimeste mudelite probleem. (märgata on viimistluses peened apsud)
  6. Kuid mis reegliks- see auto ei meenuta tänast (kohe varsti eilset) C klassi mitte millegi poolest!
  7. Väliselt S klassi meenutav, Sisult paljuski A-sarnane. Ka juhitavus meenutab pigem A-d. Võibolla auto kerguse tõttu, paljuski on alumiinium. Varjamatult kohtab seda auto esikonstruktsioonis, kapoti avades.
  8. K viis mingit citroeni ära (DS5), et hüppaksin kaasa, sest uus citroen(C5) ootab ja andis võtmed. Ronisin tagaistmele, et härraste asi jne. Härrasusetunne sai löögi, kui hakkasin vinguma, et mis hais siin on (oli kunagi koera veetud, tegu oli esitlusautoga ja mäletan selgelt ajatagust karvkatet) Citroen c5-e sain pikast citroenirivist ja sellega tagasi. Uusi autosid võis täna minna kokku vast 8-10. Eksiksin kui nimetaks välja mis nimelt. Mõned A-d, Mõned C-d nüüd uuest (läksivad müügisaali vaatamiseks ja proovimiseks) ja eelnevast generatsioonist. Mõned E-d. (taksodeks) Citroenegi mõned. Lisaks esitlusautod suuremaltosalt.
  9. Oma lempariks olen valinud CLA. JA GLS. Citroenist DS seeriad. (3,4,5) Need on hetkelised kaalutlemata valikud, lihtsalt kokkupuutes või proovisõitu tehas tekivad ilmingud.
  10. See juhuslik valik, võiks öelda ka muud, kuid hoian profiili madalal. Autod mida reaalselt kasutada. Ja mis on lõbusad. Ja mõned neist, mida vähestena saab veel manuaalkastiga.
  11. Pildil on DS3. Mis mind võlub selle autojuures on märkimisväärselt vaikne salong (võrreldes nt citroeni varasema loominguga) Autol on äkiline minek, sportlik käiguvahetus. (manuaal) Üllatavalt meeldiv helisüsteem ja peputpaitavad nahkistmed ( kui on varustuses) Kangasistmed sellesse autosse ei sobi juba seetõttu, et tootja muidu erilised istmekangad on suhteliselt aplad kuluma, oma nägu kaotama. Auto on loodud konkureerima Mini, Audi A1 ja sarnastega. Mõneljuhul vajab automark nagu Citroen küünarnukitunnet, sarnastega koos olemist.

 

J-l oli terve päev jututeemaks T. et pandav naine. Ma mõtlesin samaaeg toidust, millegipärast on nii, et kui tuleb teemaks kellegi pandavus läheb kõht tühjaks. Vastupidine variant töötab ka, kui räägitakse palju toidust mõtlen mina muule. Sama Tiinat olen nimetanud Dainaks, täna loen töökäsult, et Daina. Et ongi KAKS ERINEVAT INIMEST. eT MINUST ON MINGID VÕTMED VALELE INIMESELE LÄHETATUD. Tõenäoliselt on asjad nii korraldatud, et sedasi pole läinud.
  1. Poes käisin lõunaajal, Jenna oli teises kassas, vaatas korra üle õla ja puges kassaalla peitu. Ma unustasin teda vaatama minna.
  2. Üks viimaseid selle suve ilusaid päevi. Sooja ca 11 kraadi õhtul kell 16. Meil on olnud soojem kui eestis.
  3. Talv hakkab laupäevast.  Läheb miinusesse ja tuleb lumi.
  4. Olen jõudnud oma asjadega tegeleda. Samas surutuna suuresosas põhitegevusest lähtuvalt madalasse vakku, lihtsal väsinud õhtuks. Kuidas saavutada hommikune ajutegevus õhtusesse võõndisse?
  5. Täna tegin siis nii, et koju jõudsin panin äratuse 40 mintsa peale. Lamasin teki all, magasin vist umbes kümme minutit, ärkasin sarnased kümme mintsa enne äratust.
  6. Läksin metsarajale. Ca tunnine jalutuskäik. Korraks veel poodi ja oligi pime. Siis süüa ja muusika ja failimoonutamine, mis kadus kõik ära peale valmimist, kasutasin registreerimata programmi ja salvestada ei saanud. Natuke kahju, aga sain end välja elada ja teha. Sarnane toiduvalmistamisega, mis nagunii ära süüakse. Ja ma ei tahagi neid komasid täpselt panna.
  7. Laupäeval on mingi esitlusshow (pakun, et seesama uus c ja gla ) Nimetasin ,et olen eestis siis, ma ei tea kas olen siis eestis.
  8. Ma ei taha laupäeva hommikul voodist välja tulla. OLID OOTUSED SELLE KEVADE SUHTES.
  9. Õhtul saun. Smailid ja muud üles-alla emotsioonid jäävad konstruktiivsuse taha kinni selles loos.

kolmapäev, 12. märts 2014

Romb



Et kõik ausalt ära rääkida alustan sellest ,et 2002-2003 aastatest pärinev 3- seeria BMW EI ole keskmisest halvem, võiks öelda, et tegu on keskmisest PAREMA autoga. Juhul kui omanik või kasutaja oskab hinnata auto vajadusi. Enesekeskselt positsioonilt korraks eemaldudes.  Saksa TÜV. tabeli 54 ndal kohal, läbisõiduga keskmiselt 136 000 km. Paiknedes tabeli kolmandas neljandikus. Samas tasub märkida, et tegu on ülevaatusstatistikaga. St iga auto neist on sõitnud korralisele ülevaatusele. Milles ilmnev on kajastust leidnud tabelis. Tegu siis keskmisest enam tähelepanu nõudva autoga, muud ei midagi. Et mitte mütsiga lööma minna ülevaatusele, mida mina tegin ja sain kenasti ka läbi.

Statistika- keskmine tulemus. Olemas on keskmisest allpool ja ülalpool näitajad.

Sama rombikujulist võtit saades tekib huvi, et mis nimelt, mis mootor, mis kerega, mis värvi, millise läbisõiduga jne. Seda juhtub väga harva. Uuemad mudelid jätavad külmemaks. (Võtmed jätavad külmaks, auto päris mitte) See kümneaastane, mille võtmed sain, et tuua see auto. ületas uue, tehaseteipides GLA saabumise, mille saime juhtumisi samal päeval. BMW-d olid mõlemad 105 kw mootoriga kupeed. Faceliftieelsed ninad. Samas mitte palju sõitnud. Küllaltki heas seisukorras. Üks oli eraauto, teine tuli müüki. Seda viimast juhtusin ka poleerima, asi mida teen suht harva viimaselajal. :) Nendes autodes on mingi karjuv igatsusemoment, sest tean, et aeg läheb edasi. Nendeni ei pöördu enam tagasi, ajastu lõpp ja ometi kuskil olemas. Mineviku teel.
Sellisest autost vabanemine ei tekita tunnet jutskui tegu oleks Alfa Romeo või M. Galandiga.
Mäng piiridel.


 Skoda võtmed, esmalt Rapid, mille sõidukirjelduse võin lisada posti, kui kedagi huvitab.
Hilisem siis kaugel platsitaga, porimülkatagune mõneaastane Octavia. Nagu nad on.  Ületasin püdela porimaastiku jalgsi. Loen taguosaga tulija poole pargitud auto tagaluugilt- või õigemini ei loe, et autol ei ole nelivedu. Siit sai siis nõnna, et gaasiga vaikselt minema ja sirgjooneliselt niikaua tagurdada, hoogu kogudes, kuni asfalt ratasteall. Ei mingit pööramist ega suunamuutust.
Esmane katsetus siis oligi viimane katsetus. Kohapeal rattad ringi, niipalju, et mingine inertshoog tekiks ja niipaljukest kui hoogu sai asfaldipoole tagurpidi. Kui veorattad asfaldile jõudsid käis korraga äkiline kiirendus- niipalju tühja tuult ajasivad nemad porisees taga. Porijägi jätkus head mitu meetrit. (Siin võiks olla mistahes automudeli katsetus või idealiseering)
Mainin veel Uuena valmiva A- mercedese- Oled juba sisuliselt võitnud, kui pead sellisega nt pärnust rakverre sõitma. Sa suudad ja tahad seda teha selle autoga.  Palju on autosid millega ei viitsiks linnavahelt välja keerata.
Esimene pool aastat oled võlutud isegi sest autost. Edasi tekib paraku rutiin ja igavus. Ja materialide valik hakkab takerdama häid mõtteid.  Sp soovitaks C klassi. Või praktilisemat B-d

Aga koidikud on siin vaiksed

(Soome metsik loodus, draama kus võetakse läbi väga selgelt inimeseks olemine. Vaikses, kuid metsikus looduses, põletavalt kiire rännak. )...