pühapäev, 23. märts 2014

Poolik kirjeldus.

Kuidagi ei satu nende poolikute kirjutuste peale mis on enamvähem valminud, kuid mille saatuse määrab muu tegevus ja muued asjad. Seega jäävad "vihmasesse pärastlõunasse"  kui midagi uut ei toimu ja viitsin surkida vanas.

Astsusin majapoole, all aafrika mehed mängivad aafrika trumme, kolimine käsil, siis paari autoga veavad asju ja trummid samas, käeharjutus. Meloodiaga.
Ärgates meenub, et ei ole ju võileiva alla panna midagi, leib jäi ostmata eile. Läks õhtul kiireks.
Siis jõin paljalt kohvi, küpses plaan, et toob poest pizza. Poest saab keskmise hinnaga pizza, mis on peaaegu reaalne. Pärispizzast poole odavam. (hinnaga u 3.49, päris a 7- ) Aga sellega on okk kinni ja aba lahti lugu.
Sellist pizzat süües tärkab teisel korral isu reaalse järele. Siis mõnel nädalavahetusel käid reaalse järel ära. (sama maja, teine pool) Selle järel ei taha poolreaalset enam nähagi. Mõned kuud.
Neid tavalisi odavklassi poepizzasid ei söö enam väga ammu.

Poodi jõudes tervitas uksetagant uus müüa. "Hei"
Sellest saaks mingi filmi vändata, uus müüa, mina- äärelinna kutt pizzat ostma ja... Mis kõik sellest välja tuleb. Samas tuleb märgata voolavust, personaalis.
Astsusin majapoole, all aafrika mehed mängivad aafrika trumme, kolimine käsil, siis paari autoga veavad asju ja trummid samas, käeharjutus. Meloodiaga.

Praegu on see moment kus olen just kohe pizzat 200c uuni poetamas ja uut kohvi tegemas.


KUIDAS SEDA TEHA?? BMW NUMBER LIGHTS

Väljudes toast võtsin kaasa Eile REMONDITUD BMW numbripealse ehisliistu.
Selle funktsioon on sisaldada pagasnikuavamislinki, natuke juhtmeid, mille miinus saab toite autokerelt ja numbritulesid.
Siin hiljuti oligi teemaks, et saksa tüv statistika loeb E46 kerega BMW keskmisest vigaderohkemaks, ülevaatust läbides.
Mis meil siis siin on, põhimured millest inimesed ei märka, autoga sõites, kuid ülevaatusel selgelt miinust saades- on keskmiselt kuluvamad eesmised sharniiripuksid (nende korrasolekust ei pruugi igaüks teada, korras olles probleemi ülevaatusega pole ja tegelikult korda tehes muretu pikaks ajaks.) KorroDEERUVAD NUMBRITULED! Need kaks näitajat kukutavad auto keskmisest allapoole, kuid tegu on teada ja tuntud probleemidega, neile lahendus leides probleemi tegelikult ei ole.
Numritulede põhja satub niiskus, mis sööb ühendust nõudvad metallplaadid tule pirni ja juhtmestiku vahel. Neid liiste võib osta tervena, mäletamistmööda ca 80 eurot uus värvimata liist koos juurdekuuluvaga, või siis kasutatuna saada sarnane. (VÄRVITUD LIIST ON 6syl. AUTODEL)Probleemi see tegelikult lükkab vaid edasi, kuna liistu ehituse iseäralisus, auto kerepinnaga kokkupuude, eirab niiskuse mittesattumist kontaktini. Vesi (niiskus!) imbub tasahilju liistu alla. Me ei räägi siin muidugi mingitest liitritest, piisab mõnest molekulist, mis kord juba seal all olles ei päästa roostetavat detaili hoolika liistu- ja kerevahelise tihenduse tõttu kuivama.
Miks ma sellest kirjutan? Sest selle murega ei tea paljud midagi teha, pirni vahetusest ei piisa. Ja mõnedele on see uudis, et numbrivalgustus ei põlegi, saksa tüv statistikud kukutavad pikemalt mõtlemata auto ohtliku vea tõttu läbi. Seetõttu soovitaks ka töötavad numbrituled üle vaadata ja puhastada rohetavast korrosioonist. Hiljem pole seal metalli millest vool läbi käiks. Ja vastav roostepesa liigub loiult kaitsetu autokere turvamata aladele.

EILNE JA TÄNAPÄEV
Mõned eelnevad korrad kus olen kasutanud jootetina, traadijuppi, midaiganes, veelkord traadijuppi on asi jäänud ca pooleks aastaks toimima. (Toimib põhiliselt Talv, suvi. Üleminekutel läheb lappama)
 Seekord vedasin otsejuhtme vastavalt originaalis klemmini toodud juhtmelt, hõõgpirni kontaktini. Ühendused tegin eemalt võimalikust niiskusepesast.
Pirni vastu surutud klemmiks (mis oli katki roostetanud ja milleni jõudvatest juhtmetest tegin otsetee) kasutasin elektritöödes kasutatavat samas mõõdus klemmi, mille isoleeritud peast saab edukalt juhet välja vedada. Selleks lõikasin plaadi põhja ava, millest klemm väljastpoolt sissepoole sai lükatud ja ots siis painutatud- see pind läheb täpselt vastu autokeret ja reaalselt on seal ette nähtud vaid pinnale surutus pirnisüsteemi plastikpõhi. Kerepinnale ja liistu põhja vedasin mõned triibud isoleerpaela, kui hõõrdumist ei teki ei teki ka probleemi. Siin pean paslikuks märkida, et ajavahemikus 1998- 2005 aastal toodetud autokerel on sama liistu all vastavalt kas tühik igale pirniasetusele( rooste hakkab sööma ka kerepinna tühikuservi) või sile pind- pirnid, pesad on konkreetselt liistus. Endal see viimane variant.
Juhet polnud majapidamises. Meenus mõnenädalane avarii u 100m eemal, kus E- mercedes oli Suure hamba mõõtu kiviposti välja juurinud, ise kasutuskõlbmatuks muutudes. Sealt kohast leidsin mingi lambijuhtmeneliku. Mis siis oli xenonit aidanud põletada.

Väljudes toast võtsin kaasa Eile REMONDITUD BMW numbripealse ehisliistu.
Sobis küll, töötas küll, lambid põlesid, küll sellest loost.



%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Uus salongifilter. Aitab rõõbast õhku eemal hoida.


Lõpetasin "kadunud lennuki otsimised" "Uutest sõdadest osasaamise"
Meediast leitava seebika, millel on pingestav toime. Olen täheldanud, et seesugused asjad mõjutavad isiklikku teadvust. Kes tegelevad valdkonnaga milles tuleb kokku puutuda hingemaailmaga saavad aru. Tegelikult on see avalik saladus. Misiganes asjades end kordav.
Leppisin endaga kokku, et niikaua, kui..?, ei puuduta see minu isiklikku teadvust.
Vajame oma isiklikku. Maailma korraldamist.
Sealt edasi tuleb see millele kaasa aidata või mida võib lugeda lehest.
 Jah, oli tõesti parem, kui V- riigi korraldamised ei jõudnud meediasse, või jõudsid siina palju aastaid hiljem.
Põgusad pealkirjad vaid, kui on selgus siis on selgus. Niikaua põgusad pealkirjad vaid.

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...