laupäev, 12. aprill 2014

Mb G


Süüria äärealadel saab naisest kolmekümne viiendal eluaastal oma pere põllutööline ja mees võtab uue naise.

Mida tegi Mercedes?

Võttis oma klassiku taas ette.

Mu daamid ja härrad.
Ta on tagasi.

Mercedes Benz G. Sama autokere sai taas kaasaegsed lahendused.
Jäädes välimuselt uuestisündunud vanaks.
Algne, ruumi omajagu. 1979

Tänapäev. Surutud samasse keresse.




Toode, mida peeti juba poeriiulitelt lõppenuks, on taas tehaseliinidel.
Oli vist nii- kõlakatest kuuldud, et üllatusliku lahenduse saanud palvekiri inimestelt, kes soosivad antud mudelit, viis disainerid ja tehnikud taas töölauataha, et valmistada midagi meeldivat neile kes seda soovisid. Koos luisavarustusega hinnaklassis 220 000- eurot oli meil täna uus G350. Bluetec.
Välimus nagu ikka. Klassikaliselt siledaid pindu katab sügavmust metallikvärv. Tegu on tehasest äsja saabunud autoga. Kena oli näha auto sees ja väljas uudismercedestelt pärinevaid detaile. Et isegi üllatus, arvates, et selles autos on kõik uudne hiljemalt eilne.
Samas põranda salongipolsterdus, selle asetus ja materjal näib pärinevat samast 1979 aastast. Mitte, et see oleks kuidagi vale, lihtsalt äratundmisrõõm kaugetest aegadest.Tänapäeval tehakse teistmoodi neid asju. Põrand, klaasid, uksepolstrid, kerega kokkupuutuv saab olla kompromiss.
Minukätte jõudis auto, olles läbinud 400 km. Proovisõiduauto. Ise läbisin niipalju, et ühest hallist sisse, sama teed välja, siis tagurpidi müügisaali. Möödaminnes, muude tegemiste vahel.
Äärmiselt laia pöörderaadiusega, samas sisult täiesti uus, tänastest mercedestest tuntud muusikalahendus, peeglid, nupud, kangid. Mõnus. Et esmalt üllatusin, teades, et seda mudelit ei tehta enam. Et laojääk kusagilt välja toodud. Disaineri tulid ja tegid auto uueks sealt kuhu sai vahele tulla, nii nagu on seda korduvalt tehtud enne ja millele pidi tulema lõpp, sest tundub, et enam kaugemale minna ei saa selles keres.

Piltidel: G salongist nähtav ajastute mäng - luua letti tulemus, sama aja mercedeste komponentidest. 2007 ja 1997 nägemus. Need autod on täiesti olemas, sirvides müügikuulutusi.


35 years.




teisipäev, 8. aprill 2014


"We had fuel to make two cups of tea apiece and bare food for two days on the 20th. Every day we have been ready to start for our depot 11 miles away, but outside the door of the tent it remains a scene of whirling drift. I do not think we can hope for any better things now. We shall stick it out to the end, but we are getting weaker, of course, and the end cannot be far.
It seems a pity, but I do not think I can write more.

For God's sake look after our people."

pühapäev, 6. aprill 2014

Annalinn

 Neil kordadel kui olen pump, nagu täna. Kas müüa saab aru, et olen selline? Igaljuhul on nad kuidagi kiisud. Või jänkud. Või kaastundlikud, või siis erakordselt naiselikud mu silmadele. Nad tahaks nagu aidata, enamalt. Veel rohkem silma vaadata veel pikemalt tänada. Midagi kolmandat. Rahulikkus võib olla, olen sellistel juhtudel äärmiselt rahulik ja karune. Momm.

Polnud plaanis, kuid eelmine pühapäev käisin Tartus. Plaanis oli juba pikemalt aega, kuid kirjutada ei mõelnud. POlnud otsest lugu. Ei taha muusikali või sellega seonduvat ümber jutustada. Oli vägev. Kell 19 õhtul olin veel Tartus. Laev läks 22.30 Tallinnast. Sama 19 võtsin veel fastersist burgsi ja kohvi, et enam ei saa mujalt, et kiirustama natuke. Kohvi ootasin u kümme minutit, teenindaja unustas selle masinaaalla, ise läks suitsule. Vabandas, oli ehmunud, naeratasin, ütlesin ,et pole midagi, nagu ikka sarnastes oludes.. Tõesti kena lugu ja ma polnud isegi joonud..
Olin auto parkinud emajõeäärde kesklinna. Et otse allamäge ja kohal. Samasse kiirustasin, upitasin kohvi kuidagi keskkonsoolipeale, et sättida burgerit sõidu alguseks valmis ja kohv läks laiali sinna kus keskluku ja ohulüliti. Kogu suuremaosa teest käisid uksenupud üles ja alla, alla ja üles. Nuppp ise ei reageerinud millelegi. Hea oli valges sõita. Tartust Tallinna.
Kusagil Annapeal turritasid nupud kenasti üleval. Oligi selge selle asjaga. Nupp töötas jälle.

 
 
Lisan ühe huvitava video.- Huvitava just neile kes soovivad mingit uut infot uuest C klassist.
Saate copipasteda või sarnast, kuna ma ei näe hetkel muudetaval lehel linkimisvalmidust.
Jutt on põhjalik, libiseb üle kõigest mida on vaja teada, samas soovitan tinglikult suhtuda tutvustaja isiklikest eelistustest tulenevasse promojuttu. Justnagu tegu ei oleks vana kalaga autode testimiseosas, vaid noore indiviidi esmase korra järel pildipealt nähtud auto esmakatsetusega.
Tehnilise jutu osakaal on õnneks valdav ja infot on.
Uued ja eriti uued ja head autod on ohtlikud, kuna tekitavad sõltuvust. Ärge teie sellisesse seisu minge. Sarnane, kui oled leidnud endajaoks hea naise, siis lase tal olla, mitte ära kujuta ette.
 
Ega see Uus c või uus naine ei tea milline ta on sinujaoks. Sina võid ju võrku langeda, kuid kuldset keskjoont oled märganud tabada?
Sellepärast ongi uus FORD jA uus oPEL. jA S-klassi uus mudel. Ühest, teisest või kolmandast väljudes astub maailma inimene. Oma tegemistesse. Sama sirge seljaga. Sellele me rõhuks.
 
 
 
Märkusena lisan, et alati on valik ka neil, kel on natuke vähem paremad süsteemid, kui neil kellel on väga head süsteemid. Korraks oma süsteemiotsast alla tulla ja osta lihtsalt auto.
Alfa Romeost Volvoni.
Me süsteem näeb ette osta see uuestpeast. Või vähekasutatud.
Rõhu paneb kasutusaeg, kui kaua seda kasutada. Kuldne klassika on pool aastat ja ca 10 000 km. (premiumtaktika)
Kui saad sellega hakkama, palju õnne, omad süsteemi kasutada kogu aja uut autot ja võimalust margi ja mudelieelistust muuta!
 
(Hõbetaktika)
3-7 aastaste autode kasutusupuhul räägiks läbisõidust 100 000 km vahemikus.
Seljuhul on kasutusaeg meeldiv ka kuni aasta, auto hind langeb aeglasemalt. Ja valikut on sarnaste hulgas päris hästi. Oluline on, et selline auto ei jääks kätte ega satuks suurt läbisõitu tegema.
Käige jala, kasutaga ühistransporti, naise autot, jalgratast. Reisige rohkem lennukiga jne.
See aastane läbisõit ei kogune nii midagi. 
Ega auto pole hobune, et koguaeg rakmeis.
Kasutage oma aju ka vahel, mitte ärge otsige mugavuslülitit mis liigutks istmepõhja.
Ärge lubage endale lõpuni uskuda, et autosõit on üks hobidest. On olemas nn. hobiautod ja need käituvad sinuga hoopis erinevalt videos nähtud kerglasest rõõmujoovastusest.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 QUICK START - LEGEND OLÜMPIAST