reede, 5. detsember 2014

Möön.

Nädala tegu oli ilmselt kabriolettkerega prantslase katuse kokkujooksmine.
Nii nagu "windows" võib veel tänapäevalgi teha.
Aknad sai lõpuks iseeneselikult liikuma. Esimesed vastavast katusemehhanismist tulenevast juhtmoodulist, tagumised "kolmnurgad" vaid juhiukselt üles. Katus jäi poolpilvise ilmaga sõidetavaks, eest kinnitused jooksid kinni ja katus jäi napilt maha neist. Nii jäi akende ülaossa vahe vahe. Ja Katuse kuju, disain laiemalt veidi kandiline. Ümara auto kohta.

Panen teiel lingi wikipediast. Sest võibolla too auto TAHTIS SÜNDIDA VIIEUKSELISE LUUKPÄRANA.  (Ei susi katust) SATTUSS TULEMA CC. Kupeekabrio.


kui seda linki uurida, leiab sealt ka SEDAANI. Argentiina stiil. Muide- Tallinnas on vaid üks Argentiina restoran, soovitan tutvuda. Koduleht ei avane. Kuid sellegipoolest istusime just seal oma 29-nda novembri õhtutunnid.

Neljas foto antud lingist alla laskudes kujutab Poliisi. Kirjutan ka siia oma kolme nädala taguse juhumi, kus poliisi pidasd kinni nimelt kolmel korral ööpäeva sees.

Vastseliina. maaliline küla kusagil kagus. Kell 00.00 öösel. Vajub "anna teed" ristmikul mööda aeglane patrullauto. "Annan teed"
Vajub teeäärde, möödun, tuleb vilkuritega järgi igaks juhuks. Peatun. Puhun. Meil ei olegi joovet, võime jätkata teekonda Võru. Linnake kusagil kagus.
Hommikul Võru- linnake kusagi lkagus, sealt välja liikudes peatab patrull, puhume, meil ei ole joovet. Jätkame teekonda.
Nimelt Viljandi. Linnake kesk-eestis. Eesti- riik põhja.euroopas.
Varahommikjusel tunnil rongile vaja, auto pargin kesklinna ja sealt Võru Favorast ostetud kohvitopsiga leekides terminaali. Rongijaama. Jaama. Kõndides 20 min. Joostes 10 min. Jooksmine ei erinenud palju kõndimisest. Täpselt esimese klassi vagunisse.
-//-
Kolmas patrull tabas tagasiteel õhtupimeduses SAMAS PAIGAS.
"Teil ei ole helkurit"
 Möönsin tõika, et mul ei ole helkurit, kuid teise jope tasku see on.
(LõviLeo sain, ilmaiseksi)
Ja no rongiga ajasime põdrakarja katki.. Vältimatult peab mainima ka Vapianot ja kalleid muid inimesi Suures Linnas.

Tean, et sellesama cabrioga tehti WRC ralliradadel tegusid, sarnases autos sõitsid M.M JA M.P. Oma viimasel rallil..
Kinniehitatud katusega seljuhul.
 Kujutage nüüd ette, et aastal 2004 olid tagumised LED- tuled olemas! 307 cc.

Muud tegemised kogu nädala jooksul võiks võtta kokku teadmisega, et tulime pühapäeval jõulupeolt, täna- reedel valmistasime veidi tööruume ette jõulupeoks meie võõrustajatele.

Meil oli Tallinnas, neil oma hoones.
Häid jõule ja meeleolukat järelpidu.
Eelmäng nagunii. Nägin, et pallid kohal.
:)
smile



neljapäev, 4. detsember 2014

Kaoma - Lambada

Chorando se foi quem um dia só me fez chorar
 Chorando se foi quem um dia só me fez chorar
 Chorando estará, ao lembrar de um amor
 Que um dia não soube cuidar
Chorando estará, ao lembrar de um amor
 Que um dia não soube cuidar
 A recordação vai estar com ele aonde for
 A recordação vai estar pra sempre aonde for
Dança, sol e mar, guardarei no olhar
 O amor faz perder encontrar
 Lambando estarei ao lembrar que este amor
 Por um dia um instante foi rei
A recordação vai estar com ele aonde for
 A recordação vai estar pra sempre aonde for
 Chorando estará ao lembrar de um amor
 Que um dia não soube cuidar
Canção riso e dor melodia de amor
 Um momento que fica no ar
 Ay, ay, losenta lambada
 Dancando Lambada

Nutt on see, kes ühel päeval lihtsalt pani mind nutma  Nutt on see, kes ühel päeval lihtsalt pani mind nutma  Nutt on , mäletada armastus  Ei teadnud , et ühel päeval care Nutt on , mäletada armastus  Ei teadnud , et ühel päeval care  Mälu on temaga kuhu minna  Mälu igavesti kuhu minna Tants , päike ja meri, hoidapilk  Armastus on kadunud leid  Lambando'll tuleb meeles pidada seda armastust  Sest ühel päeval hetkel oli kuningas Mälu on temaga kuhu minna  Mälu igavesti kuhu minna  Nutt on meeles pidada,armastus  Ei teadnud , et ühel päeval care Naer ja laulu meloodia armastus valu  Hetk, mis on õhus  Ay , ay , losenta Lambada  Lambada tantsimine

teisipäev, 2. detsember 2014

BMW

Automaatne Start/Stop-funktsioon

Automaatne Start/Stop-funktsioon seisab selle eest, et kütust kuluks ainult siis, kui auto sõidab.
Foori taga oodates või liiklusummikutes aitab automaatne Start/Stop-funktsioon kütust säästa, lülitades mootori välja kohe, kui auto seisma jääb ja jala sidurilt võtad (manuaalkäigukastiga mudel) või kui pidurdades auto täiesti seisma jätad (automaatkäigukast).

Teabekuva näitab, kas Start/Stop-funktsioon on aktiivne. Kohe, kui paned jala sidurile (manuaalkäigukast) või võtad jala pidurilt (automaatkäigukast), käivitub mootor hetkega ning saad sõitu kiiresti ja sujuvalt jätkata.

Automaatne Start/Stop-funktsioon ei tee kunagi järeleandmisi sõidumugavuses ega -ohutuses, kuna ei lülitu tööle enne, kui mootor jõuab ideaalse töötemperatuurini, kui salongis on piisavalt soe/jahe temperatuur ning juhul kui aku täituvus on liiga madal või kui pöörad parajasti rooli. Keskne kontrollüksus taaskäivitab mootori vajaduse korral ka auto seisuasendist. Näiteks juhul, kui auto hakkab iseenesest edasi veerema või eesmine tuuleklaas uduseks muutub. Automaatset Start/Stop-funktsiooni saab igal ajal lihtsa nupuvajutusega välja lülitada.

 Tekst on leitud BMW 5 seeria tutvustusest. Tänasel päeval, ametlikult lehelt.   Minu autol on see ja järgnev olemas.

 Seotud teemad.

Regeneratiivpidurdus.

Igal pidurdusel vabaneb kineetiline energia, mida veel hiljuti ei rakendatud. Regeneratiivpidurdus kasutab selle varem kasutamata jäänud potentsiaali ära. See muundab pidurdamisel või jala gaasipedaalilt võtmisel tekkiva energia elektrienergiaks.
Seda energiat kasutatakse autoaku laadimiseks. Intelligentne energiahaldus tähendab seda, et generaator ei pea enam pidevalt töötama ja see vähendab generaatori koormust. Tulemus on väiksem kütusekulu ja parem sooritusvõime – klassikaline BMW EfficientDynamics.

/////////////////////////////////////////////////////////
 
 Järelturul olevale sõidukile mõeldud aku.




pühapäev, 30. november 2014

Pikkujoulu

Kas te otsite midagi konkreetset?
Tegelikult mitte..
Või siiski.
Diesel. Seik  Dieseli poode on vaid ÜKS Eestis.

Üks pulmarongkäik, kus sõidame springteedmööda üles, vaheldvalt signaalitades, sest on punane tuli meile. Keskel A. Valgetvärvi C-Mercedese uue mudeliga, ees rühib K. Fcuse uue mudeliga. Ankruks mina, Uus mudel Superb. 


 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...