neljapäev, 30. juuli 2015

Friikpära

"BMW 1. seeria luukpära pole Eestis kunagi olnud menukas. Osalt on selles süüdi (oma klassis haruldusena tagaveolise) auto väiksuse kohta kõrge hind. "

E.O. Autoleht. 3 juuni 2015. Pealkiri on laenatud samanimeliselt artiklilt.

 Jah, millegipärast ei ole kaaskodanikud sellisele autole enese jaoks potentsiaali välja mõelnud, põhjamaades ja Kesk-Euroopas seevastu vägagi populaarne- ka järelturul müüdav pisemat sorti, kolmanda seeria tehnikat ja raskuskeset omav väikeauto. Loodud kerekonstruktsioonid ja lahendused suuremat autot silmas pidades - esialgse E87 mudeli järel ja eeskujul ehitati 3 seeria- E90.
Disainilt ja tehniliselt on varasem Compact (täna 1. seeria ) järginud kolmandat seeriat. Pakkudes oma mudeligammas odavaimat lahendust ja vaid kahte ust. Nii on see ka tänapäeval, küll on 1. seeria omandanud iseseisva disaini ja laiema kerevaliku.

Tegu ei ole nn. Fiesta mõõtu väikeautoga, mille tootmisel on ette nähtus väiksemad mootorid jne.
Hinnaklass küündis siis ARVESTADES HINNAPOLIITIKAT alustama kolmandast seeriast altpoolt. Jäädes siiski hinnapoolest väikeautost - mida ta olemuselt siiski päris pole - tunduvalt kõrgemale.
Vastavalt varustusele võis sisaldada pea kõike mida põhimudel 3. seeria võis pakkuda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...