teisipäev, 8. detsember 2015

Hoian müra endast eemal


Olen sisenenud sõnumite-maailma.
Sõnumid ja vastused kaunistavad päeva.
Ja nii tundub kaunis õige.
Kuidagi on läinud ka nii, et ei kasuta suurel ekraanil Facebooki, kinnises ruumis on nuti-nett piiratud.
Päeva loovad SMS-id. Ilma piiksuta.

 Tekstisõnum viitega "kes sa siis oled", paneb kukalt kratsima.
Teadma kes ma siis olen. Kes ma olen kellegi arvates. Kes olen enda arust, kes olen kolmandatele osapooltele.
Nimi, vanus, perekonnaseis. Ehk ka roll tekstisaaja elus?
Või müdistad peale sellega-  kes enda arvates oled? Ilma tagasihoidlikkuseta.

Mõnel korral sajast juhtub, et kirjutad või edastad midagi teadmises, et saajal on su kontaktid ja vastus annab teabeks, et see pole nii.

Saadetud:
23:49:00
07.12.2015
Kohale-
toimetamise
üksikasjad
pole saadaval

 ***

 Kasulik link neile kes soovivad oma
telefoni sisseostuhinda näha. Või siis
lihtsalt nostalgitseda, otsides oma
kunagisi taskukaaslasi.
Hinnad on tehnoloogiapõhised.
Varem kasutuses olnud moodne
ei käi sammu kaasaegsega.
Tele2 Tagasiostuteenus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...