laupäev, 24. jaanuar 2015

Hea.

Lihtsalt liiga head pildid, kui tajud neid vaadates tunnete kompotti.
  1.  Ma pean tegema nimekirja, juhtudel kui liigun üle Eesti. Nimekirja asjadest mida on vaja teha, mida on vaja osta ja kõige olulisem- Asjad mille unustan! 
  2. Reaalsed tehingud. Kahe eelnevaga ringi tormates kipub see kolmas ununema. Näiteks viimasel korral liikusin Viljandist Pärnu kaudu Haapsallu.
  3. Seal kohapeal kulus kaks tundi, kinno seega ei läinud Tallinnas. Küll oli u pool teekonnast (Haaps.-Tln)  lumesajune ja kohati libedate teeoludega. Algas kena 2+ kraadiga ja tee edenedes tekkis lumevaale, tihenevat sadu ja kraad kukkus 0.0 (Teekond kestab kokku 4.5 tundi. Viljandi, Pärnu, Haapsalu, Tallinn) 
  4. Õismäe jm kandid siiski linn ja seal pole nagu eriti midagi lumesajust ja libedusest. Maanteel seevastu lubasin pikivahet ja vastavat kiirust, et kiiremini läbi saada. Ringteele ei hakanud pöörama, esialgne plaan oli suunduda linna Tartu mnt. kaudu.
  5. Sarnastes oludes on mahasõidud ekstralibedad (samas sõitis üks passat mahapöördel hange) ja pole lihtsalt alati võimalik seda hoogu liiklusvoolus/tihenevas lumesajus, kus kõigile läheb kord mida parasjagu teed-  maha kruvida, et teosammul teed otsida. Linnaliiklus on seevastu suhteliselt turvaline vastavalt kiiruspiirangutele 70 ja 50.
  6. Hiljem sadamas oli vaid kerge vihm. Võtsin hessust bürgeri, muu on ajalugu.
Concept Citroën C4 Cactus Aventure



reede, 23. jaanuar 2015

Jaanuar.

 Raev või viha või muud tunded ei sobi olukorda, kui sõidukiks on valitud Mondeo Hybrid. Täna siis selline lugu. Üle mitme aja mingi sarnane sõiduk liikumiseks, millel pedaali vajutades tunned jõudu, samas mootori häält ei kuule.  Mondeo mahub kenasti esindusliku välimusega autode esiritta. Samas otsides mõõdukat hinda. Varuosad, hooldused teps kallimad, sarnaselt Mazdaga ja mõne muu sarnasega. Mercedes oma E-klassil põhineva hybridiga on sootuks teine hinnaklass, sellessuhtes on acceptitav Fordi maailm. Maailm sootuks teise mõttelaadiga tarbijale.
Mondeol esiuksel kirjad, et tegu kahel mootoril põhineva süsteemiga. Välja on toodud pikk nimetus, mille poolest on toode, e. auto erilisem. Nii on teinud mitmed tootjad- ka Mercedesel nii olnud. Nüüd tehakse vahe sisse. Mercedes nimelt on otsustanud kõik pikad lisanimed kaotada. Näiteks kunagi uuenduslikuna kõlanud BlueTEC saab edaspidi osaks olla d. (lihtsalt diisel)
PLUG-IN HYBRID on edaspidi e
HYBRID on nüüd h
Uudis on novembrist ja täna-  jaanuari lõpus pole veel kohanud tagaluugil lühendit, kuid eks siis ootame ära. (Mercedesel on vahepeal uudiseks uuenenud B klass)
Samuti on murendatud maastikuautode klasside nimed. GL, GLK ja ML. Nimepoolest edaspidi vastandatud lihtsustamise teel, et oleks kõigile mõista selles suures mudelite nimede virrvarris. (uusi mudeleid lisandub) Samuti kupeekabrio SLK. Uus nimi on SLC.
GL. Vastandub S klassiga. Uus nimi GLS
ML Vastandub E klassiga. Uus nimi GLE
GLK Vastanub C klassiga. Uus nimi GLC

Lisaks pöörasin tähelepanu manuaalkastiga C- klassile. Mercedesel siis nimelt manuaalkast peab olema eraldi märgitud, kui soovid autot tellida. Muidu saad kenasti automaatkastiga auto.
Lisaks oli antud autol lisavarustus null. Hinna sisse kuulusid siis manuaalkast, teistmoodi juhi vaateväljast nähtavad vidinad. Halogeenlaternad ees ja taga. (Taga vist oli mingi LED riba.)
Auto mida reklaamfotodel ei näe! Samuti on endal alles kolmas kokkupuude sarnasega. (manuaal ja "miinuslisad")

Harvaesinev Mercedes Benz C "lihtsustatud" mudel. Manuaalkast on nähtus.
 


"Õige hinnaga" standardmudel. Rool ja juhtseaded erinevad eelolevast.

 
"Visandil" on kõik sarnane va. keskosa.

neljapäev, 22. jaanuar 2015

Amer.

 Vägisi hakkas kurk kuivama, iseenesest polnud sest midagi. Coca-Cola lonksud- need päris esimesed olid valulikud, sealt edasi kadus ka janu-tunne. Hilisem Luunja kurk vaid kindlustas olemasolevat janutu tunnet. Näljane mees kooris kartuleid, ta polnud nii näljane, et süüa kartul tükkis koortega. Komposter polnud ülesannete kõrgusel, nii jäi mullakihtide vahele ka kilekott kartulikoortega. Nii oli MUPO ametnik päris selgelt väljendanud, et ei ole asi kompostris. Kõik on inimese valikutes kinni, kas piletiga või võimalikul juhul ilma.
 ..Selgitas veel, et kaitsmata vahekord ei ole kindlasti turvaline. Juba maast madalast ei kindlusta sebra või roheline tuli veel ohutut liikumist. Alati peab kolm korda üle üle õla sülitama.
Musta kassi ei võta ka hõbekuul. Alles üheksandal korral, elades kaheksandal pole see minu probleem. Neist 99-st. Millest laulab Jay-z. 2004 a. Black Albumil.

https ://youtu.be/7uPvCJkerQk