reede, 23. detsember 2016


-Esimene kiri killllerilt, :io nüüd läheb tõesti hirmsaks :D
Avalikult sobib rohkem, siis saavad kõik kobiseda kellel vaja. Siin suht privaatne ja oleks liiga palju öelda vb :D Igaljuhul ei hakka teise mehe naist rebima nii, nood ka kurja vaeva näinud sinu saamisega. Ei saa alahinnata valatud higi jne :D

Kes see ikka kobiseb mul seal avalikult... see sait on nagu dinosaurused juba väljasurnud. :D
Keegi ei mäletagi, et mul reit on xD
Tõsi, tõsi ära hakka vaeva nägema. See vennike valas ikka korralikult higi... :D ( tuues mu maapeale ja võttes mind mingi tauni juurest ära :D )

-Mõistan, suhted on toredad ja tõredad vahest :D
R e s p e c t niigi selle asjaga.
Käin väljas ja kohtan teisigi ilusaid tüdrukuid, juba see laupäev. Tallinn. :D

Ootan meie ühist lõunat vms juba väga! :D

et miskit enda sees tunda :D

-Vabalt võetav :D Kogu tekst..
Mis seal Tartus siis nii igav, ma läheks Taskusse chillima :D

tõsi jah ?
ma läheks ka, kui saaks :D
Aga eiii lükkan theraflu'd näost sisse ja teen si**a nägu. Jube kuidas see maitseb


-hAHAH :D
Krjutasin just "päevikusse" selle->
Leian riiulivahest kilekoti, milles peitub võluvägi. durex classic, coldrex hotrem ja ibumetin 200mg.
Lisaks õelutseb jalus kass.
Kõik on nii haiged või kuidagi.


haha
Teised on peast haiged, ma nsm külmetunud juba ala 9 päeva :D


-Kas sa hakkasid majas aknaid avama, mõtlesid, et jõulukalender :D Külm on ju, ära külmeta enam, aga püsi ikka napp ja seksikas :D

Kahjuks pole mul 24 akent mida avada ;/
eks ma proovi jah :D


-ma küll selle mus mus* i alla jääda ei tahaks, mis rate paremas servas. See oleks vaenulikult tõsine tapamasin!!!! :D

see pidi vist nussa nussa hoopis olema.
Et olge ägedad ja sööge nussat v midagi säärast ;D


-Õud, kuulen mingit ohkimist taustaks :D
No peaasi, et kirjutavad ja kasvõi komadeta..
Ma tahan sellest suurest tähest ja komast vabaneda, kasvõi sekundiks!





 
.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...