neljapäev, 29. detsember 2016

Mudelitähise eemaldamine.



Lihtsustatult - kas ja kuidas on võimalik ilma kaotusteta eemaldada tagaluugil olevad mudelitähised?

 Iseenesest mitte midagi ebatavalist, seekord siis vaid Rapid luukpäral sarnane küsimus ja muude tööde/asjade vahel, et teadupärast on sel mudelipõhised nimetused leidnud koha tagaklaasi allservas.
Kodus järel proovijale siis infoks, et klaasilt (ISIKLIKKU METOODIKAT KASUTADES) sellevõrra lihtsam võtta- ei jää suuremat kriimustamise ohtu. Ettevaatus siiski esmane.
Samas teadmata klaasi omapära, kuumutamisel veidi ette vaatama ja seetõttu jääb tähe eemaldamise järel aluspinnale rohkem liimiosakesi, mis algse tugevama kuumaga võivad jääda tähe enese külge.
Muudel juhtudel luugi metallpinnale, ehk värvitud osale kleebitud tähed ja seal kuumutamine lihtsustatud. Muidugi võib ju kujutleda, et tagaklaas kannatab ootamatuid kuumuskraade.. Kogu protsess hinnanguliselt ca 20 min.
Viis mida kasutan on tähti ükshaaval serviti 5-10 s. kuumutada, samas ajada niit alla. Võimalusel tähe teravast servast kumera serva poole, täht eemaldada, vajadusel kuumutada liimiosakest ja seegi sama teed küünega maha võtta. Koorub kergelt. Üks tähtede ühend korraga. Nt RAPID maha ja seejärel mikrokiudräti ja vahaga pind puhastada, on ka erinevaid kemikaale, kuid ei armasta neid - jääb täiesti puhas ja vahaga töödeldud pind.
Minu tööpõld näeb ette sarnase tegevuse uute autodega seoses, veidi vanemat plekkgeneratsiooni ei saa kahjuks hinnata kui hõlbus võiks sama teema olla..





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...