laupäev, 2. aprill 2016

 Telefon käis vannis nii, et näppisin teist, samas oli vett piisavalt palju, et kõhule toetuv telefon mingil hetkel oli alaservaga vees. No okei. Kõik töötas edasi ka mõni tund hiljem. Hiljem laadisin, asetuseks sai pikali. Sealt sai niiskus edasi ja öö ja päeva olin ilma telefonita. Pime, kutu. Vastaval päeval oli veel kutsunud, sai sisse helistada!? Mina seda ei tea. Hiljem siis kuivas radikal. Päris pikalt, siis julgesin laadima panna, esimesed katsed ei teinud midagi, järgmise päeva õhtul näitas küll, et laeb- väga tühja telefoni. Kaasnes mingi tundmatu graafika. Ja u tund hiljem näitas juba õuna. Hiljem tegi veel uuendused ja tänapäeval pole ühtegi viga.
Varahommikul hakkas mingi piiksujama. U minutis hetkeline joru. Okei, viisin vannituppa radikale kuivama siis juba töötava telefoni. Et ju siis midagi on rikkis ikka, aga piiksud jäid ikka tuppa. Vaatasin ka teise telefoni üle, ikka piiksud. Siis tuligi suitsuandur alla võtta- patarei hakkas otsa saama, tõin telefoni radika pealt tuppa tagasi ja magasin edasi.

Samasse perioodi Superstariga pikem öötripp, külmetused, piduriandurist johtuvad probleemid ja väike kolimine.

BMW E90 brake pads service light reset problem. Kui miskipärast ei saa nullida pidurihooldust..





Video vaadatud, siis algsest mõttest e selle videoni viinud olukorrast kaks sõna.

Kuuendal päeval otsustasin siis youtube-st abi leida. Leidsin sama asja mida te just nägite.
Kuues päev sai väitud seetõttu, et on laupäev. Esmaspäeval sain sarnase situatsioon osaliseks, peale igati kena õlivahetust, peale igati mõistetava olukorra, et igaüks ei peagi õlituld nullima. Juhuks igaks pöördusin õigesse kohta selleks ja sain ka vastava abi, küll siis otsustas nö "välja lüüa" videos nähtav intsident. Loomulikult on selline nullimine mis lubab nullida iga Bmw-sõbra jaoks kodus (BMW-s)  teostatav toiming. Samuti õlivahetuse ja pikema hoolduse nullimine mis selgus.  Ja kohapeal sain ka vastava vihje probleemi tegelikust põhjustajast.
Igal juhul sel kuuendal päeval oli auto jaoks natuke aega- just enne suvehooaja avalikku väljapakkumist e rataste vahetusele eelneval ajal leidsin selle momendi, et sõita asfalteeritud platsile, keerata alt parempoolne tagumine ratas, avada logari mutter ja leida pidurisensori ühendus, mis pm kukkus kätte. Ei mäleta mil moel olen seda varem näppinud, täiesti tuttav olukord oli igal juhul. Seda tean, et pidurikettad ja klotsid lasin vahetada, mitte ei teinud seda ise. See juhtus juba eelmise aasta juunis. Hansapäevade paiku olid kettad ja klotsid just värskelt autosse saanud, kui olin avanud smart posti automaadi ja siirdunud Statoili, et maksta hilinenud arve saadetise saatmise eest. Olin avanud pagasniku, et võtta sülearvuti kui tekkis tarvidus ühe hommikukohvi järele. 6 juuni 2015.

NÜÜD SIIS TAASTUTTAV OLUKORD, UURISIN ÜHENDUST JA SURUSIN SELLE pooled VÕIMALIKULT SÜGAVALE SISSE! Kuidagi veendununa sättisin paigale ka ratta ja koristasin tööriistad. Autosse istudes tegin reset- i ja kadusid nii esimene- kui tagumine ühenduse viga.
Esimeste pidurite elueaks lõi ette 100000 km. Tagumistele lausa 140 000..

Meeldivat aega oma lähedaste seltsis, ilunipid, ilunipid vaid..






i love this guy. ;) Seigad.

http://sport.postimees.ee/3640321/ossa-raisk-sa-oled-ju-pagulane-ehk-korvpallitreenerist-taksojuhi-seiklused-tallinnas

Lisaks:
Mind inspireeris lühike raadiointervjuu Kerliga, kui juhtute täna olema õiges kohas (TMW-l) Siis tasub kohapeal näha. :)

https://www.youtube.com/watch?v=XdXvqMF-6vI


Lisaks reklaami:
https://pood.elion.ee/VanaUueks?_ga=1.207410775.575506297.1459524043

kolmapäev, 30. märts 2016

Mõned inimesed kujundavad teisi kodanikke oma mõttetöös niivõrd ehedalt, et tunnedki end sellena. Mitte vaid positiivsest küljest. Samas ei luba nad ka endast positiivselt mõelda, et las mõtleb mis arvab.  Dadaa.

..Ja kui sa siis lubad enesele maha istuda.
Vahetada sõnu, lauseid, ilmavaadet, mõistad, et algus ja lõpp-punk on samad, asi see keskosa siis võrdsemaks mõelda.

https ://youtu.be/7uPvCJkerQk