laupäev, 27. august 2016

ABCS 2016




 
 
59 aastat vana pikapiga töösõite teha pole mingi piin, kui igivana GMC veermik, mootor ja jõuülekanne välja vahetada Corvette’ilt ja Camarolt laenatu vastu.
 
 
Ehitusmehele on pikap just sobilik tööauto, millega argiasju ajada, muheleb ettevõtja M. Talts 1957. aasta GMC 100 roolist välja astudes. „Kõige ökonoomsem auto see muidugi pole. Kütusekulu on praegu umbes 20 liitrit 100 kilomeetrile, aga selles on osalt süüdi liiga järsk nukkvõll.”


Talts leidis GMC Soomest Hyvinkäält mõni aasta tagasi. USA autosid importiva firma müügiplatsil seisnud pikapi kere oli originaalseisukorras. Auto oli mõni aeg tagasi üle värvitud ning tehnikatki oli ookeani taga uuendatud (1970ndatest pärit 5,7liitrine V-8, neljakäiguline käsikast), kuid jäigad sillad olid endiselt toestatud originaallehtvedrudega.


Sellegi poolest meeldis GMC (General Motors Truck Company) mehele sedavõrd, et ta otsustas pikapit „pisut” moderniseerida. Kapoti alla maandus Taltsi 1967. aasta Chevrolet Camarolt maha tõstetud 6,3liitrine V-8, mille otsa polditi kuuekäiguline T-56 käsikast.


Loe superpikapist lähemalt 6. juuli Autolehest.

kolmapäev, 24. august 2016

Hurmur.

Tõlkige nüüd palun see sõna kümnesse meeliskeelde ja moodustage lauseid.

Tänan.

teisipäev, 23. august 2016

Mi on su voodi all, Corolla vai Auris.


Ja nii tuleb välja, et hetkel eetris olev Auris on nõksu moodsam samaaedsest Corollast. (Corolla uuendus tuleb lähiajal.)
Jälgida tuleb siiski üldist liiklusvoolu, mitte üksikuid lahendusi.

Corolla on veidi leidlikuma suuna peal.. Polnud vajadust teist nii hoogsalt uuendama hakata.

Mugu vs l. Harry Potter Theme. Oo.

 Tuleb tunnistada, et olles täie mõistuse ja tervise juures kinnitan, et teel korterisse olen kaotanud ühe mugula. Nimelt tuli asjaosalise kaotus ilmsiks olukorras, kus autost väljudes ja samme majani käänates veeres sillutisele kartul.
Sealt hargnes juhtum edasi niipidi, et koti põhi osutus katki olevaks- lausa augu kujuliseks.
Juhtum võttis pöördelise suuna, kui lugedes mugulaid üle avastasin, et KAKS neist on puudu. teades eelnevalt neid kokku KÜMME olevat. Autoistmel oli üks kadunutest. Teist ehk viimast ei suutnudgi leida ei auto sees, auto alt ega lähikonnast. Seega üheksa mugulat. Tõenäosust, et mugul võis veereda kotisuust või kotis olevast august juba poest väljudes ei pea tõenäoliseks, kuna ilmselgelt on kotipõhi hõõrunud end katki autopõrandal,  vastu istme rauast relsse.

Edaspidi on soovituslik mõnel vaba hetkel siiski auto veelkord läbi vaadata.

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...