Võin kinnitada kui lihtne on tüdineda millestki igapäevasest. Nii on mõistetav olukord kus auto on sind tüüdanud, kuid asjal on tehniline korrashoid ja igapäevane mugav teadmine taga. Siiski on soovituslik järgida oma isiklikke soove ja tahteid ja see võimalusel teise vastu vahetada.
Toyotast on nagunii lihtsam lahti ütelda - tihti emotsioonitu käitumise tõttu.
Teistpidi on palju inimesi kes igatsevad kasutatud LUKSUSMAASTURIT. Neil pole seda veel olnud, kuid kuulnud palju head. Ei lagune ja vaid hoolduskulud. See, et aeg on meie ja eelneva vahel näitab vaid aina soodsamaid hindu.
Kallikesed kes te olete tüdinenud mõne-kolme aasta järel landcruiserit enda imagoga kaasa võtmast. Andke see neile kes teevad sellest taas ostukõlbliku toote ja ongi tõeline leid olemas järgnevale leibkonnale- peale sissemaksu.
Oli vaid naisterahva kasutuses.. Boonuslause mida müügimees ei jäta oma relvastusse lisamast.
Küll sisseostja teile selgitab miks te auto ei ole turuhinda väärt, aga sellest pole lugu- olete sellega arvestanud. Andestanud väljaminekutele järgneva mugavtoote ostul- enesele pole tegelikult millestki kahju. Järgmine saab olla midagi hoopis teistmoodi..
"Ah oli jaa mõned aastad landcruiser.."
laupäev, 31. detsember 2011
Työ
"Töö kiidab tegijat."(Eesti vanasõna)
Inimest ei tohi diskrimineerida, kui ta otsib tööd. Kui tööandja valib uut töötajat, ei tohi ta esitada selliseid tingimusi, mis ei ole seotud tööülesannete täitmisega. Inimest ei tohi diskrimineerida tema vanuse, etnilise päritolu, kodakondsuse, keele, usundi, veendumuse, arvamuse, tervisliku seisundi, puude, seksuaalse suundumuse, soolise kuuluvuse või seksuaalidentiteedi tõttu. Diskrimineerimine on keelatud ka näiteks materiaalse olukorra või raseduse tõttu.
teisipäev, 27. detsember 2011
..sellised 80-date kandilised kitsamõõtmelised autod, katuseluugi ja 14 tolliste velgedega. :-)
Need mis püsimas elu ja tervise juures, mazdad ja opelid.
90- dad paljuski ära roostetanud ja katuseluuke neile nii ohtralt ei jagunud.
90- date keskpaigani.. Siis sai reegliks e nõutuks keskmine pidurituli ja kaks turvapatja.
Katuseluuk lisas kaalu mille arvelt tuli suurendada ohutust.
90- date keskpaik. Pöördeline aeg tänasele turvalisusele.
Aeg mil vana mudel sai kuidagi kaasa aidatud, ning järgnev mudel oli eelnenust sootuks erinev. Kaasajastatud turvalisusega.
Tänapäevastel autodel kohtab katuseluuki sootuks harva, kuigi erandeid on. Masstootmist nagu seda oli 80- dail, ei ole. Kliima on jõudnud ka väikeautodesse.
Tänapäeva lihtsal keskautol- Mazdal või Opelil ei ole katuseluuki, nii nagu seda võib veel täna kohata 80- date autodel.
Inimesed ei vaeva end sellise asjaga..kes tahab saab muidugi tellida, aga soovijaid on mõned..
Need mis püsimas elu ja tervise juures, mazdad ja opelid.
90- dad paljuski ära roostetanud ja katuseluuke neile nii ohtralt ei jagunud.
90- date keskpaigani.. Siis sai reegliks e nõutuks keskmine pidurituli ja kaks turvapatja.
Katuseluuk lisas kaalu mille arvelt tuli suurendada ohutust.
90- date keskpaik. Pöördeline aeg tänasele turvalisusele.
Aeg mil vana mudel sai kuidagi kaasa aidatud, ning järgnev mudel oli eelnenust sootuks erinev. Kaasajastatud turvalisusega.
Tänapäevastel autodel kohtab katuseluuki sootuks harva, kuigi erandeid on. Masstootmist nagu seda oli 80- dail, ei ole. Kliima on jõudnud ka väikeautodesse.
Tänapäeva lihtsal keskautol- Mazdal või Opelil ei ole katuseluuki, nii nagu seda võib veel täna kohata 80- date autodel.
Inimesed ei vaeva end sellise asjaga..kes tahab saab muidugi tellida, aga soovijaid on mõned..
Tellimine:
Postitused (Atom)
Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...