laupäev, 2. juuli 2016
reede, 1. juuli 2016
A.L.
Tähenduslikud sõnad.
"Lubasin kunagi et ei hakka audiga sõitma, aga iial ei tea mis elu tuua võib.."
Oleksid ehk pidanud oma sõnades kindlaks jääma.
Puhka rahus.
"Lubasin kunagi et ei hakka audiga sõitma, aga iial ei tea mis elu tuua võib.."
Oleksid ehk pidanud oma sõnades kindlaks jääma.
Puhka rahus.
Häbelik Honda
Tehnoseisund ja meikkaus on täiesti erinevad valdkonnad.
Mees on pettunud ja vihane, et kolm aastat ja 80000 km läbinud autol on mingid asjad kasutusjälgedega. :) Mis siis veel juhtuks kui mees saaks teada, et ka uued autod käivad värvimises või, et värvitud kapott on igati loogiline lahendus mõneljuhul, kui sel kasvõi mõned kivitäkked. Selle läbisõidu juures pole see mingi patt.
Või siis sama kapott vahetatud- 80000 km on palju sõitnud auto tegelt...
Päriselt ka. Uute autode kontekstis.
Autodega toimub asju ka enne 10 000 läbimist või siis suisa tehaseplatsil seistes, transpordi käigus, suisa värvitsehhides... Mõned kindlad automargid on sitasti värvitud juba tehases. :) Osadel on tahmaosakesed kogu kerepinnal, värvis kinni.
Pealkiri on eksitav. Uuest autost asi kaugel.. Rohkem armastust ja see honda veel neelab km-eid. Mulle tundub see igaljuhul hea ost.
http://tarbija24.postimees.ee/3748389/omanik-kahtlustab-uuel-soidukil-avariilisust?_ga=1.107268033.2122147306.1447012270
Tanel Padar müüs hiljuti sarnast Hondat. Kust me teame, et selle (nutikalt avaneval) tagaistmel pole seksitud?
PS. Originaaalses artikli asukohas on foto, kus mees seisab 2006-1012 välja antud CR-V juures viiega, et tegu jutu sees viidatud masinaga. Sellest ka minupoolt välja lubatud pealkiri "häbelik Honda" Täpset vanust ei saa öelda.
Pole ka viimase otsa väljalase- 2012 aastast pärinev, kolm aastat maanteid kündnud. Samuti on 2006-2012 hinnaklass madalam. Auto24.ee andmetel 7100- kuni 14500-
Alates 2012 on hinnaklass 10500- kuni 24900-
Näib, et tegu kolm aastat vana uudisega.;)
Mees on pettunud ja vihane, et kolm aastat ja 80000 km läbinud autol on mingid asjad kasutusjälgedega. :) Mis siis veel juhtuks kui mees saaks teada, et ka uued autod käivad värvimises või, et värvitud kapott on igati loogiline lahendus mõneljuhul, kui sel kasvõi mõned kivitäkked. Selle läbisõidu juures pole see mingi patt.
Või siis sama kapott vahetatud- 80000 km on palju sõitnud auto tegelt...
Päriselt ka. Uute autode kontekstis.
Autodega toimub asju ka enne 10 000 läbimist või siis suisa tehaseplatsil seistes, transpordi käigus, suisa värvitsehhides... Mõned kindlad automargid on sitasti värvitud juba tehases. :) Osadel on tahmaosakesed kogu kerepinnal, värvis kinni.
Pealkiri on eksitav. Uuest autost asi kaugel.. Rohkem armastust ja see honda veel neelab km-eid. Mulle tundub see igaljuhul hea ost.
http://tarbija24.postimees.ee/3748389/omanik-kahtlustab-uuel-soidukil-avariilisust?_ga=1.107268033.2122147306.1447012270
Tanel Padar müüs hiljuti sarnast Hondat. Kust me teame, et selle (nutikalt avaneval) tagaistmel pole seksitud?
PS. Originaaalses artikli asukohas on foto, kus mees seisab 2006-1012 välja antud CR-V juures viiega, et tegu jutu sees viidatud masinaga. Sellest ka minupoolt välja lubatud pealkiri "häbelik Honda" Täpset vanust ei saa öelda.
Pole ka viimase otsa väljalase- 2012 aastast pärinev, kolm aastat maanteid kündnud. Samuti on 2006-2012 hinnaklass madalam. Auto24.ee andmetel 7100- kuni 14500-
Alates 2012 on hinnaklass 10500- kuni 24900-
Näib, et tegu kolm aastat vana uudisega.;)
neljapäev, 30. juuni 2016
Emotional, kiirkokuvõte, kiirpilk, kiirproovisõit.
Nagu ka suuremad velled on Mercedes Benz Citan oma omadustes kergelt nakatav.
Neile kes on harjunud 10+ aastat vanemate "pirukatega" võiks antud mudel veidi tänapäevast selgust luua. (mitte kõik "pirukatootjad" ei tee ülimalt tänapäevast kraami)
Olustik mis on juhi kanda on tehtud äärmiselt lihtsaks, sõidutunnetusele justkui vaikimisi hoogu andes.
Juhti abistav sõiduergonoomika ei kannata sugugi.
Auto mis on põhinev Renaut Kangool on toodud eurooplasele veel lähemale, lisandunud on turvavarustust, kere on jäigem.
Sõiduomadused äärmiselt lihtsad, samas tuttavlik neile kellel Renault- ga tegemist tulnud. Kaubikuks või väikeautoks soovitav. Kasutatavaid materjale ei hakka siinkohal välja tooma, põrandavaip on kulumisaldis, samuti valitseb salongi odavapoolne plastik, mis samas oludega harjunule ei tekita suuremat piina.
Sõita on selle autoga suurepärane, parem kui mitmete keskklassiautodega, rääkimata väikeautodest.
Hilisem kokkupuude 80000 km läbinud Citan-iga tõi välja murekohad. Ukseakna alt paistva mullitava värvi ja selle all selguva rooste. Tulnud selleks, et justkui jääda? Samas antud autoga oli käitutud heaperemehelikult millega kõik tööautod just kokku ei puutu.
Neile kes on harjunud 10+ aastat vanemate "pirukatega" võiks antud mudel veidi tänapäevast selgust luua. (mitte kõik "pirukatootjad" ei tee ülimalt tänapäevast kraami)
Olustik mis on juhi kanda on tehtud äärmiselt lihtsaks, sõidutunnetusele justkui vaikimisi hoogu andes.
Juhti abistav sõiduergonoomika ei kannata sugugi.
Auto mis on põhinev Renaut Kangool on toodud eurooplasele veel lähemale, lisandunud on turvavarustust, kere on jäigem.
Sõiduomadused äärmiselt lihtsad, samas tuttavlik neile kellel Renault- ga tegemist tulnud. Kaubikuks või väikeautoks soovitav. Kasutatavaid materjale ei hakka siinkohal välja tooma, põrandavaip on kulumisaldis, samuti valitseb salongi odavapoolne plastik, mis samas oludega harjunule ei tekita suuremat piina.
Sõita on selle autoga suurepärane, parem kui mitmete keskklassiautodega, rääkimata väikeautodest.
kolmapäev, 29. juuni 2016
kolmnurr.
Pean kõigepealt tunnistama, et pole kuigi populaare olnud üheski hindamist või läikimist nõudvas portaalis. Seda mitmel põhjusel, osalt kunstlikult, osalt meelelist laadi. Viimased kolm päeva on olnud väikestviisi erandiks, nimelt siis postitanud ühes teada tuntud grupis veidi ja saavutanud sellega väikestviisi tähelepanu. Vaikselt hiilides siia ja sinna ja siis nüüd hea tujuga. pärast puhkust ikkagi- muutus kogu see toodetud krempel populaarseks. Esimese pooltunniga 30 läiki- minujaoks okei. Õhtuks pea sada läiki.. Väga kena tulemus, lisaks kommentaarid, tundus jäme ots olema. Tänaseks siis lood nõnda, et mind kehastav tegelane visati antud ruumist välja. Teadmata miks. Pole olnud sellist juhust päris mitu aega, kus keegi ei võta valmisolekut selgitamaks olukorda, eriti kaotajale poolele. kUS JUSTKUI PEAKS OLEMA REEGLITELE VIITAV SÕNUM JA HOIATUS EHK? Seetõttu on kahetsusväärne seista nüüd siin ja anda teada avalik pöördumine. Tulenevalt juhtunust avaldan siirast kahetsust ja loodan, et minuga toimunut ei laiendata justkui reeglina väiksemale või suuremale osale antud grupis liikuvatele tegelasele. Lisaks olen tänulik, et minu viited võimalikule alkoholireklaamile või reklaamile laiemalt, lasti minu postitused (2) püsida antud (väga populaarsel e. jälgitaval) kanalil peaaegu ööpäev. Seega polnud tegu rikkumisega mis justkui võinuks kellegi õigusi või mõisteid rikkuda..
Kaotada midagi sellist kust ei saa selget sotti ei ole kaotusena mõõdetav. On selgusetus ja kiire edasiminek sellest eemaldudes. Küll tekitab hetkelist nn eufooriat tähelepanu ja meeldimine. Selle kaotust või siis isegi selle olemasolu ei saa tõlgendada millegi reaalselt toimuvaga.
Isik kes võiks teile rääkida peensusteni nt Citroen C6 olemusest, või teistpidi värskeima Fordi kiiresti sõitmise autost- kehakarvad siiamaani värisemas- ei pea tukk norgus jääma ootama selgitust administraatorilt, loojalt vms, kes ei anna endale aru kellele ja milleks on keskkond loodud.
Muidugi ootan siiamaani selgitust ja võimalikku leppimist.
Soov on ennekõige edendada ja pakkuda abikätt sel raskel teel, mitte lahkhelid.
Eelnenud seigad ja kogemused on nädalapäevad vanad- sekka mahtus ülimalt meeldiv puhkus Saaremaal- aga seal olete kõik käinud. :)
Loodan vaid, et kogete väheses ja enamas soovitud tundeid ja emotsioone. :)
/Facebookist mõneks ajaks eemal.
Kaotada midagi sellist kust ei saa selget sotti ei ole kaotusena mõõdetav. On selgusetus ja kiire edasiminek sellest eemaldudes. Küll tekitab hetkelist nn eufooriat tähelepanu ja meeldimine. Selle kaotust või siis isegi selle olemasolu ei saa tõlgendada millegi reaalselt toimuvaga.
Isik kes võiks teile rääkida peensusteni nt Citroen C6 olemusest, või teistpidi värskeima Fordi kiiresti sõitmise autost- kehakarvad siiamaani värisemas- ei pea tukk norgus jääma ootama selgitust administraatorilt, loojalt vms, kes ei anna endale aru kellele ja milleks on keskkond loodud.
Muidugi ootan siiamaani selgitust ja võimalikku leppimist.
Soov on ennekõige edendada ja pakkuda abikätt sel raskel teel, mitte lahkhelid.
Eelnenud seigad ja kogemused on nädalapäevad vanad- sekka mahtus ülimalt meeldiv puhkus Saaremaal- aga seal olete kõik käinud. :)
Loodan vaid, et kogete väheses ja enamas soovitud tundeid ja emotsioone. :)
/Facebookist mõneks ajaks eemal.
teisipäev, 28. juuni 2016
28 juuni. 2016
Vesi värvib end taas tumedaks. Vannivee omadus on voolata, kuid sulgedes äravoolu täitub vannipõhi kiiresti. Nii on olnud juba viimased kakskümmend viis aastat- iga nädala teisipäeval- ja märgatavalt puhtamat vett pole vannipõhi näinud. Ta peseb oma minevikku. Kantuna aegadest näeb kogu minevik siiski viisakas välja. Küll on iga uus nädal lisamas uut minevikku. Ja seetõttu vesi ei muutu kunagi läbipaistvaks. Iga päev on kingitus kõigile neile kellega ta kokku ei puutu, kellega pole minevikus pistmist.
Ta ootab nad ära.
esmaspäev, 27. juuni 2016
W
Tellimine:
Postitused (Atom)
Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...