Ameerika auto
Vastutuse võtab müüa. Toob, viib, vastutab. Tehase praak.
Tarnija on toonud auto mille kapotil on märgata värvi läbiimbumist. (Kaitseteibid on paigaldatud lõpuni kuivamata värvikihile.)
Teatud nurga alt on märgatav värvidefekt, häiriv tegur automüüjale, kas ka uue auto tellinud kliendile?
Automeikar võtab auto, teeb vajalikud toimingud auto ettevalmistuses ja annab auto automüüjale üle.
Kuna defekt ilmneb reeglina samal päeval, kui auto üleandmine, ei loo automüüja illusioone, selgitab ostjale, et nii on. Ja auto on loovutatud tellijale. Klient suhtub asjasse rahulikult, saab ehk lisaboonust või ms. Igaljuhul hea teeninduse. Tuleb kolme aasta möödudes eeskujulikus seisukorras vahetusse.
(Erinev on loo käik juhul, kui defekt on tekkinud transpordi või üleandmise käigus. Mehaanilise sekkumise läbi. Pildil olev auto on teinud läbi juba mitmeid tükke, kasutatud, väljaspool tarnevõrku, erakasutuses mõnd awega.. kindlasti ei leia
tehas end vastutajarollist.)
Vastutuse võtab müüa. Meikar toob, viib. Tehase praak.
Tarnija on toonud auto mille kapotil on märgata värvi läbiimbumist. (Kaitseteibid on paigaldatud lõpuni kuivamata värvikihile.)
Teatud nurga alt on märgatav värvidefekt, häiriv tegur automüüjale, kas ka uue auto tellinud kliendile?
Automeikarile tuuakse auto poleerimiseks, spetsiaalselt värvisulatamiseks ettevalmistunud isik sulatab kapotidefekti ühtlaseks. Protsess võtab aega tunni. Tehakse üle vaid tehasepoolse praagi häiriv osa. Muuljuhul auto meikarini ei jõuaks.Üksik töö häiriva defekti ilmnemisel. Defekti- mille vastutajat tegelikult pole.
Kuna defekt ilmneb alles samal päeval, kui auto üleandmine, toob müüja auto värvisulatamisele spetsialiseerunud meikarile, hetk enne loovutust, kliendilt nõutakse lisaaega.
Klient oleks ettearvamatu suhtumisega, tihti shokis (uuel autol ei ole ju vigasid, miks toootja ei vastuta jne.) ja soovib auto ülevärvimist. (mille puhul jääks kapott eriliselt erinev silma auto muudest detailidest) Kolme aasta möödudes toob auto lohaka ja killustatuna vahetusse.
Miline on moraal. Lihtsa inimese mõistus ei peagi kõigest aru saama, struktuur loeb. Kui on ette nähtud sarnane suhtumine olukorras, kus autosid tuleb ja läheb on õigem esimene variant. Kindlad protseduurid ja siit seal. Ka selgitus kliendile kuulub struktoori üheks oluliseks osaks.
Samas, kui automüüja on ülepingutatult kliendipoolne ja autosid müüakse vähem võib teist võimalust kaaluda.
Esimene Soome, teine Eestikogemus.
"Siin on väike värviviga, kuid sellega ei ole midagi teha" Ja lihtne inimene mõistab. Tegu on teatud nurgaalt ilmneva iluveaga. Kosmeetiline iluviga. Sünnist saati
Töötajal on süsteem. Hoiab.
Nagu ameerika auto turvavöö.
Töötaja on süsteem. Turvavöö.
Ise vaatad kuidas paned, kui üldse.