reede, 23. november 2012

 
Excalibur.
Pärast ja enne.
Ja päris alguses.
MB CL.
Leedu mees ja tema maitse.
Märgin eraldi tausta tähendust- vastavalt auto valmimisastmele lisandub stiili ja värvi.

pühapäev, 18. november 2012

Auto korrashoid sõltub omaniku suhtumisest, tema eraelust.

Üsnagi raskelt loetav, soovitav enne uinumist.
Kirjutatud ca 2 a. tagasi.

On omanikuid ja on autod mida hakatakse omama.
Selge vahe toob sisse kasutusviis mida auto saab enesele kohe peale müügiprotsessi, kasutus võib paljus erineda eelnenud elust.
On võimalusi, kus uus omanik leiab halvas seisukorras odava auto, peseb tumeda värvi heledaks, köhib mootori puhtaks, vahetab sillaosad, õlid, kindlustus ja ülevaatus lisaks, ning jälgib edaspidi auto seisukorda. Sellise auto hinnaklass on meelitav, jäädes teostatud töödega 1000 euro piiridesse.
Nii on leitud odav ja üsna kindel lahendus. Tihti on sarnased sõidukid veo- või pakiautod, mida ei kasutata igapäevaselt. Küll on neil eriotstarve ja lisaväärtus, mis annab hinnal hoida.
Kasutatud auto mille hind on kordades kukkunud ei soosi nagunii suuremaid summasid kulutama, kuid eluliselt vajalik on üsna hõlpsalt kontrolliall hoitav.
Nii on võimalik ka uus auto lasta käes, käies küll korralistel hooldustel, hoitakse kokku autopesult/vahalt, mille tulemusena värvipind kaotab oma olulise kaitse. Ka salong võib mõneljuhul olla mõne aastaga kulunud/määrdunud. Sealt algab uue omaniku ootel uue auto kasutatud auto periood. Kasutatud auto ei peagi näima uueväärne ei sisult ega välimuselt. Autode müügiga tegelevad ettevõtted siiski suudavad enamasti luua kasutatud auto üldise ilme parenduse.
Tihti loeb aastaarv enmalt, kui eeskujulik tehniline/visuaalne külg.

On juhtumeid kus autoomanik, või kasutatud auto ostja usub siiralt, et kasutatud auto mille välimuski ei pruugi uueväärne näida, peab olema samal tasemel nagu tehasest väljaveerenu, ise selleks midagi tegemata.
Kui midagi kulunud või katki on üllatus suur, et kuidas sai juhtuda.
Kolmeaastane auto on reeglina aktiivse kasutuse järel kulunud. Näiteks rehvid, värvipind, esiklaas.. Mõni väiksem avarii või uksejälg.
Võimalusel on kulunud rehv või pragunenud esiklaas hetk tingimiseks, saab siis ju osta uued ja sellevõrra auto paremas seisukorras.
Muidugi on ostja ka see kes ei soovi näha nähtavaid kulumisi, iluvigu..
Muid kuluosi silmaga ei näe. Veermik suudab anda mingisuguse pildi proovisõidus.

Isiklikult olen poolt tänavail nähtavate vanemate luksus ja keskklassiautode kasutusest. Juhul kui nendega on viitsitud tegeleda.
Keegi ei taha näha suitsevat 7 seeria BMW-d, või roostes ja määrdunud Mercedest.
Ka vana luksus mõjub erandina muidu liisinguautodest tulvil tänavatel.

Heaperemehelikult hoolas oldud ja autot on pestud. Selline suhtumine näeb eemalt välja, nagu kammitud koduloom. Muidugi ei tohiks hoolitsus olla midagi ülepakutut. Sellest mida on autojuures tehtud või ei, ei peaks suurelt teemasse tooma. Auto on nagu hea koer. Kui pole raha, et osta uusi rehve või vahetada kulunud esiklaas, ei pea sellest ka tutvusringkonnale korduvat teadet lekitama, et mure või nii.
 Lihtsalt mõjusam on ühel hetkel vajalikud toimingud ära teha ja see mis muster uuel rehvil autoall pole kellegi teise asi peale omaniku.
Suhtumise küsimus. RÄÄGIKS PAREM MUUSIKAST, või sellest viimasest esitajast keda kuulamas käisid. Autost on hea vahel eemalduda, teda korras hoides ja mõnd varuosa ostes.
Teades, et vajadusel on vinksvonks massin võtta. Igapäevane ratsutamine ei ole pooldatav, kuigi seda uued liisinguautod tihti näevad. Auto noorus annab siis veel paljugi andeks. Vanemad autod nõuavad siiski täpsemat kätt ja tähelepanu.

The Proposal. Päris hea komöödia, romantiline.

3/30/11

Mingil hetkel startisid kõi kneli virolaista poiga autodesse, et teostada mingitlaadi protseduur.
Alajaotused.
Kalvi Toyota Verso S. Uus. Tagurdas pesuhallist välja, et vabastada tee meigihallist väljatagurdavale Margusele..
Margus Nissan Primera. Kasutatud, valmis. Vabastamas meigihalli tonile.
Toni Toyota Hiace. Kasutatud. tuli töösse, võttis uksekõrvalt ja lasi Kalvi ja Marguse välja sõita.
Olar Mercedes- Benz C200 vähe kasutatud. Sõitsin viimasena sisse, pesuhalli. auto pessu-.-


Mis point. pool teenistusest sulas välja. sellest suurem osa üüriks ja väike osa nädalavahetuseks kütuseks, et saab alustada eestisõitu. Eestis tangin ca 50 euri lisaks. ja kokku jagub vast nädalaks.
Naised ei mõista kuhu raha läheb. Mehed ei mõista kuhu naised lähevad.

3/31/11

Kuidagi arusaamatu, et pean oma sõite Eesti piires piirama.
SEST "Makstud on kallid laevapiletid ja sealt edasi peab vaatama"
Varasem variant, et "siis just peab hagu andma" on oma olemuselt tühi.
Seda on tehtud kordi ja kordi..
Eestis elades ei käiks elades üle eesti neid ringe. Nukuks oma Kilingi- nõmmel või Astangul vanadusse.


Fakt on see, et esimene talv kus uisku alla ei saanud!!!!
Eelnevalt kaotatud talved ilma suusata.

Tekkis ühe plaadijärele soov, ei tekkinud soovi alla autosse minna, et see plaat üles tuua ja homme tuppa unustada.
Youtubest saon mõned lood..


Unenäost. Suvi, suvine aeg. Sõitsin jalgrattaga tillimäekandis. Ühel hetkel oli jalgratas röövitud. Jälgi ajades leidson mehe kes näitas esiharki. See oli jalgrattalt ja rohelise värviga üle värvitud. Mees selgitas, et see on osa sinu jalgrattast ja maskeerimiseks on värv peale plötserdatud! Mul oli uhke käikudega ratas. Läksin autojärgi sellepeale. Must BMW. võis olla.


Mis mind praeguse ja eelmise auto erinevustest häirivaks sai?
320d b ämm wää
Esmalt uuemal teeb mootor kõvemat häält ja kerge vibratsioon! (tehniline)
Uuema käigud on pika sammuga, neljandaga linnas sõit ei suju. (kah nagu viga)
Tavavedrustus õõtsutab. Amordid on korras! Vanemal oli sportverdu. (normaaalne)

Tänane läks nagu läbi une.
Päeva lõpuks sain tõdeda, et täna läks 5 uut autot. Siiasinna pesusid ja alustatud meike.
Kella kaheksa järel pestud Corolla hoolduspoolelt, Citroen C3. (Seda sain mõned korrad siirdada, korra pesuhallist välja ja hiljem jäi uksekõrval ette, et teise rivisse kus oli õnneks üks vaba koht sel hetkel) Aurise sisäpuhtistus. (kolmeukseline ja katse ise see töö ära teha ei hakanud pähe, jätsin teistele, kahekesi oli seda kiirem teha.) Kaks esitlusAvensist. (N JA P Farmariavensised. Esimene sai imurit, teine vaid pealtpesu) Kella kümne järel uus Auris, uus Prius. . Kliendi Citroen Xsara Picasso p+v.
Lõuna. pizzapizzapizzapizzammm...
Kella 12 järel Avensis meikki. (Sedaan mis oli sõitnud üle 40 000 km koos koeraga.. ) Renault Scenic Meikki. (Selle tõin tagant kuhu eile paigutasin, uskusin, et seest hirmus, täna pesti pingid ja pealt. Homme sellevõrra lihtsam)
Kella kahe järel Avensise lõpetamine. (Eile alustatus kus pingid pestud, täna sisepuhtistus ja aknad jne.) BMW eraklient, pealtpesu ja imuront, (Saku tõi ja saku andis üle), uus Verso, uus Hilux, uus Hiace.
Avensise pealtpesu, sisepesud. (Selle lükkasin ette ja hakkasin ise uut Hiacet tegema. Veidi enen lahkumist ka pealtpesu)
-ˇ-ˇ-ˇ-ˇ-ˇ-ˇ-ˇ-
Takapihale siirdasin Corolla Verso mis tuli vahetusse ja millele on ostja homme.
Hommikul läheb veel uus Auris. (hoolduspoolel öösel sees)
Ja EsitlusVerso läheb proovisõitu, eelnevalt pesta. (meie pesuhallis)
Lisandus ka vahetusse tulnud Hilux. Elektrisinine, mõneaastane. (hoolduspoolel sees)

4/12/11

Oleksin täna, eile, nii ka homme ja veel kuni reedeni äärmiselt tüütu laevareisija.
Oman kutsetunnistust pidamaks parimat nohu.
Vale!
See on minuga kõige nurjatumal moel.

Õnne Evelynile, Marile, Priidule, Tiinale, Karinile, sünnipühad.
Elu on liiga lühike, et raisata seda inimesele, kes sinust ei hooli.

Kindlasti tuleb end veidi pühendada ka inimestele kes sinust ei hoooli, need kes sust hoolivad saavad hoolimisest piisava energia, et sinu hoolimine võib jääda rahulikule tasemele, et samas raisata ka neile kelles puudub hoolivus.
Vb. nad ei hooli millestki.
Millal hakkad korralikuks ja teed järeldusi asjadest millest veel eile mööda hiilisid?
..

Ega mina neid inimesi ei muuda, eestis on piirkonniti samuti erinev suhtumine .

Kasulik oleks tuua neid 500 euroseid autosid soomest, kus on suur valik ja paremas korras autod.
Siit saab ilma suurema maksuta kätte ja eestisse müüki.
On palju erilisemaid autosid.
Eestis on remont soodne ja varuosi on ikka saada.
Välimuse ja korras salongi eest hoolitseks juba ise.
Idee ei ole midagi uueks teha vaid esteetiline välimus tagada.
Lisaks korras tehnika ja siiski edukas hind.
Võimalusel kaotaks jäljed, et auto soomest.
Minumeelest on see taunitav, muidgi on ostjale see võimalus teada kust auto pärit, müügis seda ei reklaamiks.

Ma ei pea nende autodega reedel sadamas töllama, saan valida oma aja kunagi nädalasees.

Võin ka eestist osta samahinnalisis. kuid seal on valik väike ka peale korralikema välja selekteerimist.
Millest on kahju- turusituatsioon on ähmane. kuidas taolisi vastu võetakse.
Ütleme 1000- hinnaga. Võimalusel siis uuemad. Alates 95..96 aastatest.
Teine sektor oleks klassikud mida eestis ei ole väga palju, kuid mille kättesaadav hind oleks üks võimalus neid ka müügiks soetada. (nt Ford, Datsun, Opel)

Toomine peab olema süsteemne ja aega raisata ei saa sellele enamat, kui on tarvis.
Töö peab olema kiire ja korralik.
Iga auto peaks olema esimesel võimalusel või veidi enne seda MÜÜDUD!
Mis on miinuseks, kuna soomes saaks päris mitu korda käia, teistpidi pole selline tegevus keelatud, kui on olemas vastavad dokumendid ja liiguksin nädalapäevadel mitte vahetustel.

Mingeid golfe ja audisid ehk polegi mõtet tuua.. neid on eestiski iga kuurikõrval. odol väiksemad km. kirjas tänu eelnevatele turureeglitele. Soomes enamasti ikka õiged läbisõidud mis hirmutavad potensiaalset ostjat.
Mingi suvaline auto ei saa saada kinnisideeks või jääda liiga pikalt kätte.
See on raha ja teenistus mida saab kasutada muudeks toredateks asjadeks.


Ja siis peab ikkagi inimestele tooma võimaluse lihtsalt ja soodsalt auto seest puhtaks saada.
See pole mingi glamuuriüritus kui su kodu või auto on puhas. Ja inimesed tihtipeale ei korista oma autot ja peavad vastavat teenust kalliks või kohatuks.
Juhuseid on palju kus vanemaid autosid ei pesta või pole juhimatti kordagi liigutatud.


Kõik mis on 15 ja enam aastat vana on.. vana.
Tehnikat silmas pidades.
Pesumasin, külmkapp.. Auto.
15 aasta möödudes on viimane aeg teha remont korteris, või see välja vahetada, ning siis ehitada uus korrus olemasolevale majale.

Mobiiltelefon või arvuti vananevad kiiremini.
Selle trendi tuules on ka autoehitus minemas.
Viis aastat ja moodsast on saanud haige unenägu.

Tehnika peab veel järgneva viis aastat ja siis pole sellega enam midagi suurt peale hakata.
Õnneks on selleks ajaks auto hinnast jäänud alles sümboolne 10%.
Nende 10% hinnast masinate ülesputitajaid sünnib aina juurde me vaeses ühiskonnas.

10 aastat vana BMW on erinev 10 aastat vanast peugeot´st.
Sakslased on olnud pioneerid tehnilistes lahendustes juba maailmasõdade aegu.
Nii ka tänapäevased autod on välja töötatud erinevaid võimalusi silmas pidades.
Prantslased teevad veine ja peavad siestat. Autod on neil muuseas ka täiesti olemas.


Kui palju erinevaid osi või osakesi olen vahetanud oma 2004 a. arvutil või 2003 a autol..
Ühe käe sõrmedest jääb mõlemal juhul puudu.
Siiski on mõlemad ka tänases päevas täiesti edukad.
Nüüd aga kui mitu korda on käinud remondis või osi vajanud su vanemate juures olev 20 a vana külmkapp või pesumasin?
Mitte kordagi.

Tähelepanekut Corolllast

Punnsilmaks kutsuta tulede ümber olev kummitihend langes alatasa kehva liimi tulemusel lahti.
Hilisemad kinnitati klambritega, ehk ka selle olukorra mõjul tuli üsna pea uuendatud mudel, millel teisekujulised plastiktuled.

1998-2000 Punnsilm oli viimane klaasist esituledega Corolla.

Kõrgeimat kvaliteeti on ka tänases päevas räägitud 2002-2004 mudeleile.
Odavaim lahendus - kolmeukseline Corolla koostati Türgis milles on tuntavalt liimilõhn.

2002 Kasvas Corolla eurooplaseks. Siiski jäid standardvalikusse 14 tollised veljed.
See mure lahendati mudeliuuenduse käigus mõned aastad hiljem. Edaspidi standardis 15 tollised veljed.
Tänapäevane Corolla (2007-) alustab 16 tollistest velgedest.

Corolla esipõlles on ebatüüpiline arv avasid- 13. (1998)

Valget värvi corollad viimasest kümnendist ja diiselmootoriga on tõenäoliselt olnud turvafirmade kasutuses. Eestis ja Soomes.

5/29/11

Reeede.
Veidi enne 17.00 startisime Staabist.
Sealt viisime Batmobiili varju, et edasi liikuda varjatult.
Laev hakkas liikuma 18.30
22.00 sadamas.
Sealt algas sõit V- linna, kuhu jõudime ca pool üks öösel.
Laupäev.
Hommikul magasin õndsalt sisse. Uksest välja sain alles peale 11 hommikul.
Sisi tõttasin Statoili aamupala järele ja see söödud juuksurisse aega kinni panema. Selle saime kella kolmeks.
12- poole kolme vahel kõndisime linnas, vaatasime kooride esinemisi ja tegime ka mõned superilusad pildid.
Väike Mercedes- Benz Buss väljus V-linnast kell 17.00
Poolteist tundi hiljem olin P-Linnas. 18.30.

19.30 Jõudis Buss sadamasse.
20.00 Viis praam meid Saarele.
21. 30. (Siiski veerand ennem olin saare keskuses.)
Kahes joogipaigas jõime neli õllet-


Pühapäev
Buss väljus K- Linnast 9.20
Pealinna jõudsin 13.20.
Viru keskuse veysys sai neeger väljaspool järjestust:D
Vahele einestasin ja üks õlu.

Laev väljus 17.30
19.30 oli sildumine.

Tean, kui mõttetu.
Kui lähen oma 6 eurise kupongiga baari kakaod ja vett küsima.
Sada krooni.
Kakao on omadele tasuta, vesi suure ülehindlusega ja läinud see raha ongi.
2 euri vesi.
2. 20 kakao.
Kõik hinnad al . 2 euri.
Läbi ongi. see sadane.

Ja teenindaja tööks jääb mõelda, et ma ei tea või ei oska seda ette kujutada.
25 juuli 2011

drreg 31 jaanuar 2011 Mismis.


Kahtlematu päeva pärl oli kahetsusväärses seisus Pontiac Grand Am. u. 94 A, tagustest aegadest.
Meikideks sai Verso, Verso (algupärane- ja ülemineku II gen.)
Yaris-. algupärane.
Celica. meigatud ka sama 2006 detsembris.
C3


Uus Verso.
Mõned uued avensised.
Esitlus Auris.
Hiace pp
Auris pp
Tulemas Corolla. 2006 hb.
Eelneval nädalal on läinud 10 uut ja 9 meikki.,..
siis ma puhkasin. :D



 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...