Auto korrashoid sõltub omaniku suhtumisest, tema eraelust.
Üsnagi raskelt loetav, soovitav enne uinumist.
Kirjutatud ca 2 a. tagasi.
On omanikuid ja on autod mida hakatakse omama.
Selge vahe toob sisse kasutusviis mida auto saab enesele kohe peale müügiprotsessi, kasutus võib paljus erineda eelnenud elust.
On võimalusi, kus uus omanik leiab halvas seisukorras odava auto, peseb tumeda värvi heledaks, köhib mootori puhtaks, vahetab sillaosad, õlid, kindlustus ja ülevaatus lisaks, ning jälgib edaspidi auto seisukorda. Sellise auto hinnaklass on meelitav, jäädes teostatud töödega 1000 euro piiridesse.
Nii on leitud odav ja üsna kindel lahendus. Tihti on sarnased sõidukid veo- või pakiautod, mida ei kasutata igapäevaselt. Küll on neil eriotstarve ja lisaväärtus, mis annab hinnal hoida.
Kasutatud auto mille hind on kordades kukkunud ei soosi nagunii suuremaid summasid kulutama, kuid eluliselt vajalik on üsna hõlpsalt kontrolliall hoitav.
Nii on võimalik ka uus auto lasta käes, käies küll korralistel hooldustel, hoitakse kokku autopesult/vahalt, mille tulemusena värvipind kaotab oma olulise kaitse. Ka salong võib mõneljuhul olla mõne aastaga kulunud/määrdunud. Sealt algab uue omaniku ootel uue auto kasutatud auto periood. Kasutatud auto ei peagi näima uueväärne ei sisult ega välimuselt. Autode müügiga tegelevad ettevõtted siiski suudavad enamasti luua kasutatud auto üldise ilme parenduse.
Tihti loeb aastaarv enmalt, kui eeskujulik tehniline/visuaalne külg.
On juhtumeid kus autoomanik, või kasutatud auto ostja usub siiralt, et kasutatud auto mille välimuski ei pruugi uueväärne näida, peab olema samal tasemel nagu tehasest väljaveerenu, ise selleks midagi tegemata.
Kui midagi kulunud või katki on üllatus suur, et kuidas sai juhtuda.
Kolmeaastane auto on reeglina aktiivse kasutuse järel kulunud. Näiteks rehvid, värvipind, esiklaas.. Mõni väiksem avarii või uksejälg.
Võimalusel on kulunud rehv või pragunenud esiklaas hetk tingimiseks, saab siis ju osta uued ja sellevõrra auto paremas seisukorras.
Muidugi on ostja ka see kes ei soovi näha nähtavaid kulumisi, iluvigu..
Muid kuluosi silmaga ei näe. Veermik suudab anda mingisuguse pildi proovisõidus.
Isiklikult olen poolt tänavail nähtavate vanemate luksus ja keskklassiautode kasutusest. Juhul kui nendega on viitsitud tegeleda.
Keegi ei taha näha suitsevat 7 seeria BMW-d, või roostes ja määrdunud Mercedest.
Ka vana luksus mõjub erandina muidu liisinguautodest tulvil tänavatel.
Heaperemehelikult hoolas oldud ja autot on pestud. Selline suhtumine näeb eemalt välja, nagu kammitud koduloom. Muidugi ei tohiks hoolitsus olla midagi ülepakutut. Sellest mida on autojuures tehtud või ei, ei peaks suurelt teemasse tooma. Auto on nagu hea koer. Kui pole raha, et osta uusi rehve või vahetada kulunud esiklaas, ei pea sellest ka tutvusringkonnale korduvat teadet lekitama, et mure või nii.
Lihtsalt mõjusam on ühel hetkel vajalikud toimingud ära teha ja see mis muster uuel rehvil autoall pole kellegi teise asi peale omaniku.
Suhtumise küsimus. RÄÄGIKS PAREM MUUSIKAST, või sellest viimasest esitajast keda kuulamas käisid. Autost on hea vahel eemalduda, teda korras hoides ja mõnd varuosa ostes.
Teades, et vajadusel on vinksvonks massin võtta. Igapäevane ratsutamine ei ole pooldatav, kuigi seda uued liisinguautod tihti näevad. Auto noorus annab siis veel paljugi andeks. Vanemad autod nõuavad siiski täpsemat kätt ja tähelepanu.
The Proposal. Päris hea komöödia, romantiline.