laupäev, 4. veebruar 2017


BMW E46 Juhul kui kellelgi (on veel) soovi. (arvestades, et romusid liikvel ja tõmbavad soovid maha)
Ausat öelda ei saa aru miks peaks selle mudeli soetama minimaalsete kuludega, et saada mingilmoel liikuv ja ülevaatust omav auto.
Tundub, et on saada viimase tootmisotsa autosid ja heas korras.
BMW pole kuigi hea kaaslane, kui keerulisem ajalugu seljataga. Sõidukorras ja mitmete pisivigadega auto, lisaks siit sealt roostes on odavhinna miinimumpaketis. Suurem pakett sisaldab avariisid läbi teinud ja mitmete hooldusvajakajäämistega autot, selles vanuses on hinnad päris maadligi. 
Veidi otsides (lisa makstes) leiab heas korras auto. Üks kümnest, kuid võimeline hoidma suhteliselt madalate kuludega väärikat kohta kolmandate ridades..

Veel vähem on mõistetav suuremate mudelite samaväärne tsükkel.. Kolmanda seeria romu on võimalik veel taluda...

E46 eellane E36 on saanud muruks ja/või ajalooks.

neljapäev, 2. veebruar 2017

Ajakübe

Olles teel pead mõistma, et neil seal ei ole sugugi oluline kaua sul läheb, suhteline on see sinu 20+, 50+  100 + aastat siin ilmas. Resultaat on sama.
Väärtusta olevat aega ja tunne kaasa neile kes on lahkunud. (vaimumaailm on suurem kui elu, kuid selline elu mida nüüd elad ei kordu.)

7 years and** days

Veebruar- seitse aastat tagasi.
Talvistes oludes libises auto vastassuunavööndisse, juhipoolsed nurgad said üheks vastutulijaga, auto tegi kolmel rattal poolpöörde, maandudes tuldud teepoole kraavi, pooldiagonaalis nina ees pervest alla.
Lund oli täpsel küljeaknaga kohakuti. Klaas oli purunenud, õhus äsja tärganud turvapatjade tekitatud ving. Armatuuris märgutuled, et jahutusvedelikuga kehvad lood. Lisaks süttinud ohutuled ja diskreetselt suletud raadio. Värske õhk mõjus äratavalt, samuti tunne, et jalg on millegi taga kinni. Pedaalid olid veidi enamalt kokku saanud, või siis jalg lihtsalt leidis niisama sobiva momendi nende vahele takerduda. Sagimine, päästjad, politsei, kiirabi..
Liigutades on tunda teravat valu talla keskosas, samuti pealt katsudes.
Miks ma seda nii meenutan?
On. Täpselt nii ongi, täna. Õigemini mitmel päeval järjest. Seesama on tagasi, et meenutada mis olnud.  Hommikuti surun jalga poolvägisi turvajalatsisse, jalalaba on puudutustele valmis tuld sülgama.
Mingid asjad tulevad ringiga tagasi, ilus seitse aastat. Aeg mõtiskluseks.
Või kiirem looming esmaabisse.

kolmapäev, 1. veebruar 2017

esmaspäev, 30. jaanuar 2017

R MB E C A

Kortsutasin rooliratast. Teeb ühe tagasikäigu, trummeldas ajus.
Nähtud pilt siirdus sõrmeotstesse ja varbavahedesse, ai!
Kaks Mercedest olid minu tarajektooril tahtmatult ees.
Kohe tuleb esimene neist minu suunal ja tagumine siirdub parklasse.
Pargib end ära, mis tänapäeval pole pelk sõnakõlks.
Painutasin E-Mercedese roolilaba R positsiooni ja pöörasin rooli vastavalt olmele. Tagurdamine kestis ca 10 meetrit ja paremale. Neiu sai vaba tee ja sain mis tahtsin- õhusuudluse nimelt.

SkOCT.

Autolehes oli muude asjade vahel põgusalt juttu Skoda Octavia kasutuomadustest, mis võeti kokku väga hea lausega.
"Rahva lemmikuga ümberkäimine on vägivaldne, aga lihtne".
Nõustun 149%!!


Muide Skoda mudelite Eestis müüdavate eksemplaride põhivärv on tumesinine. Pacific Blue.
Teistel andmetel on 0 maksega ka Candy White, Corrida red. Eesti turul neid kinnitatud ei ole.
Või kui on siis pole see minuni jõudnud. (Näiteks Rapid-i ostjale on kaks viimati mainitud värvitooni hinnaga 130-)
Parandusena, et kaks värvitooni ei ole ENAM tasuta, eelnevalt siis olnud koos tumesinise Pacific Blue-ga.

pühapäev, 29. jaanuar 2017

Vaatasin otseülekandes endise BQ kapteni jutuvestust uue laeva osas, et manööverdamine on sarnane autoga kaubamaja parklas- vahega, et manööverdad kaubamaja.


 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...