Vinkkejä poikaystävän
kouluttamiseen. Keskustelu kopioitu sivustolta poikaystävä.com ja http://nytlorahti.blogspot.com/
reede, 7. detsember 2012
teisipäev, 4. detsember 2012
Juuni läks mööda.
Hommikumuusika mille järgi on end hea seada korda.
Hommikumuusika mille järgi on end hea seada korda.
Hommikumuusika mille järgi on end hea seada korda.
Korda.
Hommikumuusika mille järgi on end hea seada korda.
Hommikumuusika mille järgi on end hea seada korda.
Korda.
.adrok adaes aeh dne no igräj ellim akisuumukimmoH
.adrok adaes aeh dne no igräj ellim akisuumukimmoH
.adrok adaes aeh dne no igräj ellim akisuumukimmoH
esmaspäev, 3. detsember 2012
Ütlen sulle A.
Dodge Caliber- "See on ju nii väike" - kinnitavad inimesed, nähes autot elusuuruses. "Kujutasin seda suuremana", lisavad teised. Kolmandad, kel on kokkupuude reaalse olustikuga ei kujuta ette, vaid leiavad, et Caliber on täpselt paras, osav disainitrikk. Neile kelle eelmiseks autoks oli nt Volkswagen Golf.
Piltidel on Caliber suurema kujutlusvõimeta suurem. Suurem kui lelu. Seest suuresti kitsavõitu ;) Ameerika autode eripära, ahtam siseruum kui välimus lubab. Jättes kõrvale muud puudused. Kohe tuleb meelde ka viimane Chrysler Sebring.
Automüüja ja automeikar eristavad oluliselt oma arusaamad tavatarbijast. Hea automüüja samastub narkokaubitsejaga, tarvis on müüa palju, tihti seisnud, kuid võimalikult head kraami. ISE TARBIMATA. Auto tuleb, auto läheb, loeb vaid RAHA mis on teenitud vahelt. Sobivusel põhikunded. e. hea nimi.
Automeikar laseb oma päeva kujundada s**al, mis kord tarbitud. Puhas kraam, ütlevad automüüjad peale toote muundamist isuäratavaks pätsikeseks. (Ainult päike toob välja automeikari kehva töö.)
Automeikar on "pakendaja" Luues ümbrise kasutatud tehnikale ja rahustavad pinnad auto sisemuses.("polegi nii kasutatud?!")
Lisaks on ostjatel eelistused. "mulle sobib vaid automaat, "alla 2008 a. malli ei tule kõne allagi", aga see on ju punane?".
Taipamata, et BMW 3 on just manuaaliga säravam kaaslane, et 2007-2008 Corolla on sisuliselt sama mudel, või ImolaRed oli selle Saabi tõmbevärv- uuena müüdavast kraamist moodustas 50% just see..
Ostja, tarbija lähtub isiklikest eelistustest, liigselt süvenemata. Suurim teadmatus ehk valdkonnas millega tegelevad automeikarid. Auto esteetiline välimus. Sa oled ilus, mõtleb mees meigitud naist nähes. See oli vapustus räägib mees hiljem sõpradele.
"Meik" kaob ka autol, kuid seda märkamatult. Ja poriseks sõidetud autol on tegelikult meik alles. Piisab kergest survepesust.
Vahapinna hävitab pigipesu. Kriime tekitab lumehari, automaatpesula. Sodi toodab autos sõitev seltskond. Seetõttu on soovitav auto salongi aegajalt üle käija, nagu teenindajad Statoili wc-d. Magavad kunded lahkuvad.
Paljud käivad porise autoga pigipesus, uskudes, et tegu parima st. kallima võimalusega, pestes maha ka vaha ja nii on autopind eriti vastuvõtlik uuele sodile. Vahatatud porine auto ei vaja pigipesu. Vahaga on nii, et see peaks alati autopinnal olema. Kui töödelda pinda ainetega, mis eemaldavad vaha oleks kena auto uuesti vahatada. Tegelikult piisab kaks korda aastas, võib ka tihedamini.
Kevad ja sügis on paras aeg auto vahatada ja sellele eelnevalt pigipesu. Hilisem pigi mis kinnistub autoVAHALE ei oma suuremat ohtu. Talvine pesu oleks mõistlik teostada shampooni ja veega. Nii säilib värvi kaitsev vahapind. Ja mina ei näe vahet, kui vana auto on. Vanemad autod vajavad seda kindlamalt vahatamist, et vana värvipind oskaks roostest eemale hoida. Nii näeb (ja on ka) vanem auto välja värskem teiste omasuguste seas.
Lumises päevas tabasin mõttelt, et tore ongi Foresteriga lumevaaludes manööverdada. Kindel nelivedu ja uued naelad lubavad ette kujutada, et esimesed ja tagumised veorattad võiks olla igal autol. Autonduses ei ole hea ette kujutada, puutudes kokku erinevate ideede ja teostustega võin kinnitada, et kinni jääda ühtviisi mõtlemisse ei soodusta hilisemaid valikuid. Proovima peab ja elama peab laiemal skaalal. Esiveolised, tagaveolised, nelikveolised. Autodega kokkupuutudes ei jäägi muud võimalust.
Klassikalist "mulle sobib" varianti saame kogeda tõenäoliselt A-z-ini. Kui lubame endale seda. Mitte ainult A.
Jutt sai segane, aga annab olla. :D
Piltidel on Caliber suurema kujutlusvõimeta suurem. Suurem kui lelu. Seest suuresti kitsavõitu ;) Ameerika autode eripära, ahtam siseruum kui välimus lubab. Jättes kõrvale muud puudused. Kohe tuleb meelde ka viimane Chrysler Sebring.
Automüüja ja automeikar eristavad oluliselt oma arusaamad tavatarbijast. Hea automüüja samastub narkokaubitsejaga, tarvis on müüa palju, tihti seisnud, kuid võimalikult head kraami. ISE TARBIMATA. Auto tuleb, auto läheb, loeb vaid RAHA mis on teenitud vahelt. Sobivusel põhikunded. e. hea nimi.
Automeikar laseb oma päeva kujundada s**al, mis kord tarbitud. Puhas kraam, ütlevad automüüjad peale toote muundamist isuäratavaks pätsikeseks. (Ainult päike toob välja automeikari kehva töö.)
Automeikar on "pakendaja" Luues ümbrise kasutatud tehnikale ja rahustavad pinnad auto sisemuses.("polegi nii kasutatud?!")
Lisaks on ostjatel eelistused. "mulle sobib vaid automaat, "alla 2008 a. malli ei tule kõne allagi", aga see on ju punane?".
Taipamata, et BMW 3 on just manuaaliga säravam kaaslane, et 2007-2008 Corolla on sisuliselt sama mudel, või ImolaRed oli selle Saabi tõmbevärv- uuena müüdavast kraamist moodustas 50% just see..
Ostja, tarbija lähtub isiklikest eelistustest, liigselt süvenemata. Suurim teadmatus ehk valdkonnas millega tegelevad automeikarid. Auto esteetiline välimus. Sa oled ilus, mõtleb mees meigitud naist nähes. See oli vapustus räägib mees hiljem sõpradele.
"Meik" kaob ka autol, kuid seda märkamatult. Ja poriseks sõidetud autol on tegelikult meik alles. Piisab kergest survepesust.
Vahapinna hävitab pigipesu. Kriime tekitab lumehari, automaatpesula. Sodi toodab autos sõitev seltskond. Seetõttu on soovitav auto salongi aegajalt üle käija, nagu teenindajad Statoili wc-d. Magavad kunded lahkuvad.
Paljud käivad porise autoga pigipesus, uskudes, et tegu parima st. kallima võimalusega, pestes maha ka vaha ja nii on autopind eriti vastuvõtlik uuele sodile. Vahatatud porine auto ei vaja pigipesu. Vahaga on nii, et see peaks alati autopinnal olema. Kui töödelda pinda ainetega, mis eemaldavad vaha oleks kena auto uuesti vahatada. Tegelikult piisab kaks korda aastas, võib ka tihedamini.
Kevad ja sügis on paras aeg auto vahatada ja sellele eelnevalt pigipesu. Hilisem pigi mis kinnistub autoVAHALE ei oma suuremat ohtu. Talvine pesu oleks mõistlik teostada shampooni ja veega. Nii säilib värvi kaitsev vahapind. Ja mina ei näe vahet, kui vana auto on. Vanemad autod vajavad seda kindlamalt vahatamist, et vana värvipind oskaks roostest eemale hoida. Nii näeb (ja on ka) vanem auto välja värskem teiste omasuguste seas.
Lumises päevas tabasin mõttelt, et tore ongi Foresteriga lumevaaludes manööverdada. Kindel nelivedu ja uued naelad lubavad ette kujutada, et esimesed ja tagumised veorattad võiks olla igal autol. Autonduses ei ole hea ette kujutada, puutudes kokku erinevate ideede ja teostustega võin kinnitada, et kinni jääda ühtviisi mõtlemisse ei soodusta hilisemaid valikuid. Proovima peab ja elama peab laiemal skaalal. Esiveolised, tagaveolised, nelikveolised. Autodega kokkupuutudes ei jäägi muud võimalust.
Klassikalist "mulle sobib" varianti saame kogeda tõenäoliselt A-z-ini. Kui lubame endale seda. Mitte ainult A.
Jutt sai segane, aga annab olla. :D
pühapäev, 2. detsember 2012
Raadios mängib Liisi Koikson - Baby Get It Right (When The Lights Go Down).
Prince kaver kõlab Eesti noore naislaulja suust omamoodne.
BMW insenerid kujundavad kolmandale seeriale uusi esitulesid.
Käivad kogu auto üle, lisades siia-sinna kosmeetilisi JA TEHNILISI uuendusi, ning uusi värvitoone, et sobituda uuendatud mudelitega. Püsida konkurentsis veel neli aastat, kui tagatubadest võib välja veeretada E90 mudeliindeksi kandv uue kolmanda seeria. Miski ei muutu, nimi ei muutu.
On aasta 2001.
Pole veel päriselt otsustanus ka värvida juuksed
blondiks.
Mustaks.
või
sai punased. Et minna sõjaväkke.
Sõjavägi tegi minust mehe.
Kaks päev enne reservi arvamist rünnati New Yorki. (klikke usast)
Magasime pussid padjaall. Eesti elu.
Väeosast lahkusin punase Audi80 kõrvalistmel.Aastast 1989. Aastasse 2002. See oli erinev tavapärasest maastikuvärvist.
Hilisem tumeroheline mudel (1992) jäi näppu Soomes, mõneks päevaks ja mõneks asjatoimetuseks.
Päris hilisemaid aegu see auto ei näinudki.
Esimene Audi A4. vs BMW E46 olid mingil hetkel transpordiks ootel ühest linnast teise, võtsin rebasekarva BMW. Sellest saati olen kavalam, kuid mõistus oli ära antud.
Teine A4 ja tema uuendatud mudel sai tavapäraseks tööobjektiks ja müügihalli sisse ja välja sõita sai nendega päris mitmeid ja mitmeid kordi. Mõjus värskena ja seda ta ka oli 0-5a. vanuses.
Uus Seat Exeo ootas klienti, kiirustasin ja minema tema läks. Auto mis kasutab just selle eelmise lõpuotsa A4 tehmilisi ja visuaalseid võimalusi, kasutades siiski odavamaid lahendusi, kus aga võimalik. Odavus iseenesest seegi, kui kasutada eelnenud lahendusi. :)
Tänane A4 on olnud turul päris mitu aastat. Eesti inimesed mõtlevad alates suvest selle soetamisele.
Ma pole kuulnud, et leiduks suurema massiga veoauto juhti kes ei võtaks riski, et keerata tonne kaaluv masin kraavi või otsetabamusega eessõitvasse autosse. Juhul, kui ilmnevad ootamatused, seda siis tehnilise rikke või liikluses toimuva äkksituatsiooni tõttu. Rekka on oma olemuselt nagu lennuk, liikuma saada pole probleemi, kuid õhus püsida ja hädamaanduda nõuab ootamatustest sõltuvalt kiiret reaktsiooni. Ehk ka kainet meelt, rekkajuht on selle teadmisega teel igal ajal. Kogemused päästavad. Et siis meie kes siutsume, täidame teedel kohti, oleme tegelikult madalama kategooria juhid, nagu lapsed suurte inimeste mänguväljal. Pole põhjust pettuda, kui suurem veomasin on risti või kuudipeal teel- oleme näinud lennukatastroofi ärahoitud või selle suurem paugu üleelanud lennumasinaid. Midagi sarnast neis on.
Ühekordseks kasutamiseks suuresosas.
Laps ei korista tuba. Ütleb, et raskused rõhuvad, liig palju kanda. Veel kokku korjata laialikantud riided, auto- millel kõik neli ratast kadunud. Stressi tekitav olukord. Oleme me siis sarnased oma täiskasvanu maailmas. Laps õpib meist, mänguväli on suurem, kuid meil on olnud aega õppida oma vigadest. Ei tohiks siis laialilagunev ilmapilt või baaris kaotatud tuulejopp meid morjendada. Suur mees ei soostuks pisart valama, kui opelil on katki löödud tagumine kolmnurkaken, või auto alt on kadunud valuveljed. Elus tuleb ette. Lapsed õpivad meist, nende aken välismaailma + internet ja TV.
Meie õpime lastelt, et oma võimalik mängutuba piiritleda, teha selgeks kust jookseb maailm mida juhime. Koristada, asetada paika kõik ripakil asjad, muusosas minema visata mida ei tarvi.
Laste ja meie maailmad ei saa päriselt üheks - ajaks mil võiksime olla ühes vanuses oleme lahkunud kiirel sammul..
(Soostuks siis mõistma 24&7 seda õrna teistmoodi maailma)
Kitsalt elame, kui mängutoa asjad segavad igapäevast täiskasvanulikku hingamist.
(Sahtel korda ja muudmoodi asjadesse)
Tatid pilluvad opelit kividega.
Mees ei nuta. Ka kättemaksuplaani ei lase käiku.
Röögib end vannitoas tühjaks. Sööb helbeid.
Opel ei ole jäse. Seda kas on või seda ei ole. Maailm ei muutu.
Tattide, mehe ja Opeli vahel võimutsevad ebavõrdsed hoovused.
Keegi ei ole kellegagi seotud, erinevad mõistmised, maailmapildid, roosteastmed.
Mõned kivid on juhuslikkuse barjääri lõhkuvad, et seekord siis mehe opel.
Möödub kolm nädalat.
Natuke suuremad tatid tõmbavad tikku, opelit ei ole enam.
Mees hingab rahunenult. Maailm on nüüd parem paik.
Ühekordseks kasutamiseks suuresosas.
Laps ei korista tuba. Ütleb, et raskused rõhuvad, liig palju kanda. Veel kokku korjata laialikantud riided, auto- millel kõik neli ratast kadunud. Stressi tekitav olukord. Oleme me siis sarnased oma täiskasvanu maailmas. Laps õpib meist, mänguväli on suurem, kuid meil on olnud aega õppida oma vigadest. Ei tohiks siis laialilagunev ilmapilt või baaris kaotatud tuulejopp meid morjendada. Suur mees ei soostuks pisart valama, kui opelil on katki löödud tagumine kolmnurkaken, või auto alt on kadunud valuveljed. Elus tuleb ette. Lapsed õpivad meist, nende aken välismaailma + internet ja TV.
Meie õpime lastelt, et oma võimalik mängutuba piiritleda, teha selgeks kust jookseb maailm mida juhime. Koristada, asetada paika kõik ripakil asjad, muusosas minema visata mida ei tarvi.
Laste ja meie maailmad ei saa päriselt üheks - ajaks mil võiksime olla ühes vanuses oleme lahkunud kiirel sammul..
(Soostuks siis mõistma 24&7 seda õrna teistmoodi maailma)
Kitsalt elame, kui mängutoa asjad segavad igapäevast täiskasvanulikku hingamist.
(Sahtel korda ja muudmoodi asjadesse)
Tatid pilluvad opelit kividega.
Mees ei nuta. Ka kättemaksuplaani ei lase käiku.
Röögib end vannitoas tühjaks. Sööb helbeid.
Opel ei ole jäse. Seda kas on või seda ei ole. Maailm ei muutu.
Tattide, mehe ja Opeli vahel võimutsevad ebavõrdsed hoovused.
Keegi ei ole kellegagi seotud, erinevad mõistmised, maailmapildid, roosteastmed.
Mõned kivid on juhuslikkuse barjääri lõhkuvad, et seekord siis mehe opel.
Möödub kolm nädalat.
Natuke suuremad tatid tõmbavad tikku, opelit ei ole enam.
Mees hingab rahunenult. Maailm on nüüd parem paik.
Tunnist sai viis.
Kuus
õlutviisviinaviisviinaviisviinaviisviinaviisviinaviisviina
viisviinaviisviinaviisviinaviisviinaviisviina
viisviinaviisviinaviisviina.
Loo sundis kirja panema juhtum, kus teada-tuntud ajamäär lahustus viieks osakeseks.
Nädalavahetuse rahutused. Rahustiteta.
õlutviisviinaviisviinaviisviinaviisviinaviisviinaviisviina
viisviinaviisviinaviisviinaviisviinaviisviina
viisviinaviisviinaviisviina.
Loo sundis kirja panema juhtum, kus teada-tuntud ajamäär lahustus viieks osakeseks.
Nädalavahetuse rahutused. Rahustiteta.
Tellimine:
Postitused (Atom)
Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...