Kui mitu traati jooksis kevadiste mastitööde ajal mastist-mastini? Kokku 19 võis olla. Ja "traat" on jämedam, kui Viljandi lossimägedes paikneva silla piirdetrossid. Väikemehe kämblajämedune, 2,5 km rullis.
Aknast välja vaadates suundub postist-postini neli voolukandjat. Postid on betoonist valatud, varajase vabariigiaegse lahendusega- seest tühjad, loodud maaaluse kaabelduse tarvis, ülal valgusti. Hilisemad katsed ei andnud soovitud tulemust ja nii on edaspidiste probleemide enetamiseks veetud kaabeldus posti ülalt. Needsama neli traati paistavad aknast kätte.
Neli peenikest linnakodus või 19 jämedat maal, sulelistele valik antud.
Karvastele eeldib liikuda madalamal. Karvane ei lenda suurt. Uimeline sootuks mitte, Sootuks tunnistatud vihmauss seda enam. Sootuks jäi põllulappe ja heinamaid. Vihmaussile parimad tingimused.
Sealtsamast ülalt jookseb 19 väikemehe kämblajämedust traati. Mastist-mastini. Küll võib sulelistel hea meel olla, et sootuks tunnistatud maalapid annavad sootuks enamalt sootuks tunnistatud vihmausse.
Traadid on lumeall lookas, vihmaussid on sügaval maapõues, seotud omavahel tihedalt roosaks jõulurahuks. Linnud on linnas. Neli traati ja katuseräästad on täis lindude keelt.
Ära sellise külmaga keelt vasta metalli pane.
laupäev, 15. detsember 2012
pühapäev, 9. detsember 2012
Kirjutan mõnest päevasündmusest.
Sain välja elada võimaluse sõita seal, kus tegelikult ei sõideta.
Kõnniteedel ja kaubanduskeskuse ees sagivad pereemad, noorukid ja.. nende vahel mõned esitletavad Volkswagenid. Või oli see kõik hoopis teistpidi.
Ehk siis proovisõidule!
Sedakorda esitles VW uut generatsiooni Golfist. Mälu kuulutab, et seitsmes põlvkond hakkamas!
Auto millega tegin linnaringi.
Võrdlémaks kunagist Toyota Aygo maanteekatsetust valisin esmaseks katsealuseks siiski väikeauto Up-i.
Aygost võiks rääkida pikemalt, kuid täna mitte. Täna on rahvaauto päev. (Aygo sõsarad Peugeot 107 (üks erand, luugil omanikupoolt 007- ks ristituna) ja Citroen C1 on siiani olnud kättesaamatud). Aygot on kordades ja kordades uuestpeast ja ka kasutatunu liigutatud. Esimesed mudelid tulid helesinisena.
Hilisemad punased,
siis tumesinineperiood
ja hiljem tehti ka musta. Oli selline mudel mida valmistati prantsusmaal ja uuestpeast täiesti tore vaheldus.
Oli ka juhus jõuludeks saada - ikka- see- konkreetne- toon- punane Aygo, mis peale sügavkülmunud salongi sulamist (auto oli avatud akendega väidetavalt õues seisnud) oli täis verd, higi, pisaraid. Seda lõhna ei saanud päriselt välja kunagi. Ainuke juhus näha Aygot sarnases trööstitud olekus. Täna kohtaks teisigi, kuna aeg on edasi läinud. Mudel pole enam väske ja kõik eelnevalt loovutatud autod teevad oma teabmitmendattalve.
Naaseme autoesitlusejuurde..
Kolmandaks esindajaks oli Amarok- peale legendaarse Taro kaotamist mudelivalikust on Volkswagenil taas oma kastiauto.
VW- Amarok´iga tegin proovisõidu Soomes. Äsja turgu vallutama tulnud uue autona, ehk 1.5 aastat tagasi. Oli tema siis prooviauto ja külgedelt sai suuri reklaamteipe maha võtta. (täpne kuupäev uue Amarokiga 3 veebruar 2011a. Hiljem siis samalt teibid maha, mäletan, et kastipõhi oli ilma põhjakaitseta- nagu ka hilisemal Esimesel uuel hiluxil. põhja kaitsev alus paigaldati vast hiljem. Otse värvitud pinnal ei saa midagi vedada.)
Linnaauto Up on uus mudel ja jättis asjakohase mulje. Oletades, et sõita sarnase 10 a. taguse mudeliga pälviks auto ehk kriitikat.
Tulevad siis esile väikeautole omased puudused, kui asi ise on kantud ja kasutatud. Lsaks üldine kitsus. (Tahaks kuulda ka Ford Ka kohta midagi head tänasel päeval?)
Lihtsalt väljendudes on "minimalauto" iga uus tulemine märkimisväärselt helgem eelnenud mudelkondadest.
Kas 10 a. vana väikeauto Lupo omanikud on täna rahul?. :) Arvatavasti on neil meeldiv istuda ümber uude Up-i.
Mis mulle eriti meeldis- linnaautode (ka need vanaaegsed bensiinimootoriga) aeg on edasi läinud. Aygole sarnast häältemüra Upis ei leidunud. Samas VW on aina järginud võimalusi vaiksemaks sõiduks. Päris vaikne Up muidugi polnud, hinnasedelit vaadates peab ka mõistma mille arvelt allahindus tekib. Ei olnud ka ruumikitsikust esiistmeil.
Küsisin manuaalkastiga Uue generatsiooni Golfi proovisõiduks.
Bensiinimootoriga Golf töötab vaikselt. Tõenäoliselt diislit on ikka kuulda. Kohapealne ja linnakatse ei andnud võimalust kuulda mootorit. Samas olid autodel all lamellrehvid, et igasugune häiriv mürategur puudus. Up siis 1.0 ja Golf 1.2 bensiinimootoriga. Vastavad võimsusnäitjad leiad ametlikult kodulehelt.
OO
Soovime Up- ile edu, kuna sisu on rohkem, kui välja paistab ja tagasihoidlikus pidavat voorus olema. Mõeldes autohindadele.
TÄNA on Up- i näol selles hinnas rohkem autot, kui oli 1997 aastal Polos.
Pakituna stiilsesse pakendisse!
Värskus on see mis paneb meid tegutsema, me mõtted tööle jne.
Päeva viimene proovisõit langes minu süüks, hilisem liikuvus samas paigas näitas, et mõlemad autod olid samas, kuhu nad parkisin. Rivvi majaesisel kõnniteel.
Praegu on kerge tuimasus, et pole jõudnud uut C-mercedest proovida, sama 3-bmwga. Nende mudelite viimane prooviaeg jääb e. 2010 aastasse, siis turul eelmine või uuendamata mudel.
Küll on tutvutud E Mercedese ja 5seeria BMW-ga. Hajameelsest uudishimust, veidi ka tööga seoses..
(Juuli 2013 uuenduse käigus lisan, et paraku on näppudealt käinud läbi uus 3 seeria, uus c. mb ja samuti citroen c1)
Meeldiv on lugeda, et
vanakestel bmw688td*
ja saab368tg* on
KEHTIV ülevaatus
oktoobrini 2013.
1993 ja 1994
mudeliaastad.
909mlz
Üsna logisev tekstiedastus.
Mõtlesin Volkswageni diislitele- teate ju neid 15-20 a, vanu transportereid oma iseloomuliku, vajutusele järgneva lõrinaga. Pole inimest kes poleks taolist kuulnud.
Iseenesest meeldiv sound, sest tagatipuks tolle helina taustal võtab buss ka paigalt.
Oli aeg kui ei pidanud diislit sõiduautole parimaks mõtteks, tuli siis 2006 a jõuludepaiku seftida Passatiga. 1.9tdi 96 kw võis olla. manuaalne sedaan. Musta värvi ja korraliku varustusega, tol hetkel 3 a vana, 2003 aasta passis. Sellest autost jäi meelde veel iseloomulik passati lõhn salongis, mida kogen ka tänapäeval sama ajastu passateis. Huvitaval kombel nt. Golfis teistlaadi hõng. Sel passatil oli siis ka poolnahksisu. Auto ootas Tallinnas ja liikusin sellega hilisõhtul Ida-Virumaale ja sealt järgmine hommik läbi Tartu Võrumaale. Nädalaks oli võetud, viiendal päeval juhtus käigukastiga midagi. Lihtsalt kohapealt minnes unus teine käik sisse- hoog oli maha käinud, auto pm. seisis enne vasakpööret, sellest tingituna mingi kolksu kast enesesse sai, sain asemele verivärske Renault Clio 2006 mudel käimasolevast aastast- sellega läksin uude aastasse. Sõidud Räpinas, Võrumaal, Tartus ja Uue aasta hommikul Tallinnasse. Sadamasse kus ootas eelmainitud valge volkswagen transporter. Uus 2007 aasta oli alanud. 2.jaanuar terendas tööpäevana.
Ps. peale 2003 a. Passatitretti 2006 aastal ei ole ükski vägi suutnud mind sundida uskuma, et nt samaajastu passatt on tänapäeval kohustuslik meetilk autoturgudel- olemas ju sellele järgnenud (ka läbielatud) mudel + täiesti Uus Passat.
Ka kõige hoolsamini hoitud samaajastu auto on ikkagi kõik need aastad olemas olnud ja see võõristab neid niiväga tahtmast.
Tänasest kolme aasta sisse mahtuva materjaliga võib veel tutvuda. + Autod 15+ aastatagusest ajast.
PS. Olen üks neist kes pole elades sõitnud Golf I-ga. (1974-1982 mudeliaastad+cabrio hilisem soolo)
Passat esineb näitena, kuna oli võtta vastav läbielamus. Sarnase loo võiks kirjutada näiteks Viimase kahekümnendi Corolla Uuest Tulemisest. Igast. (Ka need aasta, pooleteisesed Aurised mida Soomes kiirkorras üle autobahnide:D autokeskustevaheliselt kokku tõime. Hulgiost ja raha seal vahel erutas.)
2006 a Corollaga käisin Mikitamäel, sarnaselt Passatiloole Talvel Tallinnast, läbi tuisuste peamagistraalide, et kohata Neiu K-D: (võis olla 2007lõpp/2008 algus) Kuidas lugu lõppes ja millised olid järelsõnad..Kurat aga aeg oli selline, et kütusekulu ei vaadanud kunagi. Selle järele ostsin bensiiniröövli :D Turbosaabi. Mis jõi küll - ainult siis, kui vajutada. Ülihea kiirendus boonusex. 368. (Tõsiselt hea kiirendus, kui taipate mida sellega mõtlen, ja orig. 16 tolli velg oli tõesti maanteel parem, kui 15.)
Aastaid hiljem sain sellise Saabi derivaadi uhkeks omanikuks, millel puudus küll turbo, kuid liikus sellegipoolest vilkalt. Sama vilkalt kui sisalik. 437. vms. rekkar. Soome registris. Minust müüduna sinna ka jäi.
Siiski olen otsustanud, et automaailm- niikaua, kui mind selles miski köidab, peab olema isiklikuks tarbeks selle poolega, mis sunniks uuesti läbi elama uusi avastusi, mööndustega järeleproovitud headus.
Sain välja elada võimaluse sõita seal, kus tegelikult ei sõideta.
Kõnniteedel ja kaubanduskeskuse ees sagivad pereemad, noorukid ja.. nende vahel mõned esitletavad Volkswagenid. Või oli see kõik hoopis teistpidi.
Ehk siis proovisõidule!
Sedakorda esitles VW uut generatsiooni Golfist. Mälu kuulutab, et seitsmes põlvkond hakkamas!
Auto millega tegin linnaringi.
Võrdlémaks kunagist Toyota Aygo maanteekatsetust valisin esmaseks katsealuseks siiski väikeauto Up-i.
Aygost võiks rääkida pikemalt, kuid täna mitte. Täna on rahvaauto päev. (Aygo sõsarad Peugeot 107 (üks erand, luugil omanikupoolt 007- ks ristituna) ja Citroen C1 on siiani olnud kättesaamatud). Aygot on kordades ja kordades uuestpeast ja ka kasutatunu liigutatud. Esimesed mudelid tulid helesinisena.
Hilisemad punased,
siis tumesinineperiood
ja hiljem tehti ka musta. Oli selline mudel mida valmistati prantsusmaal ja uuestpeast täiesti tore vaheldus.
Oli ka juhus jõuludeks saada - ikka- see- konkreetne- toon- punane Aygo, mis peale sügavkülmunud salongi sulamist (auto oli avatud akendega väidetavalt õues seisnud) oli täis verd, higi, pisaraid. Seda lõhna ei saanud päriselt välja kunagi. Ainuke juhus näha Aygot sarnases trööstitud olekus. Täna kohtaks teisigi, kuna aeg on edasi läinud. Mudel pole enam väske ja kõik eelnevalt loovutatud autod teevad oma teabmitmendattalve.
Naaseme autoesitlusejuurde..
Kolmandaks esindajaks oli Amarok- peale legendaarse Taro kaotamist mudelivalikust on Volkswagenil taas oma kastiauto.
VW- Amarok´iga tegin proovisõidu Soomes. Äsja turgu vallutama tulnud uue autona, ehk 1.5 aastat tagasi. Oli tema siis prooviauto ja külgedelt sai suuri reklaamteipe maha võtta. (täpne kuupäev uue Amarokiga 3 veebruar 2011a. Hiljem siis samalt teibid maha, mäletan, et kastipõhi oli ilma põhjakaitseta- nagu ka hilisemal Esimesel uuel hiluxil. põhja kaitsev alus paigaldati vast hiljem. Otse värvitud pinnal ei saa midagi vedada.)
Linnaauto Up on uus mudel ja jättis asjakohase mulje. Oletades, et sõita sarnase 10 a. taguse mudeliga pälviks auto ehk kriitikat.
Tulevad siis esile väikeautole omased puudused, kui asi ise on kantud ja kasutatud. Lsaks üldine kitsus. (Tahaks kuulda ka Ford Ka kohta midagi head tänasel päeval?)
Lihtsalt väljendudes on "minimalauto" iga uus tulemine märkimisväärselt helgem eelnenud mudelkondadest.
Kas 10 a. vana väikeauto Lupo omanikud on täna rahul?. :) Arvatavasti on neil meeldiv istuda ümber uude Up-i.
Mis mulle eriti meeldis- linnaautode (ka need vanaaegsed bensiinimootoriga) aeg on edasi läinud. Aygole sarnast häältemüra Upis ei leidunud. Samas VW on aina järginud võimalusi vaiksemaks sõiduks. Päris vaikne Up muidugi polnud, hinnasedelit vaadates peab ka mõistma mille arvelt allahindus tekib. Ei olnud ka ruumikitsikust esiistmeil.
Küsisin manuaalkastiga Uue generatsiooni Golfi proovisõiduks.
Bensiinimootoriga Golf töötab vaikselt. Tõenäoliselt diislit on ikka kuulda. Kohapealne ja linnakatse ei andnud võimalust kuulda mootorit. Samas olid autodel all lamellrehvid, et igasugune häiriv mürategur puudus. Up siis 1.0 ja Golf 1.2 bensiinimootoriga. Vastavad võimsusnäitjad leiad ametlikult kodulehelt.
OO
Soovime Up- ile edu, kuna sisu on rohkem, kui välja paistab ja tagasihoidlikus pidavat voorus olema. Mõeldes autohindadele.
TÄNA on Up- i näol selles hinnas rohkem autot, kui oli 1997 aastal Polos.
Pakituna stiilsesse pakendisse!
Värskus on see mis paneb meid tegutsema, me mõtted tööle jne.
Päeva viimene proovisõit langes minu süüks, hilisem liikuvus samas paigas näitas, et mõlemad autod olid samas, kuhu nad parkisin. Rivvi majaesisel kõnniteel.
Praegu on kerge tuimasus, et pole jõudnud uut C-mercedest proovida, sama 3-bmwga. Nende mudelite viimane prooviaeg jääb e. 2010 aastasse, siis turul eelmine või uuendamata mudel.
Küll on tutvutud E Mercedese ja 5seeria BMW-ga. Hajameelsest uudishimust, veidi ka tööga seoses..
(Juuli 2013 uuenduse käigus lisan, et paraku on näppudealt käinud läbi uus 3 seeria, uus c. mb ja samuti citroen c1)
Golf und Golf.
Meeldiv on lugeda, et
vanakestel bmw688td*
ja saab368tg* on
KEHTIV ülevaatus
oktoobrini 2013.
1993 ja 1994
mudeliaastad.
909mlz
Üsna logisev tekstiedastus.
Mõtlesin Volkswageni diislitele- teate ju neid 15-20 a, vanu transportereid oma iseloomuliku, vajutusele järgneva lõrinaga. Pole inimest kes poleks taolist kuulnud.
Iseenesest meeldiv sound, sest tagatipuks tolle helina taustal võtab buss ka paigalt.
Oli aeg kui ei pidanud diislit sõiduautole parimaks mõtteks, tuli siis 2006 a jõuludepaiku seftida Passatiga. 1.9tdi 96 kw võis olla. manuaalne sedaan. Musta värvi ja korraliku varustusega, tol hetkel 3 a vana, 2003 aasta passis. Sellest autost jäi meelde veel iseloomulik passati lõhn salongis, mida kogen ka tänapäeval sama ajastu passateis. Huvitaval kombel nt. Golfis teistlaadi hõng. Sel passatil oli siis ka poolnahksisu. Auto ootas Tallinnas ja liikusin sellega hilisõhtul Ida-Virumaale ja sealt järgmine hommik läbi Tartu Võrumaale. Nädalaks oli võetud, viiendal päeval juhtus käigukastiga midagi. Lihtsalt kohapealt minnes unus teine käik sisse- hoog oli maha käinud, auto pm. seisis enne vasakpööret, sellest tingituna mingi kolksu kast enesesse sai, sain asemele verivärske Renault Clio 2006 mudel käimasolevast aastast- sellega läksin uude aastasse. Sõidud Räpinas, Võrumaal, Tartus ja Uue aasta hommikul Tallinnasse. Sadamasse kus ootas eelmainitud valge volkswagen transporter. Uus 2007 aasta oli alanud. 2.jaanuar terendas tööpäevana.
Ps. peale 2003 a. Passatitretti 2006 aastal ei ole ükski vägi suutnud mind sundida uskuma, et nt samaajastu passatt on tänapäeval kohustuslik meetilk autoturgudel- olemas ju sellele järgnenud (ka läbielatud) mudel + täiesti Uus Passat.
Ka kõige hoolsamini hoitud samaajastu auto on ikkagi kõik need aastad olemas olnud ja see võõristab neid niiväga tahtmast.
Tänasest kolme aasta sisse mahtuva materjaliga võib veel tutvuda. + Autod 15+ aastatagusest ajast.
PS. Olen üks neist kes pole elades sõitnud Golf I-ga. (1974-1982 mudeliaastad+cabrio hilisem soolo)
Passat esineb näitena, kuna oli võtta vastav läbielamus. Sarnase loo võiks kirjutada näiteks Viimase kahekümnendi Corolla Uuest Tulemisest. Igast. (Ka need aasta, pooleteisesed Aurised mida Soomes kiirkorras üle autobahnide:D autokeskustevaheliselt kokku tõime. Hulgiost ja raha seal vahel erutas.)
2006 a Corollaga käisin Mikitamäel, sarnaselt Passatiloole Talvel Tallinnast, läbi tuisuste peamagistraalide, et kohata Neiu K-D: (võis olla 2007lõpp/2008 algus) Kuidas lugu lõppes ja millised olid järelsõnad..Kurat aga aeg oli selline, et kütusekulu ei vaadanud kunagi. Selle järele ostsin bensiiniröövli :D Turbosaabi. Mis jõi küll - ainult siis, kui vajutada. Ülihea kiirendus boonusex. 368. (Tõsiselt hea kiirendus, kui taipate mida sellega mõtlen, ja orig. 16 tolli velg oli tõesti maanteel parem, kui 15.)
Aastaid hiljem sain sellise Saabi derivaadi uhkeks omanikuks, millel puudus küll turbo, kuid liikus sellegipoolest vilkalt. Sama vilkalt kui sisalik. 437. vms. rekkar. Soome registris. Minust müüduna sinna ka jäi.
Siiski olen otsustanud, et automaailm- niikaua, kui mind selles miski köidab, peab olema isiklikuks tarbeks selle poolega, mis sunniks uuesti läbi elama uusi avastusi, mööndustega järeleproovitud headus.
Tellimine:
Postitused (Atom)
Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...