Fiat Stilo on luukpära. Õnneks.
Luukpära tavamõistes ja eraldi arvestuses universaalkerega.
Kolmeukseline veidi sportlikumas seades, viieukseline tavakasutaja vajadustele loodud ja universaal veidi suurema mahutavusega.
Fiat Stilo on auto mille sise- ja välisdisainis on tunda saksa temaatikat.
Mis pole sugugi kohutav. Tagatuled meenutavad BMW või Mercedeselt pärinevaid. Armatuur taas BMW pintslitõmbega.
Alfa Romeolik (mis on teatavasti Fiati kontsernisisene mark) materjal armatuuril tuleb kasuks.
Mumeelest peaks meiesuguses riigis taolisele autole ostjaid leiduma.
Uuena (2001–2007) soodne liising ja kasutatuna odavalt palju autot.
Pole käigukang sel pudrukausis ja tõmmet jagub ümber nurgagi pööramiseks.
Istmed võivad pikemal sõidul ebamugavateks osutuda- nagu mu praegusel BMW-l!
Auto24-s müügil 5 autot.
27-48 000- krooni.
Kõik 2002 aasta autod.
3. kolmeukselist, üks viieukseline ja üks universaal.
Läbisõidud 82 000-200 000km.
Pildil 1972 a. Pininfarina disainitud Alfa-Romeo Alfetta 1800 Cabrio Mille omal jõul liikuva mudeli õnnestus saada u 8-ndaks sünnipäevaks.
reede, 8. aprill 2011
neljapäev, 7. aprill 2011
Katsuks ühest asjast aru saada.
Kui omanik tõepoolest muutub oma auto nägu on tegu inimesega kellel on vaene elu.
Eriti kui seesama kannab suuri summasid remondile ja auto tuunimisele mille algidee ja teostus kulmineeruvad millekski üle eelarve või lihtsalt koledaks. Sel juhul on tegu mõtlematu asjaga ja kulutuste otstarve ei täitnud lootusi. Teha võib aga nii nagu alguses kirjas- tegu on inimesega kellel on elus väga vähe midagi muud. Tegu võib olla ka tuulerõugetega sarnase sümtomiga- Periooditi võivad mitmed mehepojad taolise ajastu läbi põdeda.
Esimene, teine, kuues, kaheksas auto. Kõik on soetatud mingi erilise pointiga ja ilmselgelt pole nende algne plaan seotud selle eelnevaga, mis oli just seda värvi, niipaljude ustega või olulise mootorimahuga tol ajahetkel.
Nii sünnivadki inimesed kelle 10ndaks autoks on uus Kia Rio, alustades 10 aastat tagasi 15 a. vana BMW 750i-ga.
Siin elades olen täheldanud:
Auto omamine ei tee sellest veel vajadust seda igal võimalusel kasutada, veel enam eksponeerida või sellega tegeleda muul erineval moel.
Auto võib olla see või too hinnaklass, aastast tuhat või sadaviiskümmend.
Me kasutame seda sõitmiseks, oma vajaduste rahuldamiseks, kui on hea auto tekivad vahest pikemad ringid.
Kui on tõesti kallis auto on peremehest märgata uhkust ja võimalust, et ei näpiks ja on visatud Jaguari võtmetega mille maksumus ületab.. Inimestes oleneb.
Neid autosid mida endale koju tood on veidi vaadatud kasutusmugavuse poolt, tehniline pool on jäänud varju. Emotsioon siis pigem ja hilisem kasutusmugavus.
Hind pole peamine. Küll on soetusmaksumus mis koheselt makstud jäänud pigem alla 50 000 krooni.
Odavaim Mazda, 9000- krooni, kallim Saab 39 000-
Bmw- d on olnud liisinguautod mille sissemakse on jäänud alla 20 000-
Jäädes hinnalt veidi kõrgemale keskmisest- mõneaastase liisingperioodi vältel enne müüki.
Nagu näha siis emotsioon on löönud lained pikemalt ilma autota olnud ajastul ja
säästlikkus on tulnud hilisemal perioodil kus sõitmisi palju.
Minu autolista.
Reegliks on saanud manuaal ja 2.0 või alla selle 4 silindriline mootor.
Ainsad sedaanid on olnud BMW-d
Mazda 626 GT coupe aastast 1986 punane. Autol olid paremad lisad ja võimsam 88kw mootor. ***ANE Ostupaik Tallinn. (Mõeldud veel Audi 100 1983, Mazda 626 sedaan 1986)
BMW 318i 1993 XXXTDV Ostupaik võru (Variandid olid veel Audi 100 sport, 1990. Mazda 626 1988 sedaan, BMW 5seeria 1990, Volswagen Golf III) Senini minu suurim maismaarekord 190 km/h. Tahaks väga öelda, et liikluseks suletud teel.
Ford Escort 1.6 zetec 1.6 hall 1991 xxxTDA Võru
Pikem periood ilma autota. Mõni aasta.
Selle rahustamisex peale sooomes oldud aasta:
Saab 900 coupe turbo 136 kw 2.0 ***TGO Selle ajal tekkis olukord kus oli korraga kaks autot, ka järgnev. Ostupaik Tartu. Teine kiirusrekord, 180km/h. Tahaks väga öelda, et liikluseks suletud teel ja mitte koos oma emaga.
Ja hetkeni kehtiv diisliajastu:
BMW 320D 1999 100kw***ARO Tallinn
BMW 320D 2003 110kw xxxBCH Tallinn
Eelviimase ostul käisin vaid BMW mudeleid proovimas. 318i Tallinn, 323i võru, 525tdi autom. Karksi, 528i võru.
See oli siis üsna valitud auto tol hetkel.
Piinliku hoolega ja kiirustamata kuna peres oli Saab.
Viimane seevastu sai kiirustades ja sisuliselt hetkega valitud. Variandid olid veel Toyota Corolla 2006 tartu, Saab 9-5 2002 Tallinn.
Praegu eriti ei mõtle autodest, et mida ja millist. Nendega saab piisavalt tegelda, et enda eraelu ja muud asjad on olulisemad. Eluks vajaliku katab praegune mudel.
Küll tunnen puudust ruumikamast nö. kolimisautost millega vajadusel suuremaid asju vedada.
Saab oli sessuhtes ainus millesse mahtus üüratutes kogustes.
Minu seni viimane läbipõetud autopedeajastu kätkes endas Saabi ja Esimese BMW Diisli aegu. Mis küll leidis kiire lõpu. Nimetame seda tinglikult Soome ajastuks.
Minu vaese elu ajajärk, aga ma ei mäleta, et oleksin õnnetu olnud. Päevagi!
Kellelegi vajalik tegevus ja lauslollusest hoidudes saab taolist tegevust vaid soosida.
Autod teevad õnnelikuks. Nendega tegelemine, nagu iga muu suhtega mis ei lagune ega tekita peavalu. Väiksed sahmakad käivad asja juurde.
Esimene ja viimane pilt: Eri ajastute Toyota muskelauto Supra. Auto mille rooli pole ma veel sattunud!
Fusion, Future, Fataalsus.
Porine aeg on tulemas, vahest olemas.
Praegu oleks juba kummaline, kui sajaks lund mis kataks .
Ometi pole viimasest suuremast lumest just palju aegu möödas.
Talvest on veel järgi suured lumehunnikud, mille põhiosa on küll sulamas, kuid lõpud metsavahel kestavad maikuuni.
Korterisse sõites sadas vihma, sarnane ilm valitses terve päev.
Kaht uut Avensist peaukse ette ajades jäid mõlemad vihmasisse.
Pole kindel kas keegi neid kuivatamas käis, (automüüja võtab enne kliendile loovutamist auto showroomi) mina igaljuhul mitte.
Homsed töötajate autopaigad peavad jääma sinna kus on suured lumehanged- metsaäärsele teele.
Tulemas on müügipäevad kus jagatakse süüa ja saab veidi meeltki lahutada. Laupäeval pakume omaltpoolt 10 eurost pealtpesu. Ajaliselt 10-14.00.
Korterisse jõudes (mis juhtub minuga iga päev) keerasin raadio lahti, et tappa üleminek. Autos mängis sama jaam ja tahtsin end mitte leida uuest olukorrast, lasta sujuvalt üle. Lasta mõtetel rahuneda.
Töödest rohkem ei kirjuta, tööd on vaja teha mitte sellest rääkida. Nii ka eestipoolse otsaga. See mis peas ja plaanides on vaja ühtsesse kogumikku ja ellu viia. Meeldiv oleks leida algkapital oma praegusest palgast.
Laenuraha on kallis raha.
Pool igakuulisest sissetulekust ja juba aasta möödudes..
Poolest pole juttu, healjuhul mõnedsajad eurod jäävad selleks.
Kuulõikes mõned suuremad kulud.
Üür + vesi 415-
Auto 200-
Eesti 200-
Toit, jook eestist u. 50-
Internet, elekter 50-
Töösõitude kütus u.20-
Toit töölõunaks u.20-
Toit korterisse u.20-
Jäävad veel riided, vahest cd-d, raamatud,
See kulu varieerub, kindlasti mitte üle 100-
Arhiiv
Praegu oleks juba kummaline, kui sajaks lund mis kataks .
Ometi pole viimasest suuremast lumest just palju aegu möödas.
Talvest on veel järgi suured lumehunnikud, mille põhiosa on küll sulamas, kuid lõpud metsavahel kestavad maikuuni.
Korterisse sõites sadas vihma, sarnane ilm valitses terve päev.
Kaht uut Avensist peaukse ette ajades jäid mõlemad vihmasisse.
Pole kindel kas keegi neid kuivatamas käis, (automüüja võtab enne kliendile loovutamist auto showroomi) mina igaljuhul mitte.
Homsed töötajate autopaigad peavad jääma sinna kus on suured lumehanged- metsaäärsele teele.
Tulemas on müügipäevad kus jagatakse süüa ja saab veidi meeltki lahutada. Laupäeval pakume omaltpoolt 10 eurost pealtpesu. Ajaliselt 10-14.00.
Korterisse jõudes (mis juhtub minuga iga päev) keerasin raadio lahti, et tappa üleminek. Autos mängis sama jaam ja tahtsin end mitte leida uuest olukorrast, lasta sujuvalt üle. Lasta mõtetel rahuneda.
Töödest rohkem ei kirjuta, tööd on vaja teha mitte sellest rääkida. Nii ka eestipoolse otsaga. See mis peas ja plaanides on vaja ühtsesse kogumikku ja ellu viia. Meeldiv oleks leida algkapital oma praegusest palgast.
Laenuraha on kallis raha.
Pool igakuulisest sissetulekust ja juba aasta möödudes..
Poolest pole juttu, healjuhul mõnedsajad eurod jäävad selleks.
Kuulõikes mõned suuremad kulud.
Üür + vesi 415-
Auto 200-
Eesti 200-
Toit, jook eestist u. 50-
Internet, elekter 50-
Töösõitude kütus u.20-
Toit töölõunaks u.20-
Toit korterisse u.20-
Jäävad veel riided, vahest cd-d, raamatud,
See kulu varieerub, kindlasti mitte üle 100-
Arhiiv
kolmapäev, 6. aprill 2011
Lyrics to Oo Siellä Jossain Mun :
Sanot, että joskus vuosien päästä
meillä on aikaa niin paljon
että voidaan heittäytyä siihen kellumaan
Viedään kaksoset Turun linnaan
ja katsellaan ohi lipuvaa ruotsinlaivaa
Se on matkalla Tukholmaan
kannella muitakin, joilla on aikaa
Odotanko turhaan sua sittenkin
Mitä jos vaan käy niin kuin muillekin
Välimatka piinaa ja painaa mua
kuka päättää, ketkä saa onnistua
Oo siellä jossain mun
Olen taas kattanut lautaset kahdelle
huvikseen vaan
vaikka tiedän, että kolmeen viikkoon
et oo kotonakaan
Rakastatko mua vielä kun olen ruttuinen
Kultaisin ilta-aurinko
maalaa maailmaan meidätkin
kauniimmin
Linja on huono nyt
Soita taas huomenna
meillä on aikaa niin paljon
että voidaan heittäytyä siihen kellumaan
Viedään kaksoset Turun linnaan
ja katsellaan ohi lipuvaa ruotsinlaivaa
Se on matkalla Tukholmaan
kannella muitakin, joilla on aikaa
Odotanko turhaan sua sittenkin
Mitä jos vaan käy niin kuin muillekin
Välimatka piinaa ja painaa mua
kuka päättää, ketkä saa onnistua
Oo siellä jossain mun
Olen taas kattanut lautaset kahdelle
huvikseen vaan
vaikka tiedän, että kolmeen viikkoon
et oo kotonakaan
Rakastatko mua vielä kun olen ruttuinen
Kultaisin ilta-aurinko
maalaa maailmaan meidätkin
kauniimmin
Linja on huono nyt
Soita taas huomenna
Sanot, että joskus vuosien päästä
meillä on aikaa niin paljon
että voidaan heittäytyä siihen kellumaan
Viedään kaksoset Turun linnaan
ja katsellaan ohi lipuvaa ruotsinlaivaa
Se on matkalla Tukholmaan
kannella muitakin, joilla on aikaa
Odotanko turhaan sua sittenkin
Mitä jos vaan käy niin kuin muillekin
Välimatka piinaa ja painaa mua
kuka päättää, ketkä saa onnistua
Oo siellä jossain mun
Olen taas kattanut lautaset kahdelle
huvikseen vaan
vaikka tiedän, että kolmeen viikkoon
et oo kotonakaan
Rakastatko mua vielä kun olen ruttuinen
Kultaisin ilta-aurinko
maalaa maailmaan meidätkin
kauniimmin
Linja on huono nyt
Soita taas huomenna
drums
karaoke
english sub.
PMMP Pikkuveli
meillä on aikaa niin paljon
että voidaan heittäytyä siihen kellumaan
Viedään kaksoset Turun linnaan
ja katsellaan ohi lipuvaa ruotsinlaivaa
Se on matkalla Tukholmaan
kannella muitakin, joilla on aikaa
Odotanko turhaan sua sittenkin
Mitä jos vaan käy niin kuin muillekin
Välimatka piinaa ja painaa mua
kuka päättää, ketkä saa onnistua
Oo siellä jossain mun
Olen taas kattanut lautaset kahdelle
huvikseen vaan
vaikka tiedän, että kolmeen viikkoon
et oo kotonakaan
Rakastatko mua vielä kun olen ruttuinen
Kultaisin ilta-aurinko
maalaa maailmaan meidätkin
kauniimmin
Linja on huono nyt
Soita taas huomenna
drums
karaoke
english sub.
PMMP Pikkuveli
iii
Title | Älä soita tänne enää koskaan |
Artist | Ultra Bra |
Album | Kroketti (1997) , Track 8 |
Poltetaan erkkerissä tupakkaa
koska siitä saa auki kaksi ikkunaa
Juodaan olutta pitkäkaulaisista
puolen litran pulloista
Maria näyttää (Maria näyttää)
Maria näyttää meille videoita
Kuusi kahdeksan kuusi
neljä kolme seitsemän yksi
Olet sietämätön tyyppi
ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan
Itketään erkkerissä harmittaa
koska sinä olet vailla järjen hiventä
Juodaan kahvia paksupohjaisista
viiden markan kupeista
Maria näyttää (Maria näyttää)
Maria näyttää meille videoita
Joskus väsyttää tällainen operetti
kuka ketäkin petti
Silloin haluaa kävellä rantaan
ja nähdä täyttömaan laidalla
Riveissä seisovat nosturit (nosturit)
huojuvat nosturit
Kuusi kahdeksan kuusi
neljä kolme seitsemän yksi
Olet sietämätön tyyppi
ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan
Älä soita tänne enää koskaan
Älä soita tänne enää koskaan
.....
Hoida ja kaitsta me endi ümber olevaid meid endid.
Me endi eest, halbade sõnade, kurjade pilkude, ükskõiksuse eest.
Olla hea ilma end tõstmata, jätta punnitajatele nende võimalused tõusta.
Poolel teel alla kohtame neid taas, et neid mõista. (mõttes mõnitada).
Hoida ja kaitsta me endi ümber olevaid meid endid.
Me mõtete ees on kaitsetud kõik me head sõbrad.
Halb on selgelt meeles, hea läheb otse korstnasse.
Endised ja praegused kulunult hambus.
Hoida ja kaitsta me endi ümber olevaid meid endid.
...
Älä koskaan anna periksi laulu: Danny Summer
Monet iloa ja surua elämästä
Älä koskaan anna periksi - Danny Summer 2c0c6ba7
Tai kaikki epätoivon ja uusi kone
Koska olin ollut varma kaikkien
Vannoen päästä perille
* Kuten koneen alla taivas yksin
Asettaminen suuntaan tietoon pohjautuvan ja
Kyky kolmasosa seitsemästä onnea
Eivät pysty täyttämään matkakohde *
En ehkä halua muuttaa maailmaa
Väistämättä pelissä satuttaa minua real surullinen
Vaikutusta monta kertaa kiusattu minut
Kyyneleet täyttivät maan tapahtuu myös pudota En anna periksi
# (Älä koskaan anna periksi)
Rohkeutta pysäyttää kyyneleet
Voi ei meinannut tehdä ja
Putosin taas paljastaa koskaan anna periksi
Koskaan unohda, mitä ihmisten sydämissä saatavilla
Kipuja löytää uusia kiinnostuksen
En suostu luovuttamaan enemmän
(Olen energinen) #
Eikö naiivia suunnitella eteenpäin
Mutta myöskään enää huolissaan tai erittäin
Pakotti minut kohtaamaan nämä muutokset
Ei sanoja välttää
Toista *
Minulla on myös vaikeampi sortoa, häviäjä
Kaikki tietää hyvää vauhtia Yhdysvalloissa
Tuloksia ei voida odottaa taistelu
Luottamus oli ehkä kuolemaan
Toista # #
Rohkeutta koskaan anna periksi
Voi ei meinannut tehdä ja
Putosin taas paljastaa
Sydän ei unohda ... koskaan anna periksi ..
..
Uskumatud olevat väljasurnud liik.
Siiski põhjamaal neid leidub, nimeks eesti sel riigil.
Kõik tuleb neil raskelt, kuna usust on puudu.
Aegajalt kohtab seda vanemates inimestes, noortes vahest.
Neile on uskumatu millise riigi pärandavad neile nende eelnev põlv.
Napakas põlvkond oma hallides ülikondades. Pean silmas neid kes on näinud raha.
Ja pole märganud tuua rohkemat end kokku,
et tõsta oma järgneva põlvkonna eluhoiakut.
Nii on perekonniti väärtused, ja kellel on kellel mitte.
Sotsiaalselt pole ühtlustada suutnud keegi. Mind ja sinu kasupoega kes kerjab münte.
Lollus taevas ja usk maapeal, pöördesse ajada ei saa.
Oravad rattas mõtlete, teete tööd oma palga eest, teenite riiki, usute, et see ongi see.
See pole see, te lühinägelikud. Usk on midagi mis pole silmale nähtav ega tööga tehtav.
Usk on heatahtlik silmavaade ka kõige räpasemale tühermaale. Meie maale.
Meie inimeste kasvulavale.
Nii nagu vaatad põlgusega oma räpaseid kingi, et puhastusse saata.
Sa ei saa läbi iseenda näha asju mis on valguses.
Läbi sinu käib pime koridor, seedetraktiks nimetati see.
Viska kingad minema ja astu samm kõrvale. Mõistuse maailma.
Tervita kõige räpasemat meest oma kõrvaltänaval.
Talle on see uskumatu, me oleme sellise ilma loonud.
Karta- on viimane mida võid endale lubada.
(Räpase mehe kommentaar- kes kurat see oli?)
See mees oli õnnetu, enam teda ei huvita, kibestumus.
Vana ja väsinud meeees.
Pensionärid kes ühistranspordis võimutsevad.
Shokolaad ja uni on armastuse puudus.
Sügavam KEEMIA kui arvata võiks.
.RE: Tallink
AE1 on Hispaanias "Alcantara Dos"
AE2 on Venezuelas
AE3 on kuskil Araabias "Queen Nefretiti"
AE4 on Kreekas "Speedrunner 2"
Tallink Ekspress Kreekas "Speed Cat 1"
Meloodia on Singapuris "Arv 1"
Fantaasia Taanis "Kongshavn"
Vana Tallinn viimase info järgi kuskil roostetab.
RE: Tallink
1990. aastal leidis see aset kui Estline hakkas Nord Estoniaga Stockholmi vahet
sõeluma. Peale Estonia uppumist läks asi aia taha ja lõpuks läksid kõik sealsed
reisilaevad Tallinki kätte.
Estonia asemele osteti Vironia, mis nimetati ümber Mare Balticumiks. Sellest sai
1996. aastal Tallinki Meloodia.
Nord Estoniast sai Vana Tallinn
Oma nimed säilitasid Regina Baltica ja Baltic Kristina.
Anna Karenina oli Regina Baltica. Seda enne Estline'i kätte jõudmist. Siis oli
ta rendil Venemaa käes ja vedas sõdureid Ida-Saksast Piiterisse. Vene sõdurid
retsisid selle laeva ametlikult ära ja enne Estline'ile müümist tehti talle
korralik remont.
teisipäev, 5. aprill 2011
Pildil kella kahene kohvipaus. (eile)
24h. hiljem juhtus kilomeeter eemal kole avarii. Täna jõin õhtul kohvi ja seda juues meenus midagi..Pidin väljas käima ja möödusin avariipaigast.
Päeva jook Rimist ostetud kohalike pool villitud "Orange". Kaheliitrises pudelis ja ei aja oksele.
Päeva kreem on "Diclac 1% geel" Käsi käib hästi.
Päeva raamat on laupäevane "õhtuleht".
Päeva riitus. Keeta riisi, seda süüa, end tasemeni viia, et kõik on võimalik. Riisiga.
Päeva kulutus. Sulgeda eestis olev internetiühendus mis tänasest avatud. 2 eurot.
Need eMule kasutamised on harvaks jäänud, täna oli üht kogumiku vaja. Minu suureks rõõmuks jooksis programm kokku. Eelnevalt sain teada, et viimati otsisin kuu enne jõuluaega jõuluplaati!
Jäin just mõtlema, et see mis viimasele autole olin juurde ostnud, hävis avariis ja suurimad kulutused olid kuu, kaks.. kuni pool aastat enne avariid.
Siin on osa kuludest mida kasko tagasi ei maksa.
Lisaks, et rahast pole mõtet kirjutada.
Statistika vaid.
BMW 320d 1999
2008 kevad-2010 veebruar.
Kõlarid uste sees. ~~2000 eeku.
sharniir vasak. ~~2000 eeku. täispaak diislit. ~~1000 eeku
Generaatori kiirremont pühapäeval (uus sisu) + treiler. ~~2500 eeku.
kuu tagasi ettemakse kaskole ~~ 4000 eeku+ omavastutus koheselt lisaks 3000 eeku
Kapoti avamise link, kolmandik avamistrossist, salongipoolne ~~ ca 300 eeku
Värvitud esistange. (avariijärgne remont, kasko omavastutus 3000 eeku. Vahetati kaassõitjapoolne esiuks, esitiib, esistange. Lisaks värviti samapoole tagauks, kapott.)
(rehvid) tasuta.! Sitt rehv ja jäik vedrustus ei käi kokku. Tagaveoga mitte.
cd makk ~~ 4000 eeku (selle sai korda)
Esiklaas. (just vahetatud, kulud kattis kasko. see oli tasuta)
Aku, just ostetud ~~1000 eeku. Jäi terveks. Selle sain tagasi.
tööse jäi ka tagumine piduri töösilinder ~~ 1000 eeku.
Oma töö nagu poleerimine ja vahatamine. see ei maksunud midagi.
Eelneval veel lisaks vahetatud tagumised piduriklotsid+ kettad, uued suverehvid. Kaks korda õlivahetus+salongifilter.
Praegune auto. Märts 2010- aprill 2011.
Peale plaaniliste (mis lisandusid ka eelnevale) liisingu+kasko+kütus+ laevapiletid lisandunud:
1x õlivahetus.
Ega ta ei lagune ega vaju lääpa.
Tüüpiline veidi paremini hoitud saksa auto mille läbisõit küündib 200 000- ni.
Sellega kavatsen sõita..Suve alguse- keskpaigani.
Piinlik aga pesnud olen seda autot ca 4 korda.. mõnel korral vesivaha. ja kord käsivaha.
Või oot.. ei ole piinlik!
Jutt sai tehniline ja minevikust.
Saab
Chrysler
Toyota
Opel
BMW
Toyota
Nissan
Renault
20:00 liikusin välja, avastasin, et olin juhi põrandamati aiaotsa nustanud, kohapeal selgus, et keegi oli pesuhalli asetanud. Ilmselt polnud see saku (kes tuli minu järel kohe tulema). Nimelt rippus matt nüüd tarious stendiotsas mis käib muidu välja ukse kõrvale..
Tagasiteel sõitsin väikse ringiga, ja sattusin mööduma päevasest avariipaigast.
Praegu käi seal koorma üleskorjamine. (heinapallid jms) Minupoolne suund oli hetkeks kinni.
Politsei ja koormalaadimine olid tegevuses.
Koht ise siis Tööpaigast välja keerates peale ringi paremale. Koht kus vähemalt talvel on ootamatult libe pidurdada. Jääs mida ei ootaks, kui mujal on teepind märg või kuiv oli seal must jää. Ohtlik eriti kui ees seisab auto millel soov vasakule kõrvalteele pöörata, see on kurvi peal.
Seal vasakul on mõned majapidamised kus on hobused. Loomad olid ka talvel väljas.
Rekka ja auto kokkupõrkes..
Olla sõitnud otse veoautole alla-.-
St ei märganud või ei saanud pidama.
24h. hiljem juhtus kilomeeter eemal kole avarii. Täna jõin õhtul kohvi ja seda juues meenus midagi..Pidin väljas käima ja möödusin avariipaigast.
Päeva jook Rimist ostetud kohalike pool villitud "Orange". Kaheliitrises pudelis ja ei aja oksele.
Päeva kreem on "Diclac 1% geel" Käsi käib hästi.
Päeva raamat on laupäevane "õhtuleht".
Päeva riitus. Keeta riisi, seda süüa, end tasemeni viia, et kõik on võimalik. Riisiga.
Päeva kulutus. Sulgeda eestis olev internetiühendus mis tänasest avatud. 2 eurot.
Need eMule kasutamised on harvaks jäänud, täna oli üht kogumiku vaja. Minu suureks rõõmuks jooksis programm kokku. Eelnevalt sain teada, et viimati otsisin kuu enne jõuluaega jõuluplaati!
Jäin just mõtlema, et see mis viimasele autole olin juurde ostnud, hävis avariis ja suurimad kulutused olid kuu, kaks.. kuni pool aastat enne avariid.
Siin on osa kuludest mida kasko tagasi ei maksa.
Lisaks, et rahast pole mõtet kirjutada.
Statistika vaid.
BMW 320d 1999
2008 kevad-2010 veebruar.
Kõlarid uste sees. ~~2000 eeku.
sharniir vasak. ~~2000 eeku. täispaak diislit. ~~1000 eeku
Generaatori kiirremont pühapäeval (uus sisu) + treiler. ~~2500 eeku.
kuu tagasi ettemakse kaskole ~~ 4000 eeku+ omavastutus koheselt lisaks 3000 eeku
Kapoti avamise link, kolmandik avamistrossist, salongipoolne ~~ ca 300 eeku
Värvitud esistange. (avariijärgne remont, kasko omavastutus 3000 eeku. Vahetati kaassõitjapoolne esiuks, esitiib, esistange. Lisaks värviti samapoole tagauks, kapott.)
(rehvid) tasuta.! Sitt rehv ja jäik vedrustus ei käi kokku. Tagaveoga mitte.
cd makk ~~ 4000 eeku (selle sai korda)
Esiklaas. (just vahetatud, kulud kattis kasko. see oli tasuta)
Aku, just ostetud ~~1000 eeku. Jäi terveks. Selle sain tagasi.
tööse jäi ka tagumine piduri töösilinder ~~ 1000 eeku.
Oma töö nagu poleerimine ja vahatamine. see ei maksunud midagi.
Eelneval veel lisaks vahetatud tagumised piduriklotsid+ kettad, uued suverehvid. Kaks korda õlivahetus+salongifilter.
Praegune auto. Märts 2010- aprill 2011.
Peale plaaniliste (mis lisandusid ka eelnevale) liisingu+kasko+kütus+ laevapiletid lisandunud:
1x õlivahetus.
Ega ta ei lagune ega vaju lääpa.
Tüüpiline veidi paremini hoitud saksa auto mille läbisõit küündib 200 000- ni.
Sellega kavatsen sõita..Suve alguse- keskpaigani.
Piinlik aga pesnud olen seda autot ca 4 korda.. mõnel korral vesivaha. ja kord käsivaha.
Või oot.. ei ole piinlik!
Jutt sai tehniline ja minevikust.
Saab
Chrysler
Toyota
Opel
BMW
Toyota
Nissan
Renault
20:00 liikusin välja, avastasin, et olin juhi põrandamati aiaotsa nustanud, kohapeal selgus, et keegi oli pesuhalli asetanud. Ilmselt polnud see saku (kes tuli minu järel kohe tulema). Nimelt rippus matt nüüd tarious stendiotsas mis käib muidu välja ukse kõrvale..
Tagasiteel sõitsin väikse ringiga, ja sattusin mööduma päevasest avariipaigast.
Praegu käi seal koorma üleskorjamine. (heinapallid jms) Minupoolne suund oli hetkeks kinni.
Politsei ja koormalaadimine olid tegevuses.
Koht ise siis Tööpaigast välja keerates peale ringi paremale. Koht kus vähemalt talvel on ootamatult libe pidurdada. Jääs mida ei ootaks, kui mujal on teepind märg või kuiv oli seal must jää. Ohtlik eriti kui ees seisab auto millel soov vasakule kõrvalteele pöörata, see on kurvi peal.
Seal vasakul on mõned majapidamised kus on hobused. Loomad olid ka talvel väljas.
Rekka ja auto kokkupõrkes..
Olla sõitnud otse veoautole alla-.-
St ei märganud või ei saanud pidama.
esmaspäev, 4. aprill 2011
Laupäev 14:05 -14:32
Tellimine:
Postitused (Atom)
Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...