Puhtalt mälu järgi kolm asja..
21 kraadi. Viimasel ajal oleme kuulnud kuidas moodsate ja veidi tülikamate kokpit-seadetega autode kasutajad on hädas peidetud menüüdes.. Leidmaks kliima juhtnuppude võimalikkust siin maa peal.
Lihtne lahendus on selgeks teha menüüd, nagu uusima nutiseadme kasutus. Teine versioon mida ka ise kasutan on hoida temperatuur 21 kraadil.. Nimelt siis jahedaga hakkab auto niiehknaa soojendama salongi mis pole 21 kraadi. .Ja mis hakkab kuuma ilmaga juhtuma? Auto jahutab salongi 21 kraadini.. Kolmas võimalus mida enamus teevad - otsida ja kiruda ja suvel minimaalne jahutus ja talvel hetkest max kuumus ja teile on need istmesoojendused ka mõeldud- uuel ajal lisaks tagaistujatele.
Uskumatu kuidas mõjub see mis esmalt torust tuleb, et jõuda keskpõrandale, olenemata algsest soojusastmest. Jõuda 21 kraadini.. Just vajadustele kohaselt tuleb soe või külm.. Olles jäetud 21 kraadile automaatika töö..
--
Jutustavad naised eesti popis. (see mida raadios mängitakse)
Mitte, et mõte oleks halb või sõnad oleks väga halvad. Pigem ei mõju usutavalt. Lisaks vinti pole, mida peale keerata saaks. Naised on tugevam pool, kuid nii argise olekuga langeb kogu võlu liiva..
Tegemise rõõmust hakkab tõde kooruma alles aastate pärast, niikaua võik riime hoolega läbi katsetada. Hääle puhtaks köhida. Kui sedasi teeks mees, oleks kutu piilu.
--
Kolmas on meie Mercedese Fännidele. Eelviimane CLS on OUT. Oli värskest peast midagi, täna pole selle hiljuti uue mudeli vastu vahetunud keskmise versiooniga midagi peale hakata. Lihtsalt üks kasutatud iluasjake.
Uut ei oska soovitada kellelegi, kuid kui see on pildis, tekib korraks respect. Auto jääb sinna E klassi piirimaile oma omadustelt, hinnalt kallim. (Et osta S-klass on rohkem raha vaja)
Mõistetav, et E mõjub igavalt. (tehniliselt CLS sellel just põhineb.) Kuid E on soliidne ka aastate pärast. Kes oskab hoida autot on E- ga igal juhul edukam, kui auto pesult kokku hoidev maainimene kasutatud CLS roolis. See paistab silma, see häirib, neid on päris kuradi palju tekkind just sinna segmenti. Positiivse külje pealt, või siis otse kapoti alt- CLS oli saadaval ka ilma jalakäija ohutuks maandumiseks mõeldud pürotõukuriteta kapotihingedega. Kaskovaba remont natuke soodsam.
Esimene mõte on, et soetage CLA. Uuem auto odavama rahaga, CLS kasutatuna mõjub renomeele kahjustavalt ja keegi seda osta teil ei taha. Rullnokk ostab audi. Korraks võib kasutajaks end petta, aga isegi müügiprotsess on võrratu, sest tõesti normaalne inimene ei tule teilt seda ostma ja nii heas läbisõidu/seisukorra/aasta osas teil see pole, et vahetusse anda uue auto vastu.
Tänased lemmikud on tagavedu silmas pidades C ja E. (sõidurõõm)
Lisaks liisingusse võetavad, lihtsalt tarbimiseks MB esiveolised mudelid.
Mis just neil hetkedel uuenevad. Aga vahet pole, ostad nagunii kasutatud auto.
See ei ole halb, kui ei kodusta godzillat.
Sesmõttes tuleb armastada teid kes võtate 10 aastase S. klassi ligi.
Te suudaks võtta midagi uuemat, aga teie valik on S, tehes kompromissi vanuses :)