Väike mõttemudel neile kes on otsustanud soetada võimalikult hea 5- seeria BMW.
(Audi A6, Mercedes Benz E-klass)
Niisiis uute hinnatabel algab 40 000- eurost.
See on algus, kuhu saab mõnuga tuhandeid juurde lisada, kui valik ei soostu baasmootori ja -varustusega.
Vahepeal selgus, et me ei soovi nii palju maksta- ka mitte liisingusse võttes.. Okei.
Eemaldudes uuest autost näeme turul umbes 20 000 eurot ja alla selle müüdavaid veel käibel oleva (värske mudel, mida saab uuena osta) mudeli u 2012 aasta toodangut. Seega justkui hea ja mõnus. Läbisõidud on 200 000 ja sinnakanti. 4 aastat vana auto pole sugugi paha mõte. Pooltõde uuest autost.
Kui läbisõitu pahaks ei pane on loodud võimalus minimaalse hinnaga saada maksimaalne tulemus.
Variant dva, kui oled veel tagasivaataja ja suudad ehk tahad ka vanema tehnika seljas elada, on parimaks valikuks eelnenud generatsiooni viimased mudelid. E60. Hinnad justkui kallid sellise auto kohta, kui mõtled 2003 ja edasi- sama mudeli hinnale..
Kuid tuntavalt odavamad, kui järgmise generatsiooni läbielatud mudelite algusots. Saad odavama raha eest sama läbisõiduga vanema mudeli, mis ei olnud omal ajal sugugi halb auto.. Mõni aasta siia ja sinna, lihtsalt eelnev mudel. Mõistad?
Seega justkui tõehetk?
10 000 euroga saab soovitud 525d sedaani. Aastast umbes 2008. Hoitud, hooldatud, üle 200000 läbisõidu juures. Tuletame meelde, et antud UUE mudeli hind hakkas ülaltpoolt 40 000.. baasmootoriga 520..
Ja reaalselt sõidad sa selle väljavalitud autoga aasta või kaks.
Kolmkümmend kaks aastat vana..
Kuusteist aastat vana..
Kaheksa aastat vana.. 10 000 euri..
Neli aastat vana.. 20 000 euri..
Uus baasmudel.. 40 000 euri..
Veel näiteid?
"Päevad mis ajasid segadusse" filmiauto BMW 520i, AASTAST 1984, müüdi oksjonil 800 euriga..