Tõsi, olen seda teed teinud, et kuhugi üle helsinki sõites vms. Ikkagi see va autoiste, peeglid ja rooliasend õigeks seada. Võtta see 30 sekundit ja teha. Kõlab sõiduõpetlikuna, kuid abiks igaljuhul ebaterves liiklustõmbluses. Kasvõi seesama viimane Volvo sportauto Helsinki tipptunnis, mõneaastane transporter või uus Focus näitena kiirteedel. Tunnetus on parem igaljuhul, sama soovitan teha proovisõitjal, kui oled mõnd autot ostmas. Vahel on ka rehvid kehvad, (mis selgub sõidu kestel) seda enam teha endast olenev sõidu võimalikkusest. Ikkagi isteasend paika, põhiline "tööasend" siiski seal, ei loe see auto värv või disain selle nurgaalt. Tegelikult ei loe seljuhul ka kellade värvitoon või autoraadio helilevel. Seetõttu müüvad ka tänapäevased lihtsad autod. Proovima peab isteasendist, tihti ostetakse välimust, aastat. Tegemata lihtsaimat, proovida enda mugavus vs. sõidutunnetuse vahekorda. Need kes ostavad VW T4 KAUBIKUT EI PEA lugema. Seal põlved roolis nagunii :D
Proovisõit ei ole ripakalt istmes olles gaasi andmine kõrvalises kohas.
Pildil on Toyota Corolla Lõuna Aafrika käänulisel teel.
Muide, aafrikasse rändavad mitmed soomes mahakantud autod, üsna seismajäänud, lihtsate vigadega. Lempar on Peugeot, kuna sel lõvi vapp. Tõsjutt.