kolmapäev, 11. juuli 2018
esmaspäev, 9. juuli 2018
pühapäev, 8. juuli 2018
Selgus
Kusagil levis kuuldus, et esimese põlve A8 on liigagi SAMA AJASTU A4 nägu ja moega. Meie ajal sellist narrust ei kohanud. A8 oli liigagi silmapaistev ja erines kardinaalselt väiksemast vennast.
Õhkus ja uhkus ja oma hinda väärt. Nüüd kus sellest 1994 aasta sünniloost on omajagu möödas, (ka veel nt aastal 2001 kehtis sama, veidi uuendatud välimus mõlemal) saab liigitada asju lihtsamaks. Aeg on teinud oma töö, hinnad on odavad, ühtlustunud. Uue auto tunnetusest on aeg üle lennanud. Sümboolne tegu on mõtestada kasvõi tänapäeva Mercedese mudelid, et kah nagu sarnased, kuid ometi erinevad hinnaklassid ja kuuluvused. Nii on olnud läbi aegade.
Audi oma mudelitega on olnud piisavalt erinev, oluline on teatud sarnasus.
A4 sai tootmisküpseks ja nö oma näo 1995 aastaks. Omades rahvaautostaatust, (sisse kodeeritud müüduim Audi) andis võimaluse neile kes ei jõudnud kallimaid mudeleid osta.
Nüüd korra kujutlegem aastat 1994, kus A4 asemel oli veel Audi 80 B4 Ja Audi 100 oli just uuendatud esimeseks A6-eks. Ja siis tuli A8. Tõeline sentsatsioon!
Raskusklass, suurusklass, mugavusklass, hinnaklass, vajaduspõhisus.
Hetkel toimumas: Õllesummer, Seto jaanituli.
Nädal hiljem ABCS, Ralli Tartus.
Saladuskatte all määgides võib öelda, et kellel on tunne UUE A. klassi Mercedese järele, siis võib selle osta või liisida, kuid hetkel veel pole eelmine generatsioon sugugi halvem. Isegi märkaks teatud selgepiirilisust ja küpsust just eelmises põlvkonna. Uuel on seda kipakust ja uuendusi küll. (loe, tehnoloogiline tulemine, mis odavaima mudeli man võib olla sellevõrra robustsem) Lihtsalt aeg kulgeb oma rada ja nõuab uusi ohvreid. Samas kes on just leidnud tee selle mudelini ilma eelmisega tutvumata ei tee märkama esialgseid võnkeid teel paremuse poole.
Tellimine:
Postitused (Atom)
Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...