Selleks, et end mõnes prantsusmaa autos õigluspäraselt tunda peab mõtted viima heale veinile.
Hetkest on küll ja nii harjub jalg pedaalide, istmik (nimele viidades) istme ja silmad armatuuri ebaülevaatlikkusega.
Selleks on tehtud väiksemad autod, et eurooplane end ohustatuna ei tunneks prantsuse kahtlematult šedöövrites. Sisedisain on eesmärgiga mängida , nagu väline. Millepeale praktiline sakslane ühtelugu kulmu kortsutab.
Esinduslikumad mudelid on igati mõistusevastased, kuid kindlasti huvitavad.
Selleks on vaja veidi prantsusmaa õhku nuusutada, mõista nende inseneride kodust õhkkonda, tajuda kultuuri millesse üks plekist/plastist auto on kord sunnitud astuma. Prantuses auto suuresosas ka koduturule.
Prantsuse, saksa või ameerika (itaalia, jaapani, korea jne.) auto jääb selgelt eristuvaks paljuski oma emamaast sõltuvalt.
Erandid on aga sellel me ei peatu.
Igipõline Citroen, Peugeot(PSA), Renault on ikkagi Prantsuse etalontootjad läbi aja!
http://www.autoplusiblogi.blogspot.com/
reede, 17. detsember 2010
18+
Tõmbajana olen laisk.
Piraatlus pole tugevam mõttevälgatus, aegajalt siiki saab seda tehtud.
Muusikat arvutisse tõmmates tulen enamasti kogu plaadi soovile.
Sealt siis kuulan ja midagi kustutama ei hakka, poolikut plaati pole nagu vaja, Liiga poolik.
Muusikat proovin kogu materjali korraga kuulata.
Üks plaat siis hetkes.
Tervikpilt.
Autos on tavaline, et sama plaat teeb nädalast nädalasse ringe.
Aga siis midagi mida kuulata kannatab.
Tihti jäävad sõidud lühikeseks, et nädalast ei piisa ca 20 loo läbikuulamiseks.
Palju on sellist materjali mida ei kannata koduses või autotingimuses kuulata, kuigi originaal võis hea olla. Kehv järelkvaliteet on sundinud pikemast kuulamisest loobuma. Muusikat kuulan vähe, väljavalitutest jään tihti peatuma mõnel plaadil millega täidan oma teadliku muusikavajaduse. Mujalt tuleb niiehknii igasugust ja erineva kõlaga kapelle ;)
Tüdrukutest unistan vähe. (Mõtlen palju) Väljavalitutest jään tihti peatuma mõnel, kellega täidan oma teadliku suhtlusvajaduse. Erinevates situatsioonides tuleb niiehknii igasuguseid..
:s:S:O:)
Autodes istun palju, erinevate võtmeid keerates, unistan vähe, Reaalne igapäevane tegevus. Tänagi Üks heas konditsioonis M5 mis tekitas meeleolu. Oma isiklikud autoostud olen suutnud piirata mõne kindla margini, teadlikult, et hoida madalaid ülalpidamiskulusid. Igapäevases töös tuleb üsna põnevaid või teistpidi lihtsaid uusi autosid koguaeg peale..
See on professionaalsus! Mehed teevad kiirelt ühe M5 vahatuse ilma igasuguse kõrvalpõiketa sellele, milleks see auto on tehtud.
Inimesed kes sõidavad väga vanade autodega peavad omama suurt sõpruskkonda.
Ühest küljest kompenseerivad sõbrad asjade puudujäägi ja teistpidi mõõtes- sõbrad mõistavad.
Kalli liisinguauto omanik võib piirduda vaid äripartnerite ja klientidega.
Üksildlane vana ja odava autoga ringisiblija mõjub nukrana. Keegi ei hooli nende valikutest. Ka neist hullematest.
Kusjuures Renault Safrane või Miks mitte Citroen XM ja Peugeot 605. Palun, keegi võiks omada selliseid. (Hinnaskaala kuni 2000 eurot ja korras autot pean silmas!)
Piraatlus pole tugevam mõttevälgatus, aegajalt siiki saab seda tehtud.
Muusikat arvutisse tõmmates tulen enamasti kogu plaadi soovile.
Sealt siis kuulan ja midagi kustutama ei hakka, poolikut plaati pole nagu vaja, Liiga poolik.
Muusikat proovin kogu materjali korraga kuulata.
Üks plaat siis hetkes.
Tervikpilt.
Autos on tavaline, et sama plaat teeb nädalast nädalasse ringe.
Aga siis midagi mida kuulata kannatab.
Tihti jäävad sõidud lühikeseks, et nädalast ei piisa ca 20 loo läbikuulamiseks.
Palju on sellist materjali mida ei kannata koduses või autotingimuses kuulata, kuigi originaal võis hea olla. Kehv järelkvaliteet on sundinud pikemast kuulamisest loobuma. Muusikat kuulan vähe, väljavalitutest jään tihti peatuma mõnel plaadil millega täidan oma teadliku muusikavajaduse. Mujalt tuleb niiehknii igasugust ja erineva kõlaga kapelle ;)
Tüdrukutest unistan vähe. (Mõtlen palju) Väljavalitutest jään tihti peatuma mõnel, kellega täidan oma teadliku suhtlusvajaduse. Erinevates situatsioonides tuleb niiehknii igasuguseid..
:s:S:O:)
Autodes istun palju, erinevate võtmeid keerates, unistan vähe, Reaalne igapäevane tegevus. Tänagi Üks heas konditsioonis M5 mis tekitas meeleolu. Oma isiklikud autoostud olen suutnud piirata mõne kindla margini, teadlikult, et hoida madalaid ülalpidamiskulusid. Igapäevases töös tuleb üsna põnevaid või teistpidi lihtsaid uusi autosid koguaeg peale..
See on professionaalsus! Mehed teevad kiirelt ühe M5 vahatuse ilma igasuguse kõrvalpõiketa sellele, milleks see auto on tehtud.
Inimesed kes sõidavad väga vanade autodega peavad omama suurt sõpruskkonda.
Ühest küljest kompenseerivad sõbrad asjade puudujäägi ja teistpidi mõõtes- sõbrad mõistavad.
Kalli liisinguauto omanik võib piirduda vaid äripartnerite ja klientidega.
Üksildlane vana ja odava autoga ringisiblija mõjub nukrana. Keegi ei hooli nende valikutest. Ka neist hullematest.
Kusjuures Renault Safrane või Miks mitte Citroen XM ja Peugeot 605. Palun, keegi võiks omada selliseid. (Hinnaskaala kuni 2000 eurot ja korras autot pean silmas!)
Kanister bensiini ja tikk
Naispeategelane kes nõjatub vastu koledat roostes autoromu, teeb koledast roostes autoromust tegija auto.
Batmanil polnuks vaja enamat, kui keskmine peresedaan. Tema supervõimed olid aukartustäratavad ja muidugi pidi sellise gabariidiga tegelane sellest isegi teadlik olema..
Mr. Bond sai asjast aru ja vahepeale Mondeo mõjus rahustavalt.
Tõelised kangelased ei vaja autot.
Võimaldades liiklusest väljapoole eksida ja näiteks alkoholile pühenduda.
Balansseerides erinevates baarides..
Kangelased ja nende riistvara.
Batmanil polnuks vaja enamat, kui keskmine peresedaan. Tema supervõimed olid aukartustäratavad ja muidugi pidi sellise gabariidiga tegelane sellest isegi teadlik olema..
Mr. Bond sai asjast aru ja vahepeale Mondeo mõjus rahustavalt.
Tõelised kangelased ei vaja autot.
Võimaldades liiklusest väljapoole eksida ja näiteks alkoholile pühenduda.
Balansseerides erinevates baarides..
Kangelased ja nende riistvara.
kolmapäev, 15. detsember 2010
Digiajastu
Heitnud voodisse ja telefonid kuhugi sinnasamasse, on mõlemal korraga laul lahti.
Sms
Teie kaardile laekus .. kr!
Sent: 22:52:39 14-12-2010
Sms
Liittymäsi saldoa on jäljellä alle 5£. Muistathan että..
Sent : 22:52 14-12-2010
"Hea" ja "paha" Uudis.
Kummaline, et korraga.. Kas olen jälgitav?,
Pojad kraabivad puust aknaraamidelt vana värvi maha, plastikpeadega nugadel..
Nüüd, digiajastul!
Töötame miinustes. Tööd vähe ja miinuskraadid. Töötame miinustes.
Sms
Teie kaardile laekus .. kr!
Sent: 22:52:39 14-12-2010
Sms
Liittymäsi saldoa on jäljellä alle 5£. Muistathan että..
Sent : 22:52 14-12-2010
"Hea" ja "paha" Uudis.
Kummaline, et korraga.. Kas olen jälgitav?,
Pojad kraabivad puust aknaraamidelt vana värvi maha, plastikpeadega nugadel..
Nüüd, digiajastul!
Töötame miinustes. Tööd vähe ja miinuskraadid. Töötame miinustes.
teisipäev, 14. detsember 2010
kellamees Lib(l)e
Kollane õnneseen kesk kellasid annab hetkeseisus teada millal on vedavad rattad libisemises.
Piltlikult mõõtes on kollase vilkumise hetkel vähemalt üks ratas tühjalt pöörlev.
Ratas kaotab teepinnaga kontakti, ning samalhetkel süttib kollane ohutuli. Vilkumine tuleneb asjaolust, et haarduvust otsiv auto annab hetke olla. Ja uuesti.
Sel hetkel asus töösse libisemist vältida aitav süsteem.
Teepinnaga haakuvust otsiv protsess toimub sekundis mõned korrad.
Võrreldav ABS pidurdussüsteemi pidurdusvälpadega, kus piduripedaali vajutades pidurdab auto hetketi, lubades säilitada sõidujoone ilma, et rattad blokeeruks.
Veojõukontrolli väljalülitades jääb kollane ohulamp põlema ja auto vedavad rattad saab kohapeal ringi käima. Piirangud libisemise takistamiseks on väljas.
LUMI
esmaspäev, 13. detsember 2010
Aga ükskord enne aega..
Kõik teavad olukordi kus trepilt mahaastudes hindad sammu vahemaad valesti ja põhi tuleb liiga hilja või ootamatult vara kätte.
Siis seda üllatusmomenti. Ometi teadsid kindlalt kui suur on sammu vahemaa.
Või teinekord pimedas kohmitsedes tuleb takistus või otsitav ukselink/ lüliti hoopis ootamatult kätte.
Täna võtsin Peugeot` võtmed teadmises, et tegu 206 SW ga. Leidsin peugeotikujulise lumehunniku, kraapisin ukse ja akna veidi nähtavaks ja liikuma hakates hooman, et tegu siiski 406 sw ga.
Eelnev sarnane olukord: Jeep ja vaatan, et tegu vana Cherokeega. Peale parkimist ja lume mahapesemise hetkel taban, et see suurem ja omalajal Jeepi lipulaev. Grand Cherokee.
Sisu ja välimus tundusid kipakamad, kui lumekuhil seda arvata lubas.
Fiatiga ei läinud niigi. (Punto) ei ilmutanud end kusagilt. Võtmetel vaid keeramisfunktsioon ja ükski lumekuhi ei reetnud eneses itaalia brandi sirgjoonelisi disainvoogusid. (Tänaseks leitud)
Muide. M/S Superstar on tehtud Itaalias. Seda on tunda laeva pehmemööblis ja trepiastmetes, mis on sarnased Fiati salongimaterjalidele.
Aju kinnistab, et üks või teine on just see või teine. Ja tegelikust tajudes on eneselgi üllatus.
Nii palju on asju mida isiklikult uskuda ja mis võivad tegelikkuses olla teisiti? Lumekuhil lihtsalt varjab tegelikkuse.
Vaja on survepesurit ja vettpidavaid jalatseid. Lumevett saab omajagu..
retro:
30 märts 2010 olen kirjutanud:
Iseenesest ei meeldi mõte, et pole miljon aastat käinud ja siis kuidagi poolväsinuna öösel kohale vajuda.
Ikka erksalt ja rõõmsalt ja päevavalguses saadakse kokku peale 1,5 kuud.
Selleks, et taas kohe minna.
8 kuud hiljem kirjutan:
Iseenesest ei meeldi mõte, et pole miljon aastat käinud ja siis kuidagi poolväsinuna öösel kohale vajuda.
Ikka erksalt ja rõõmsalt ja päevavalguses saadakse kokku peale 1,5 kuud.
Selleks, et taas kohe minna.
Mida kirjutab juuli 2011- sellest ajalugu vaikib.
Siis seda üllatusmomenti. Ometi teadsid kindlalt kui suur on sammu vahemaa.
Või teinekord pimedas kohmitsedes tuleb takistus või otsitav ukselink/ lüliti hoopis ootamatult kätte.
Täna võtsin Peugeot` võtmed teadmises, et tegu 206 SW ga. Leidsin peugeotikujulise lumehunniku, kraapisin ukse ja akna veidi nähtavaks ja liikuma hakates hooman, et tegu siiski 406 sw ga.
Eelnev sarnane olukord: Jeep ja vaatan, et tegu vana Cherokeega. Peale parkimist ja lume mahapesemise hetkel taban, et see suurem ja omalajal Jeepi lipulaev. Grand Cherokee.
Sisu ja välimus tundusid kipakamad, kui lumekuhil seda arvata lubas.
Fiatiga ei läinud niigi. (Punto) ei ilmutanud end kusagilt. Võtmetel vaid keeramisfunktsioon ja ükski lumekuhi ei reetnud eneses itaalia brandi sirgjoonelisi disainvoogusid. (Tänaseks leitud)
Muide. M/S Superstar on tehtud Itaalias. Seda on tunda laeva pehmemööblis ja trepiastmetes, mis on sarnased Fiati salongimaterjalidele.
Aju kinnistab, et üks või teine on just see või teine. Ja tegelikust tajudes on eneselgi üllatus.
Nii palju on asju mida isiklikult uskuda ja mis võivad tegelikkuses olla teisiti? Lumekuhil lihtsalt varjab tegelikkuse.
Vaja on survepesurit ja vettpidavaid jalatseid. Lumevett saab omajagu..
retro:
30 märts 2010 olen kirjutanud:
Iseenesest ei meeldi mõte, et pole miljon aastat käinud ja siis kuidagi poolväsinuna öösel kohale vajuda.
Ikka erksalt ja rõõmsalt ja päevavalguses saadakse kokku peale 1,5 kuud.
Selleks, et taas kohe minna.
8 kuud hiljem kirjutan:
Iseenesest ei meeldi mõte, et pole miljon aastat käinud ja siis kuidagi poolväsinuna öösel kohale vajuda.
Ikka erksalt ja rõõmsalt ja päevavalguses saadakse kokku peale 1,5 kuud.
Selleks, et taas kohe minna.
Mida kirjutab juuli 2011- sellest ajalugu vaikib.
Tellimine:
Postitused (Atom)
Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...