Mis nagu tähelepandav- vana Saab on teemas.
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////7
Samas ei hakka uut teemat tegema.
Olin alustanud, arvuti oli unne vajunud ja postitus polnud salvestunud.
Jutt oli disainisuundadest, et tihti on autodisainis ümarad vormid vs kandilised vormid üheaegne tulemine ja sarnaselt kaduv, et aastaid hiljem naasta.
Seekord on ümarad tulemas ja kandilised tulemas.
Kõik koos. Disainikeel on läinud nii huvitavaks lihtsalt, et tootjad suudavad korraga moés hoida erinevaid malle.
Ford Transit võiks just täna oma kandilisusega turule tulla. Kuid olles seda (KUIMITU) aastat on loogiline, et tänane mudel on ümarate joontega. Erinev EELNEVATEST.
Audi oma pesakonnaga seevastu järgib kandilist, sirget joont. Uus Seat Leon on kordades kandilisem eelnevast? Erandina ehk uuendunud Skoda Superb oma hirmiseloomutute pandasilmadega.
Mercedes Benz E. Pinnaühenduste joon kannab märgatavat kandilisuse raugemist..Kõik tule sisse "joonistatu" on seevastu sirgjooneline, järele aimates eelnenut. Uus vs vana.