esmaspäev, 15. detsember 2014

Laupäev

Laupäev Ärkan omas voodis. Kell on 9 ja peale. Riietun. Peale sokke avan arvuti, mis oli kuidagi käe- jala juurde jäänud.  Seejärel siirdan püksid, särgi ja muud selga katvad esemed. Märkan, et enamus riided võiks pessu viia, varahommik, siis peaks saama küll. Käin allkorrusel, toppin kaks pesumasinat täis, (piiritledes 6 kg mängumaad) pole pesu pesnud pea kolm nädalat,  nädalavahetused on olnud hõivatud.. Liftiga naastes teen oma esimese kohvi.
Üle pika aja üks selline päev kus ei ole kuhugi vaja kiirustada - see päev on nüüd teel.

Step2.
(Poest saan vastuseks küsimusele, et kas tegu valerahaga, naeratuse ja võimaluse, et see käib pelirahaks väga hästi. Enne veel selline jutt, et nemad ikkagi ei võta seda..)
  Eurone münt, selles kaks metalli sulatatud ja äärmine, hõbedane rõngas on keeratud pool pööret. Samas kogu komplekt ühes tükis, lähem vaatlus lubab märgata eripära.
Eks kuidagi üritasin sulanduda. Müüja "moikkale" sain kuidagi hädiselt, tõsiselt tervitatud ja ta veidi tasakaalustas oma head meeleolu. (Vahel naeratame ja tervitame ns. poolelt pöördelt) Seepeale tulin  ise oma valerahaküsimusega, ja kõik sai ehk heaks. Shokolaad maksis kaks eurot ja kuuskümmend senti, ulatasin 2€, 50 ja 10s.
Step 3.
Kingad said märjaks, lumi tuli maha. Sp veidi hajevil seal poes, hiljem võtsin auto, see lume all , jättes mulje pikast seismisest. Liigun teise poodi, algselt mõtteliselt, siis reaalselt leidangi end sealt, ning edasi ca 5 km.. Esimene driftimine selleks ette nähtud platsil.

Pidurdamisega ei saa viivitada. Kui on võimalus, teha seda sirgel teel ,  enne äärekive, kui võimalust pole, korrigeerida sõidujoon gaasi ja rooli abil. Käitub väga hästi neil kiirustel, hiljem stabiilsuskontrolli sisse lülitades (ja mõistes kui hästi kõik on) jäi õhku rippuma selge vihje, et sõiduviga tuleks selle auto puhul vales kohas pidurdamisest.
Et võimalusel ikkagi rooli keerata ja gaasi anda, võimatumal momendil lihtsalt gaasi mitte anda, pidurdamise ekstreemolukorras välistaks. Sellest sünniks vastupidine tulemus soovitule.

Muidugi kiirused mis sisse sai olid maks 40-50km/h.
Maanteel suurematel kiirustel või linnas teiste liiklejate vahel kõik veidi teine.
Kuid eks nii kõigi asjadega, harjutus ja proov ikka veidi eraldi teemas.
Ei tea mitmes talv tagaveoliste klassis. Aga mingi rekkajuht just ka pole. Et siiski meeldetuletused.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...