pühapäev, 4. mai 2014

up

Leidisin paberitest valemi, mille olin kirjutanud.
Roosal kleeppaberil selline asi:
Laen- 1.50 intressita, üheks päevaks.
Toota lisatulu 50 senti.
Võrdub koguSumma 2 eurot.
Tagastada laen 1.50.
Tulu 50 senti.

Või siis enna laenu tagastust. 
Päevajooksul korrata, toota isiklik 1.50.

Küsite, et miks laenata 1.50?
Et ei tekiks lolli harjumust oma isiklikku raha mingite asjade alla panna, kui on tootlikud ideed. (võimalusel mitu)
Summadel on komme kasvada. Oluline on summade stabiilsus, mille teenid vahelt, mitte kogusumma, mille oled laenanud, et toota vahesummat. Lisaks on oluline madal intress laenusummalt. Laen on oluline, et saaks toimuda vahetu uute projektide käivitus, mil eelnevad projektid kasvavad osaliselt laenualt välja, st. toimivad ilma laenuta.
Vesi mis käivitab veski ei ole samuti sinu oma, kuid veskitöö on sinu teha ja saadud tulemus on katkematu tulu.

1.50
15.
150
1500
15000
150000
1500000
Summa valid vastavalt võimekusele..
Alguseks sobib lühiajaline, madala intressiga laen.
Võimendada summa kordistamist.  Hoida süsteemi.
Teadvustatud tegevus. Erinevus loteriiga.



Osa artiklist. Carlos Ghosn. (sndnd 9 märts, 60 a. tagasi.)
Sajandivahetuse arengud..

Pankadele oli Nissan võlgu 22 miljardit dollarit ja väidetavalt umbes teist samapalju tarnijatele. Ghosn. kes alustas Renault´s arenduse eest vastutava asepresidendina, nimetati Nissani presidendiks ja aasta möödudes ka tegevjuhiks. Võimukalt lammutas ta suure osa Jaapani tööstuses seni ainuvõimalikuks peetud tarnesüsteemist, vaatas üle mudeliprogrammi, koondas üle 20000 töötaja (umbes seitsmendik tööjõust), sulges viis tehast ja müüs maha autotööstuse arendamist segavad kõrvalharud.
Aastaga saavutatud tulemus oli vapustav: kuuemiljardiline kahjum asendus pea kolmemiljardilise kasumiga.
***
Üleüldise majandussurutise saabudes, (2008-2009) mil tuli taas koondada 20000 inimest, sattus Ghosn kriitikatulle.Siiski jätkas ta oma jäärapäisel viisil "kella seitsmest hommikul kella üheteistkümneni õhtul", otsides ja loomulikult ka leides pääseteid. Viimasel viiel aastal on kõik taas kontrolli all ja tulemused rekordiliselt head.
M.H.K.

Milline oli selleaegne tootevalik. Tooted olid vananenud, küll mitmeid kordi uuendatud.
Mäletate 99 aastal tulnud Primera uuendust ja "uue mudeli" promoüritusi?
Tegu oli sisuliselt 10 aastat vana mudeliga, küll värskena mõjuvana.
Edasi tuli uus Primera, sellele järgnes Quashqai- Linnamaastur, pereauto asemele!
Tänane ja viimane viis aastat on Nissan bueno. Isegi toodet ostaks.

Ja mõnel teisel läheb näiteks nii. Jutt ühe autotootja mudelist.
Uuenenud ____tuleb Eestis müügile sügisel. Kokku müüakse ____140 maal maailmas ning seda toodetakse kaheksas tehases neljal kontinendil. Summaarne tootmisvõimsus 1.5 miljonit autot aastas tähendab, et____ suudab minutis valmistada rohkem kui kaks ___.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...