Kõik teavad olukordi kus trepilt mahaastudes hindad sammu vahemaad valesti ja põhi tuleb liiga hilja või ootamatult vara kätte.
Siis seda üllatusmomenti. Ometi teadsid kindlalt kui suur on sammu vahemaa.
Või teinekord pimedas kohmitsedes tuleb takistus või otsitav ukselink/ lüliti hoopis ootamatult kätte.
Täna võtsin Peugeot` võtmed teadmises, et tegu 206 SW ga. Leidsin peugeotikujulise lumehunniku, kraapisin ukse ja akna veidi nähtavaks ja liikuma hakates hooman, et tegu siiski 406 sw ga.
Eelnev sarnane olukord: Jeep ja vaatan, et tegu vana Cherokeega. Peale parkimist ja lume mahapesemise hetkel taban, et see suurem ja omalajal Jeepi lipulaev. Grand Cherokee.
Sisu ja välimus tundusid kipakamad, kui lumekuhil seda arvata lubas.
Fiatiga ei läinud niigi. (Punto) ei ilmutanud end kusagilt. Võtmetel vaid keeramisfunktsioon ja ükski lumekuhi ei reetnud eneses itaalia brandi sirgjoonelisi disainvoogusid. (Tänaseks leitud)
Muide. M/S Superstar on tehtud Itaalias. Seda on tunda laeva pehmemööblis ja trepiastmetes, mis on sarnased Fiati salongimaterjalidele.
Aju kinnistab, et üks või teine on just see või teine. Ja tegelikust tajudes on eneselgi üllatus.
Nii palju on asju mida isiklikult uskuda ja mis võivad tegelikkuses olla teisiti? Lumekuhil lihtsalt varjab tegelikkuse.
Vaja on survepesurit ja vettpidavaid jalatseid. Lumevett saab omajagu..
retro:
30 märts 2010 olen kirjutanud:
Iseenesest ei meeldi mõte, et pole miljon aastat käinud ja siis kuidagi poolväsinuna öösel kohale vajuda.
Ikka erksalt ja rõõmsalt ja päevavalguses saadakse kokku peale 1,5 kuud.
Selleks, et taas kohe minna.
8 kuud hiljem kirjutan:
Iseenesest ei meeldi mõte, et pole miljon aastat käinud ja siis kuidagi poolväsinuna öösel kohale vajuda.
Ikka erksalt ja rõõmsalt ja päevavalguses saadakse kokku peale 1,5 kuud.
Selleks, et taas kohe minna.
Mida kirjutab juuli 2011- sellest ajalugu vaikib.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar