Klaasipuhastussüsteem on leidlik. Leiab hetke läbi nädala kus on tõesti vajadus mõned korrad üle klaasi liikuda. Ja selleks hetkeks valmistuda oleks äärmiselt mõistlik.
Nimelt peale mootori avamist ei töötanud see mitte.
Ennelõunasel ajal lammutasin süsteemi välja ja kerest lahti. Näppisin mõned korrad ja paremaks ei läinud. Lõunapaus kulus samasse.
Tööst mäletan väga vähe. Mitmeid uusi Avensiseid läks.. Ja mõned Mustad Rav4 jad...Esitlusautod.. Ja mingid pesud ja üks must Yaris meik..
Igal hetkel mõtlesin mis saaks selle süsteemi toimima..ja kuidas ma nädalavahetusel sõidan- klaasipuhastid tummad. Varastasin tööaega ja jälle seda või teist lammutama.
Kella kolmest võtsin auto sisse.
Ja oligi- number 59, 30A. kaitse läbi.
M ja T soovitusi järgides sai kojameestesüsteemi maha võetud, uuesti paigaldatud, isoleeritud kerest nii nagu peab. Ja kojameeste mootori tööle rakendudes põles esmalt nr. 59 kaitse läbi.
Muud sellele ei järgnenud.
Nii umbes 4 korda.
Selleks, et nõnna saaks juhtuda puistasin kapipealsest korvist lisakaitsmeid. Sinised (rohelised) on 30A.
T sai J-lt uusi sõnumeid, et mootori sees on võimalus, et miinus ja pluss saavad kokku. Võtsin mootori uuesti lahti. Puhastasime kaanel olevad klemmid sellest tavotist (mis võtnud nõuks ka voolu juhtida.) Ja koostades kojameeste mootori ja süsteemi autole, seda kerest isoleerides käivitusid kojameestele mõeldud kinnitusotsad- seda õiges suunas!
Inimesed kes annavad nõu (teades asjast enamat) on taolistes olukordades asendamatud.
Parem ise teha, järgides head nõuannet, kui lasta kusagil teha.
Parem mitte teha, kui head nõu pole kusagilt nii kohe võtta.
Parem ise teha, kui head nõu pole nii kohe võtta ja seda stressipiirini. (See on ju kõigest üks mikromootor) Siis läbi kolmandate isikute asja tuumani jõudes mitte unustada seda ka puhastada, + ja - vahetus läheduses olevast- voolu juhtivast kollasest tavotist!
Vastandid suretavad 30 amprise kaitsme.
Ladusin kogu muusika kokku, siiamaani töötab. Kell on 17.10. Veidi üle poole tunni läks hallisisest tööaega.. Meie kõigi tööaega.. Reedel olen usin :D
Tähelepanuväärne on, et netist nähtud 330Ci (2001), klaasipuhastimootori sisu on erinev. Süsteemi ringis asuvad klemmid on eraldatud. Uuemal (320d 2003) on klemmid kõrvuti.
Suunavaks abiks oli nettisivu, kitti.
Tänan kõiki kes nõu ja jõuga abiks olid!
Kojamehed käivad ja kõik töötab.
BMW foorumist tänan kasutajaid, kes ei pidanud paljuks füüsilist abi ja virtuaalset nõu pakkuda.
Esimene lugu mida märkasin peale vaikust, (aastavahetus) oli 1. jaanuari hommikul.
Autoraadiost voolas Eminem.
Ja muidugi kas tead? Unustamatu Helen Adamson. (Vahepealne Hylene)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar