10 aastat tagasi oli 3 seeria 2.0 diisel igati asjalik.
Veidi muudetud kujul, lisavõimsusega tervelt 10 kw. Eelnenul 100, sealt edasi 110 kw ja sealt edasi jnejne.
5 seerial sama mootor veel proovimisjärgus, inimesed otsisid võimsust ja suursugusust suuremas BMW-s.
Isegi kolmandas seerias nähti diislites pigem 3.0 liitrist liigutajat. Tootja tegi endast oleneva, et klient saaks oma äranägemisejärgi parima lahenduse.
2.0 d näitas arengut läbi oma aja. Tänaseks on tavapärane leida sama, küll taas võimsuslisadega mootor viienda seeria stardipakkumisest. ja neid 2.0 liitriseid ostetakse. Viienda seeria ostjate esimene mõte- 2.0d.
Kümme aastat tagasi võeti kolmandat seeriat sama pakkumisega rahulikult. Veel enne seda. 1998-2001 võimutses 3.0d. Seda peeti loomulikuks 2.5td kõrval mis oli siiski vananenud.
Kogu autotööstuse suund on säästlikkus. Kohustuslikud ecomärked auto külgedel on tavapärasus.
Võetakse minimaalsem mootor ja tõstetakse võimsust. Võiks öelda, et tänane BMW rida 4 2.0d asendab kümneaastast rida 6 3.0 d.
Neljasilindriliste pealetung.
Kümne aasta pärast..?
Tegelikult on seitsmes seeria kuhugi kaugustesse jäänud.(BMW suurim)
Viiendast hoolivad need kes M mudelit soovivad. Ja uued tavamudelid. (BMW keskklass)
Kolmandat kohtab, soositum soomes. (BMW noorteklass)
Kümneaastane BMW on oma hinnapakkumistelt soodne enamusele, siiski eelistatakse teisi. nt Toyotat, Nissanit.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar