neljapäev, 10. november 2011

okt.2011
Praegune Saab kägiseb ja roostetab, salong on kulunud ja salong täis sajandi tolmu.
Autosse istudes tunned end istumas millessegi iganenusse.
Nii nagu 88ndast aastast tootmises olev platvorm seda ka on. Auto ise 95ndast aastast. Kuid isegi 2007 aasta saab 9-5te istudes saad aru ajastute tomilisse kadumisse. (viimane sama platvormi kasutanud auto.Unustamata siiski uusi hiinakaid!! )
Eelmisel kasutuses olnud saabil ei mäletanud nii suurelt vanale autole omaseid ilminguid.
Aeg oli siis veidi varasem ja polnud neid kaht bmw-d olnud peres..
Küll sai auto üsna välimuse põhjal võetud, et plekid sirged ja värv korras.
Kohe sai vahetatud sharniir ja auto tuli suverehvidega talvekuus!
 Oli toodud sveitsist ja saanud veidi paremat elu tunda.. Müügipõhjuseks võis saada läbiroostetavad tiivaääred ja üldine hinnalangus. Küll korrastatuna selle ostsin. Turbomootor ja tehniline pool k.a. elektroonika vigu ei peitnud.
Tõepoolest saab auto kasutusmaa meile mõndagi öelda.
Hilisem aeg on teinud selle nagui müügisaidilt näha.
Tseki Saab 900 kupee, turbo, valge. auto24.ee
Kere lihtsalt roostetab saabile kohastest kohtadest.( ukseääred seest väljapoole, tagaluugiäär seest väljapoole. tiivakoopaääred.) Pildid ja hind on hea, et usun, et see saab müüdud.
Muidu paistab auto heas korras. Veljed samad, keskkapslid samad, tagumine number on erinevalt kinnitatud, esimene number on saanud muljuda ;) Külgmised suunad ostsin u. 200 eegu eest.  Need numbrid valisin ise tookord. Tähekombinatsioon jäi paratamatuks, numrbriosa sai mingilmääral valida.



Praegune soomeauto, eluaegne lõunasoomlane, põhi näitab roostemärke. Tiivad ja uksääred roostesed.
Tõsist kasutust leidnud auto, ilulilu sellest autost ei leia.
Mõlgid ja muljumised siin ja seal. Läbisõit suur.

Tehniliselt laitmatu. Läbides just Soome TÜ.
Roostekohad sai likvideeritud neid Paides paigates.
Varasem Saab oli ostuhetkel küllalt hinnaline, praeguse sain minimaalse kasutusväärtuse hinnaga.
Kui uuena võib pidada sama mudelit teisega võrdseks, siis vanemaks ja kasutatumaks saades leiab rohkelt erinevusi sama mudeli lõikes.
Vastavalt hooldustele, korrasolekule, peremehele.

Nii võin võrrelda ka kaht bmw-d..'
Vanem oli auto millele ei sõitnud ka garaashitung alla- selliseid madalaid autosid oli aasta lõikes vaid lisaks üks -mazda 6. Ja sadu muid millele sama tungi alla veeretada..
Seetõttu oli juhitavus parem, järgneval bmwl võttis vedrustusega harjumine veidi aega.
M vedrustus vs. Originaalne lähenemine.
Uuema mootor vibreerib enamalt, ja kostub salongi.
Käigud uuemal pikemad.
Varasemal oli vaiksem. Ehk vaid isiklik tähelepanek.
Praegu neid vahesid ei märka, kuna pole eelnevaga enam sõitnud. On jäänud teine ja harjunud.
Lisaks veel saabi ja bmw jutule. Eelnenutega oli kangesti vaja midagi parandada või ilustada. Lihtsalt niisamagi.
Praegustega seda soovi väga ei ole ja sellega on kõik on korras.



karmorg
Re: Auto ostmine ja toomine Saksamaalt
Saksamaalt auto toomine : odavaim on kohale lennata Ryanairiga Düsseldorf-Weeze lennujaama või Bremenisse. Kui kuu või kaks ette planeerida, siis hinnad algavad € 9.-, millele lisandub € 6.- kaardimakse tasu. Pileti hinnas on kuni 10 kg käsipagas mõõtmepiiranguga 55x40x20 cm.
http://www.ryanair.com/de
Weeze lennujaam on Düsseldorfist 70 km kaugusel. Bussipilet linna maksab € 14.- Taksoga saab lennujaamast ca € 100.- eest Düsseldorfi sinna äärde, kus on omajagu autoplatse koos. Kuid nagu eespool mainitud, on kindlasti mõtekaim saksas ringi liikuda (rendi)autoga.
Säästu-ööbimisel võib arvestada kuni € 20.- Düsseldorfist võin soovitada
http://www.backpackers-duesseldorf.de/
Liiklemisel peab arvestama, et saksa teed ja linnad on (kiirus)kaameraid täis. Kaamerad on isegi linnas ristmikult foori alt kiirendamist mõõtma pandud. Kiirteedel neid niipalju ei ole ja neid on ka kaugelt näha ning trahvid on väiksemad. Asulavälistel teedel on üldine kiiruspiirang 100km/h. Need teed on kollaste liiklusmärkidega.
Saksamaalt auto ostmine : kulud :
Transiitnumber ehk kollane number (Gelbe Nummern, Kurzzeitkennzeichen) kehtib 5 päeva, maksab alates € 60.-, millest:
Kindlustus alates € 38.- http://www.nesen24.com/product_info.php/info/p201_5-Tage-PKW
-Kurzzeitkennzeichen-Versicherung.html

Registreerimine € 10.20- http://www.strassenverkehrsamt.de/kfz-zulassung-kurzzeitkenn
zeichen
-> Gebühren
Numbri valmistamine ca € 10.- http://www.markt.de/braunschweig/Zubeh%C3%B6r/autoschilder+c
elle+5+stueck/recordId,7985f278/expose.htm

Saksamaalt auto toomine ei ole keeruline, küll võib aga kulukaks osutuda. Kui on küsimusi või soov endale saksast auto soetada, siis võid ühendust võtta karmorg@gmail.com. Jõuluks tulen Eestisse, siis saan siit Thüringeni maakonnast (Erfurt, Weimar, Jena, Gera…) midagi kaasa võtta. Toon Saksamaalt auto Eestisse ära.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 Käratus kell 5 ja läbi mitme asula lõpuks pea kohal. Veidi eile ja täna kell enne 10 hommikut. Sulnis hommikupoolik võis jätkuda, ehk siis ...