Punnsilmaks kutsuta tulede ümber olev kummitihend langes alatasa kehva liimi tulemusel lahti.
Hilisemad kinnitati klambritega, ehk ka selle olukorra mõjul tuli üsna pea uuendatud mudel, millel teisekujulised plastiktuled.
1998-2000 Punnsilm oli viimane klaasist esituledega Corolla.
Kõrgeimat kvaliteeti on ka tänases päevas räägitud 2002-2004 mudeleile.
Odavaim lahendus - kolmeukseline Corolla koostati Türgis milles on tuntavalt liimilõhn.
2002 Kasvas Corolla eurooplaseks. Siiski jäid standardvalikusse 14 tollised veljed.
See mure lahendati mudeliuuenduse käigus mõned aastad hiljem. Edaspidi standardis 15 tollised veljed.
Tänapäevane Corolla (2007-) alustab 16 tollistest velgedest.
Corolla esipõlles on ebatüüpiline arv avasid- 13. (1998)
Valget värvi corollad viimasest kümnendist ja diiselmootoriga on tõenäoliselt olnud turvafirmade kasutuses. Eestis ja Soomes.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar