..Need kauged esivanemad Mazda Xedos6, Xedos9..
Küsite, et miks nimetan esivanemateks Xedost ja mitte 626-te? Võib rahumeeli teadvustada, et tegu on "eelnenud kuut asendava kuuega, mis omakorda asendab eelmist jne"
Stopp!
"kuute" eksisteerib seni kaks läbimüüdud põlvkonda, millele on asendust leidmas uus mudel.
Euroopa mõistes on 6 alates 2002 aastast asendanud nii 626-t, Xedos 6-t ja Xedos 9-t.
Mazda 6-e eelkäija mudelinimi on soliidselt väljakirjutatud 626.
Kõrgem lipulaev kandis nime Xedos. (Mis omakorda arenes välja 929 nime kandvatest mudelitest.)
Wikipedia või sarnane annab meelsasti ülevaate.
Miks autoarendajad, tootjad ei tao rauda nagu muiste, vaid trikitavad?
Pikem selgitus kõlaks nii:
Tänapäevane keskklassi auto võimaldab enamat, kui kümme või enam aastat tagasi lubas sarnane või kõrgem keskklass. Lisades veel tehnoloogia arengust tingitud muutuja, on uue "kuue" näol tegu tõsiseltvõetava kauni disainikeelega autoga, mis turusituatsioonist sõltuvalt sobilik aendama ka kõrgemat keskklassi.. Trendid on muutuvad. Pole vaja otsest suurkeskklassi, kui on olemas uus 6.
Uus kuus täidab norme mis olid kümme ja enam aastata tagasi Xedose mängumaa, lubades siiski laiemat ostuhuvi madalama soetushinnaga. Käes on ajad kui saab hea hinnaga tohututes kogustes tehnoloogiat ja disaini. Mis tahes valdkonnas.
Vahetekst.
Võta kätte oma lihtne keskpärane nutitelefon, ning võrdle seda kümneaastase tipptasemega. Vihjeks, kõik mis võiski olla mingitmoodi sarnane sellele mis täna kasutuses oli pöörase soetushinnaga.
Tänase tarbija võimalused on saada parem toode parema hinnaga.
Mazdaga juhtus sama. Asendades luksusautod tugeva keskklassiga.
Jäävad ka tänapäevaseid norme kandvad lihtsamad mudelid.
(Tehnoloogiaajastu 2003 vs 2013)
Vt ka Opel Omega/Senator/Vectra- Asendajaks pikemas plaanis Insignia.
(Omega/Senator pole päris asendust leidnud, kuid Insignia püüab abiks olla. Trendid on muutunud.)
Peugeot 407/607 - Asendaja pikemas plaanis 508.
Markantne n'ide Nissanilt kes asendas sarnase autoklassi oma euroopa tarbijale linnamaasturiga! Ja edukalt!
(Kauaaegse Nissan Primera sokkel täideti digimuundusi armastava turu soove arvestades Qashqai- ga.)
Tihti kaovad autotootjate kataloogidest kupeemudelid või väikeseeriamudelid asendust leidmata, autoturg on pidevas muutumises ja mõne uue mudeli väljatöötamine, tootmine, turustamine ei leia vajalikku nõudlust. Odavam on miinusprojekt lõpetada, kaasata trende.
Uus Mazda 6 on Talent.
Kui Xedos või 929 oleks tänapäeval uuena saadaval, poleks kahtlust, et võiks soetada. Sarnane disainikeel ja äratundmine valitseb uut kuut silmates. Terviklik disain läbi aja, neid automudeleid pole tegelikult väga palju. (sisu ja materjalid, tehnoloogiad jätaks iga ühe eriarvamusele.)
Soositud 929 (erinevad) , Xedost 6/9 ja uus kuus.(kuus pole varem olnud nii lähedal Xedosele)
Mis juhtub kümne aastaga, otseselt ei juhtugi, areng toimub. Kes ei löö läbi alustab otsast.
Tänane BMW 3-Seeria on pikkuselt sarnane 10 a tagasi poodidest otsa saanud E39 5 Seeriaga.
Mis me sellest järeldame? Et kümme aastat tagasi otsalõppeva viienda seeria bmw ostnud, võib täna rahumeeli uue kolmanda osta? Siiski arvestuslik sportlikus on jäetud kolmandale.. Iseloomud on need mis on jäetud kolmandale, viiendale, seistmendale. Varieeritavad ka need..
3 on võtnud koha sealmaal, kuhu oli kümme ja enam aastat tagasi asja 5- seeria austajatel.
Areng on see, millele on kolmas järele jõudnud. Ületades iseennast ja vana viiendat.
Tugev respect tänasele 3 seeria ostjale. Olete tasemel kus 10 ja enam aastat tagasi olid 5 seeria ostjad.
BMW 1-seeria kasvab ja areneb, kes teab kuhu?
Corvette vahetub, uudis allpool.
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=14609
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar