Leidsin jäärade komistuskoha mis neid endid kohutavalt ärritab ja ometi talitavad ise just nii.
Nimelt lubada kellelegi kindlalt ja suusõnaliselt, et jaa, see ei sega või see võib nii olla. Kindlalt lubatud. Laused mis on kellelegi öeldud möödaminnes, et poleks kõrvalekallet olulisest. Ja sarnaselt ise kuuldes ei teadvusta, et JÄÄR ei mõelnud öeldut pikemas perspektiivis vaid SEL HETKEL. Tihti pole Jäära kiirustatult öeldule mõtet seda tähelepanu omistada, mis sel hetkel näis olevat igati korras ja reaalne ja usaldav. Mõlemaid pooli rahuldav. Vältimaks vaidlusi tühisest. Mis võib teisele poolele olla mitte just tühine- on jäärale selles hetkes kiirustav ja toimiv tõde.
Tee, ise, oma. Kõik mis on kellegi teise oma ja selle kasutus pidurdab isiklikku arengut, kui endal pole tuleb luua võimalused. Ise asjad on kõige olulisemad arengus. Nii ei naudi tegelikult toakasutust või odava otsa sääste.
Loeb see väljas kohvijoomine, kõnnakud, kohtumised, teise linna liikumised, kõik ISE ASJAD! (ja neid saab juurde luua iseendast) Energia millega naastes tekib olukord kus seinapassijale ei lähe päriselt korda sinu keevaline, võimukas staatus.
Rahvas on oma juhtide näo- ja käitumisega./ Me oleme Eestlased./
Tehes põrmuks riigijuhtide valikuid- need mis on toodud välja ja need mis on juhtumisis avalikeks saladusteks. Me arvustame seda mis ei näi moraalne, unustades, et me eneste käitumine sarnastes olukordades võiks olla sarnane.
Number on vaid teine.
Väliselt võib kasutatud auto olla suurepärane, kuid põhiprobleemiks kujuneb tehnoloogia.
/Vs ilus inimene ja tema ettearvamatu, korrastamata sisemaailm. /
Autode moodne kasutusaeg on muutunud. Lühenemise suunal. Kõige enamalt on probleemiks uudsed tehnilised abividinad mille kasutus on sisse harjutatud. Näiteks GPS ja muusikamängimisvalikud. Sealjuures unustatakse hea kvaliteet, peaasi, et saaks USB pista. Markantseks teeb seiga seee, et sarnased lahendused vananevad koos VEEL tootmises oleva autoga.
Polnud ammu olukord kus autol polnud ABS-i (Blokeerimatu pidurdussüsteem, auto ei satu "lohisema" kes teab kuhu. Nõuab tugevat vajutust ja assistent "ABS" teeb KIIRED, KATKENDLIKUD pidurdused sinu eest.) Kuniks näiteks Ford oma esimesele Scorpiole (1985) sarnase põhivarustusse lisas.
Sealt edasi on areng saavutamas mõõtmeid mil autot võib pidada tehnoloogiliseks. Sealt tulenevalt tehnoloogiliste probleemide algallikaks. Ja eelnevast tuletatuna mugavusvarustuse - mida- autojuht- ise -näpib- taibates- et-asi-vananeb-kiire vananemine.
Põhiline argument mida võib kuulda mõneaastase auto potensiaalselt ostjalt- muusikamängija ei toeta mp3- e, usb puudub täiesti ja gps on aeglane!
Mina vaatasin kaht viimast bmwd ostes, et oleks orig. cd-mängija, istmesoojendused ja kliima. Mõlemal juhul oli autos orig. kassetimängijaga raadio. Tehnoloogia aeng hoiab end tootmise huvides veidi tagasi. Viimaselajal küll loiult, veidi sunnitult end peale surudes. (Paljuski korea pealetungi mõjutustest)
Inimesed on nagu uued autod, et keha ja nägu ilusad, kuid tajutav tehnoloogia vananeb.
Või tuleb kiiremini peale, et eelnev aeglast protsessi tagav ununeb. Nagu nt orkut.com, rate.ee. Kiiresti arenev facebook hoiab. Meid latsekesi.
(Ei peatuks kes on nagu vanad autod.)
Edaspidi:
Kui suured on krokodilli pisarad?
Roppused, mida me peaks sellest, sinust, kõiksusest arvama, kui alguses oli fucking tühi kõik?
Lapsepõlv vs täisiga. Siis meil hakkab ju kõigil erinevalt minema. Kõikuv joon lapsepõlve ja selle teise erinevustes. Hoiduda kadedusest ja vimmast- nagu lapsed kõik. Veidi jonnida, veidi kukekommi ja präänikut ja uudishimu, see mis andis olla laps on köitev täna. Igased eesmärgid ja reeglid! Kohustuslik.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar