Et IGA uus mudel kannab end aegadesse, kus eelnev. Nimetatud eelnev saab üleeelneva asetuse jne. (kümme aastat vana auto ei ole kümne aasta möödudes sama mis täna, kuigi tegu võib olla 1:1 sama autoga. Tema asetus on muutunud ja asemele on asunud uus/vana, kui sedagi.)
Lauset võib tõlgendada laiemalt, kui aga soovi.
Lamekapoti otsinguil.
Kui sul on müügimõtteis seismas või tavakasutuses E90, E91, E92 võid ühenduda.
Huvitab siis algupärane lameda kapotiga, Hilisem ja päris uus mudel veel parem, kuid vaevalt neid algupärase hinnaga pakud.
Huvitab soodne-hea/vahekord või siis platooniliselt hea auto. Vahepealset varianti minujaoks ei ole.
Ja NB, kui auto juhtub olema tõsine pann siis lakutud pannist ei huvitu, olgu siis pann ehedal kujul. Omahinnaga. Põhiosa millest moodustub põhiosa sõidurõõmust eeldan siiski korras olema. Kuluvosad/ saabuv hooldusaeg võib vajada tegemist.
Hea all pean silmas tavakasutusest tingitud kulumise ja/või väikse läbisõiduga.
Salong, kerepinnad, kuluvosad. (Oskan vahet teha uuel, tavakasutatud, taastatud värvipinnal)
Mootorivalikul vabad käed, võiks olla eeskujulikult töötav. Need autod pärinevad siis ajastust kus alles alustati õkonoomsete mootorite turustamist - suuremahulise säästuprogrammiga.
Seetõttu esines mootorite töös ohtralt tõrkeid, seda ilusam on neid garantiist vabastatud autodel kohata.
Sõidus või platsil, vahet ei ole. Määravad odav hind või omanikku eiranud seisukord. (müügiennistatud rapped kaunistagu müügiplatse)
virtuality@hot.ee
Üldist, laiem pilt. Kataloog. Bling.
Olen vaadanud neid viimaseid kolme.
Siis uus, eelmise mudeli üleminek ja eelmise mudeli algupärane version. Keskne teema on neil salongis kasutatav õhenev plastik, kitsad panipaigad, suurenevad rattad, blingtuled, citroenimütsuga sulguvad uksed, ekraanid, salongibling.
Kõik see mida E46 võib veel nimetada julgelt eelnevate põlvkondade maksimaaltulemuseks. Kadunud möödanik veel elaval kujul.
Rammus, paks, parajad 16 veljed, piisavalt mahukad panipaigad, ergonoomiline salong.
Lisaks nimetan ühe teguri, miks keskmine kasutaja ei peaks tellima autole panoraamkatust. Liisingut tasudes maksad esimene aasta pangale intresse ja tootjale panoraamkatust, lisaks muud lahedad lisavidinad, millest hetero tüdineb (BMW puhul) poole aastaga.
Teine aasta maksad pangale intresse ja algavad ka põhiosa maksed. Mis moodustab näiteks osalt summuti, piduriklotsid, rehvid. (kolmandal aastal ostad needki tubli juurdehindlusega uued)
Mis polegi väga vale, sest täpselt selleks ajaks oled katusevõlud unustanud.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar